Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי מאור ואני חדש פה, נראה שיש פה אחלה פורום..

היום בלילה נכנסתי לפורום בפעם הראשונה ונדהמתי לגלות שהמערכת שלי שעלתה לפני 6 שנים 10K לא שווה כלום.

אני אתחיל בזה שקודם כל אל תצחקו על המערכת :lol: .

רציתי חוות דעת עליה ואיך כדאי לשדרג אותה אבל בדברים מינורים לא שינוי מלא.

הדבר היחידי שהוא חדש (שלשום) זה הרדיו דיסק Pioneer deh3050ub מה אתם אומרים עליו? ואיך יציאת הusb הזו האם היא טובה?

יש לי שתי מגברים אחד של Logic מי ששמע עליו בכלל :lol: אני חושב שהוא או 900 או 1200 w פיק. שאליו מחוברים 6/9 של פיוניר 300 w ישנים. וסט של MBQ קידמיים + טויטרים וקרוסים אני לא זוכר בידיוק את הדגם אני יודע שהם 90w rms דגם דיי ישן.

למגבר השני שהוא Aventgrade משהו כזה 1200 w (כן בטח) מחובר סאב של פיוניר 600w עם תיבה רגילה.

היום אני מוסיף קבל כי אני יודע שאני צריך השאלה היא האם 1 פרד של Sting מספיק?

יש לי צליל קטן ומעצבן בין כל העברת שירים ובין שיר לשיר אני צריך מנחת? אם כן איזה?

איזה שינוי קטן אני יכול לעשות על מנת לשפר טיפה את המערכת, או שהכל פה ממש גרוע ולהתחיל מחדש? מה שכנראה אני לא אעשה

תודה

נ.ב הרכב הוא סיאט איביזה שנת 2000 סטלה 5ד 75 כ"ס.

פורסם

רועי אתה טועה היחס של קבל הוא 1 פארד על 1000 RMS

5 פארד =5000 RMS קבל של 5 פארד לוקח לו להיטען מחדש יות זמן מקבל של 1 פארד

יש לי קבל של 20 פארד לא ניראה לי שהוא כל כך עוזר לי

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

לגבי הטיק המעצבן הזה זה בא מהד יוניט של פיוניר. לי יש את הדגם 5050UB של 2008.

הUSB איכותי כמו כל דיסק הרדיו דיסק מזהה אוטומטים את הדיסק און קי שאני מחבר הכל מהיר כמו בדיסק.

הטיק המעצבן מופיע עם לחיצה על כל לחצן אני בטוח שיש בהגדרות אפשרות לבטל אותו אבל למי יש כח לשבת לתרגם את החוברת.. תחפש באפשרויות אולי תמצא דרך לבטל את זה..

 

מקווה שעזרתי

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

תודה לכולם

עומר לא ניראה לי שיש אפשרות כזו לנטרל את הרעש המעצבן בכל נגיעה בשלט אם אני אמצא אני מבטיח לעדכן.

האמת שאין משהו ספציפי שאני מבואס ממנו לכן לא החלפתי כלום.

המגברים אומנם לא שם דבר בעולם אבל שומעים טוב כך שקשה לי להצביע על משהו שהורס.

פורסם

מאור - מכיר ת'משפט:

אם זה לא שבור - אל תתקן את זה?

 

עזוב אותך שטויות.

שומעים טוב? אתה מבסוט?

זה הכי חשוב. זאת המטרה.

לא שיהיו לך מותגים ברכב, רק שתהיה מבסוט.

 

יש פה אנשים שהלכו וקנו ציוד בעשרות אלפי שקלים וכל חודשיים מחליפים משהו ליותר טוב, יותר מתקדם, יותר חדש, נדיר ואקזוטי ועדיין לא מבסוטים מאיך ששומעים במערכת, אז מה עשינו בזה?

 

אם בכל זאת משהו חסר לך בשמיעה ברכב - אפשר לכוון אותך. אחרת - רד מזה.

פורסם
לגבי הטיק המעצבן הזה זה בא מהד יוניט של פיוניר. לי יש את הדגם 5050UB של 2008.

הUSB איכותי כמו כל דיסק הרדיו דיסק מזהה אוטומטים את הדיסק און קי שאני מחבר הכל מהיר כמו בדיסק.

הטיק המעצבן מופיע עם לחיצה על כל לחצן אני בטוח שיש בהגדרות אפשרות לבטל אותו אבל למי יש כח לשבת לתרגם את החוברת.. תחפש באפשרויות אולי תמצא דרך לבטל את זה..

 

מקווה שעזרתי

עומר.

בקשר לטיק המעצבן הזה תיבדוק את ה-RCA אצל חבר גם הייתה הבעייה הזאת החלפנו את ה-RCA והבעייה ניפתרה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

מה הרעש בדיוק?

רעש של העברת שירים (קריאה דיסק.)

או רעש כתוצאה מלחיצה על לחצן. (זה אפשרי לבטל את זה. )

אתה מכבה את המכשיר. לוחץ על לחצן התפריטים, יש שם פונקציה של ביפ. להעביר ל OFF. וזהוא.

 

ולגבי קבל. ההשפעה האמיתי שלו. היא במערכת חזקה. שצריך תוספת כוח לבס!

אצלך אין מערכת כל כך חזקה. לפני קבל. תחזק את 3 הגדולים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
בקשר לטיק המעצבן הזה תיבדוק את ה-RCA אצל חבר גם הייתה הבעייה הזאת החלפנו את ה-RCA והבעייה ניפתרה

 

הטיק זה צליל שהמערכת מודיעה שהיא קיבלה את האות מהשלט או מכפתור בפאנל.. ההד יוניט מחובר אצלי לרמקולים המקוריים.. שום ארסיאי ושום כלום.. הצליל יוצא מההד יוניט נקווה שאפשר לבטל אותו בהגדרות... אם לא.. ניסבול איתו

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

×
×
  • תוכן חדש...