Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעשות לך היכרות עם מנוע 2000 המפיק 65Kw ?

(רמז: הבט מצד ימין)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא צריך לעשות לי היכרות, היה לי מנוע ADZ של דור III המפיק 90 כ''ס מתוך 1800 סמ''ק. היה גם מנוע מגביל של 1800 סמ''ק שהפיק 75 כ''ס (וחבל).....

 

אני מבין שהמנועים האלה די אמינים, אבל בפאסאט 2002 חשבתי שהוא מסוגל ליותר מ-115 כ''ס.... זה כמו טמפרה 2.0 הישנה :?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

להגנת המנוע הנ"ל (המשרת גם אותי...)הנמצא בגולף\בורה\פאסאט IV

אומר שאמנם הוא "מיושן" אבל שמונת השסתומים הופכים אותו לגמיש ובעל מומנט לא רע כלל.

 

רן

פורסם

שורשי המנוע של פותח השרשור (גם להורי כזאת ידנית) נעוצים עוד בשנות ה-80 המאוחרות.

אומנם מיושן אבל בעל גמישות טובה ועם ביצועים סבירים מאוד כאשר משודך לגיר ידני.

Veni Vidi Vici

פורסם

בדקתי את מפלס השמן הבוקר, לאחר שהשמן "נח" בלילה. המדיד מראה מפלס של MAX נדיב. זה אומר לי שכנראה מה שרשום בספר (3.8 ל') זו אכן המידה הנכונה. 200cc יותר מביאים לחלק העליון של ה-MAX.

 

1. ראשית כול אני צדקתי בהנחת הייסוד שלי מהתחלה

2. כול הכבוד על הבדיקה

3. האם קיבלת החזר כספי עבור 0.5 ליטר ?

 

1. לא מדוייק, לאור השתשלשלות העניינים, 0.7 ל' יותר בהחלט ניתנים לאבחנה. 4.5 ל' (לפי החיוב בשנה שעברה, 3.8+0.7) היו מביאים למפלס שמן גבוה מה-max.

2. תודה :oops:, ככה זה כשהגנים הייקים שלי מתעוררים.

3. לא, לאור ירידת הדולר החלטתי לוותר לו (קיבלתי עץ ריח :wink:)

 

כמות של 3.8 ליטר שמן למנוע בעל נפח 2 ליטר לא נשמעת הגיונית , זה קצת מדי.

 

עוד תאוריה מופרכת.

פורסם
בדקתי את מפלס השמן הבוקר, לאחר שהשמן "נח" בלילה. המדיד מראה מפלס של MAX נדיב. זה אומר לי שכנראה מה שרשום בספר (3.8 ל') זו אכן המידה הנכונה. 200cc יותר מביאים לחלק העליון של ה-MAX.

 

 

 

1. לא מדוייק, לאור השתשלשלות העניינים, 0.7 ל' יותר בהחלט ניתנים לאבחנה. 4.5 ל' (לפי החיוב בשנה שעברה, 3.8+0.7) היו מביאים למפלס שמן גבוה מה-max. - כתבתי שמילוי שמן ברכב אינו בית מרקחת לכן בדרך כלל ממלאים במוסך קצת יותר מאשר הוראות ייצרן אם זה בגלל מילוי לא נכון או בגלל טעות.

ובמקרה שלך בוודאי שעודף של 0.7 ליטר ניתנים לאבחנה אבל במוסך לא מרוקנים עודף שמן ומחייבים לפי הכמות שבפועל נכנסה למנוע.

2. תודה :oops:, ככה זה כשהגנים הייקים שלי מתעוררים.

3. לא, לאור ירידת הדולר החלטתי לוותר לו (קיבלתי עץ ריח :wink:)

 

 

 

עוד תאוריה מופרכת.

 

לכול אורך האשכול אני טוען שלא עבדו עלייך במוסך בכמות השמן שבפועל נכנסה למנוע ועל זה חוייבת ולא על כמות תיאורתית.

 

גם עכשיו מילאו לך 200CC יותר אז מה נעשה ?

 

בכדי למלא כמות שמן מדוייקת עד סימן מ-MAX עלייך להתחיל לבצע טיפולים לבד או ללמד את המוסכניק שלך איך ממלאים נכון.

 

1. יש למלא שמן בכמות שקטנה ב-0.5 ליטר מהכמות שהייצרן רשם כלומר 3.3 ליטר.

 

2. להניע את הרכב ולמספר דקות שיגיע לטמפ' של 60 מעלות צלזיוס בערך.

 

3. לכבה מנוע ולהמתין כ-5 דקות ולמלא את הכמות החסרה בפועל.

 

האם גובה נוזל הקירור נמצא בין סימן MAX ל-MIN ?

האם בדקו לך את ריכוז נוזל הקירור ביחס למים ? יש לבצע בדיקה זו כול טיפול.

איזה כייף לי :)

פורסם
בדקתי את מפלס השמן הבוקר, לאחר שהשמן "נח" בלילה. המדיד מראה מפלס של MAX נדיב. זה אומר לי שכנראה מה שרשום בספר (3.8 ל') זו אכן המידה הנכונה. 200cc יותר מביאים לחלק העליון של ה-MAX.

 

עוד תאוריה מופרכת.

 

נו, בסופו של דבר זה 4.0 ליטר

3.8 במנוע + 0.2 בפילטר

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בכדי למלא כמות שמן מדוייקת עד סימן מ-MAX עלייך להתחיל לבצע טיפולים לבד או ללמד את המוסכניק שלך איך ממלאים נכון.

1. יש למלא שמן בכמות שקטנה ב-0.5 ליטר מהכמות שהייצרן רשם כלומר 3.3 ליטר.

2. להניע את הרכב ולמספר דקות שיגיע לטמפ' של 60 מעלות צלזיוס בערך.

3. לכבה מנוע ולהמתין כ-5 דקות ולמלא את הכמות החסרה בפועל.

 

האם גובה נוזל הקירור נמצא בין סימן MAX ל-MIN ?

האם בדקו לך את ריכוז נוזל הקירור ביחס למים ? יש לבצע בדיקה זו כול טיפול.

 

מרק תודה, אני כל פעם לומד ממך דברים חדשים.

אין באפשרותי לבצע טיפול בעצמי (כלים, מיקום ועוד).

 

גובה נוזל הקירור אכן נמצא בטווח הנכון, לפי ההנחיות בספר.

איך (הם) בודקים ריכוז נוזל הקירור (g12)? אני רק יודע שצריך להיות לפחות 40%. (אגב, המים הם מי ברז?).

פורסם
נו, בסופו של דבר זה 4.0 ליטר

3.8 במנוע + 0.2 בפילטר

 

תחזור להודעה המקורית: "...כולל מסנן שמן היא 3.8 ל'".

תציץ עוד פעם בסריקה של החוברת.

פורסם
תחזור להודעה המקורית: "...כולל מסנן שמן היא 3.8 ל'".

 

אז זה לא מסתדר........ אם אפילו ממלאים באמצע בין מינימום למקסימום זה יוצא 3.9 ליטר.

ההנחיה בספר היא למלא עד למפלס MIN בלבד? כי זה מה שיוצא.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
מרק תודה, אני כל פעם לומד ממך דברים חדשים.

אין באפשרותי לבצע טיפול בעצמי (כלים, מיקום ועוד).

 

גובה נוזל הקירור אכן נמצא בטווח הנכון, לפי ההנחיות בספר.

איך (הם) בודקים ריכוז נוזל הקירור (g12)? אני רק יודע שצריך להיות לפחות 40%. (אגב, המים הם מי ברז?).

 

בכדי למנוע נזק עתידי למערכת הקירור והמנוע יש לשמור על יחס נכון של נוזל קירור והמים. מינימום 40 אחוז נוזל קירור.

 

לצערינו קורה רבות שבמהלך הטיפולים מוסיפים קצת מים בלבד או שבעל הרכב מוסיף מים מידי פעם בכדי לשמור על גובה נכון של נוזל הקירור לכן הייצרן כותב במפורש שיש לבדוק את ריכוז הנוזל באמצעות מכשיר הנקרא רפלקטומטר.

איזה כייף לי :)

פורסם
אתה בטוח שלרכב שלך, 2000 סמ"ק רק 88 כ"ס? מבירור שעשיתי עכשיו היה לפאסאט דור 3 , 115 כ"ס.

 

אני לא בטוח בכלום , אבל זה מה שאוטודאטה אומר. על פי קוד המנוע , כנראה זה אכן כך. (90-66KW כ"ס)

גם אותי זה הפליא, הרכב מרגיש כמו הרבה יותר.

יש עוד גירסה או שתיים של הרכב (2.0E ועוד משהו) עם 115 כ"ס. אני לא סגור על מה נמצא בידי בדיוק , וכמה שלא חפרתי (וגם שיגעתי קצת את מרק - תודה מרק) , אני לא בטוח.

 

לאלוהי AUDI פתרונים :oops:

ללא שם.JPG

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

 

2. להניע את הרכב ולמספר דקות שיגיע לטמפ' של 60 מעלות צלזיוס בערך.

 

 

אם נניח אני ממלא 3 ליטר שמן מנוע, ואז מתניע את המנוע

לחצי דקה (כדי שהפילטר שמן יתמלא בשמן ), ואז מחכה כמה דקות,

ומוסיף שמן, כמה שצריך.

 

למה צריך לחכות שהמנוע יגיע ל 60 מעלות ?


×
×
  • תוכן חדש...