Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני די מתלבט בין השתיים, המחיר דומה הפרש של כ-4000 ש"ח יותר לפג'ו.

פיג'ו נראית טוב יותר חיצונית, אבל המאזדה הרגישה לי יותר טוב בנסיעת מבחן.

 

מעניין אותי אם מישהו קנה אחד הרכבים הללו וההתרשמות שלו.

 

כמו גם, עלויות אחזקה בפועל- עלות ביטוח שנתית (בזאפ ראיתי כ-4500 מקיף+חובה על המאזדה, אבל ב AIG וביטוח ישיר אמרו לי כ 6000 ש"ח על המאזדה) וכן צריכת דלק אמיתית- שתמיד כמובן שונה מנתוני יצרן.

פורסם

אבי קנה מאזדה 2, הביטוח מקיף 2100 ש"ח. ה 207 לא באה בחשבון מבחינתו בגלל שרצה יפנית בלבד.

אך כרכב מבלי להתחשב ברמת האמינות של הרכבים ה 207 הרבה יותר "אוטו" ללא ספק.

פורסם

רק אתמול ראיתי פרסום בוואלה שפיז'ו הורידו את ה207 המיליון מהפס יצור (תוך שנתיים) - אני חושב שענייני האמינות זה הרבה מחלות ישנות והרכבים האירופאים היום אמינים אולי לא כמו היפנים אבל ללא ספק העלו משמעותית את הרמה.

פורסם

מזדה 2 ללא ספק

 

הפג'ו ממש לא שווה את התוספת של ה-4000 שקל אתה מקבל אותו אוטו אלא משלם 4000 שקל על 206 בעיצוב שונה ואוטו יותר כבד מה-206 ועם אותו המנוע,בגלל זה הרגשת שהאוטו הוא חלש כי הוא כבד יותר מה206 ב-150 קילו.

 

בנוסף המחיר שלו כבר נושק למחיר של משפחתית.

 

חבר שלי קנה מזדה 2 לפני 3 שבועות ונהגתי על האוטו,מאוד אהבתי את ההתנהגות,שילוב מנוע גיר מעולים הגה מדוייק כמו כן הוא מגיע עם חבילת אבזור מלאה.

 

בנוסף לזה יש לי בעיה עם תיבת ההילוכים של פג'ו סיטרואן הAL4 שמתיימרת להיות תיבה חכמה מה שהיא לא והתיבה לעיתים מתנהגת בצורה מאוד לא נוחה ודובר על הנושא הזה הרבה.

 

לגבי זה שפג'ו מכרו 2 מיליון מכוניות,זה אוטו שמאוד מצליח באירופה אבל בסופו של דבר הם לא אומרים כמה בתקופה המקבילה הם מכרו 206 כי אל תשכח שהם עדיין מייצרים אותה במקביל ל-207,עובדה שיש אנשים שמעדיפים את ה-206 על ה-207.

 

לגבי הביטוח זה תלוי בגיל הנהג ותאונות וכו...

לחבר שלי יש ביטוח לכל נהג מעל גיל 24 הביטוח המקיף דרך סוכן הוא 2900 שקל,ככה שזה לא נורא.

 

נ.ב לגבי הצריכת דלק בין עירוני 1:14 בתוך העיר קצת פחות טוב אין לי נתון מדוייק.

פורסם

לא הבנתי זה שהם מכרו 2 מיליון 207 במקביל לאיזה חצי מיליון (סתם זרקתי מספר) 206 זה רע?! זה מראה שה206 רכב מצויין ועכשיו מתומחר יותר זול (גם בארץ) וה207 רכב מצויין (הרכב הנמכר ביותר באירופה להזכירך) גם כן.

 

כל זאת ללא גריעה מאיכותה לכאורה של המאזדה, אני לא נסעתי בה אך אם זה משהו שדומה לחווית הנסיעה במאזדה 3, אני מוכן להוציא עוד קצת כסף בשביל חווית נסיעה משודרגת.

פורסם

אייל אין לי שום דבר נגד ה-207 חוץ מהעובדה שהיא עולה כמו משפחתית אפילו יותר.

 

המזדה 2 לטעמי אוטו מדהים מנוע 1.5 שנלקח מה-3 ושונו בו מהלך קדח וכו...הנפח קטן יותר אבל יש לו 103 כ"ס וההרגשה באוטו הקטן הזה הוא כמו בסופר מיני של פעם אני מאוד אהבתי לנסוע עליה האוטו מרגיש חי,שוב הוא הרבה יותר רכב נהג מאשר 207 יכולה מתישהו להיות.

 

חוץ מזה מזדה 3 היא הרכב הנמכר בארץ BY FAR זה אומר שאם בן אדם יבוא ויבקש עצה למשפחתית אתה תמליץ לו על ה-3 על פני המכוניות האחרות?

 

זה שה-3 נמכרת ביותר לא אומר שהיא הטובה ביותר

פורסם

מבין שני הרכבים הנ"ל, אני הייתי בוחר במזדה 2 מכמה סיבות:

 

זולה יותר, זריזה יותר, שילוב גיר- מנוע מוצלח יותר, צפויה להפגין אמינות גבוהה יותר וצפויה לשמור על ערכה טוב יותר.

 

אם אני מוסיף למשוואה את הסוויפט החדשה, אז הבחירה שלי היא הסוויפט, שכן - לטעמי יש בה משהוא קוסם שאין בשתיים האחרות (וגם נראית טוב יותר לדעתי).

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
מזדה 2 ללא ספק

 

הפג'ו ממש לא שווה את התוספת של ה-4000 שקל אתה מקבל אותו אוטו אלא משלם 4000 שקל על 206 בעיצוב שונה ואוטו יותר כבד מה-206 ועם אותו המנוע,בגלל זה הרגשת שהאוטו הוא חלש כי הוא כבד יותר מה206 ב-150 קילו.

 

זה לא אותו מנוע שיש ב 206.

ב 207 רמת גימור VTi יש מנוע 1600 שפותח ע"י BMW ופיז'ו-סיטרואן ביחד.

זהו מנוע valvetronic ללא מצערת, דבר שחוסך דלק.

בנוסף זה מנוע הזרקת בנזין ישירה, דבר שחוסך עוד דלק ומעלה את המומנט וההספק בו זמנית.

ההספק החדש הוא 120 כ"ס ולא 110 כ"ס כמו שהיה ב 206 (שהיתה זריזה בהחלט בגרסה 1.6 אוטומט).

 

בנוסף ה מאזדה 2 לא מרגישה מסיבית מבפנים כמו תא הנוסעים של אחותה המאזדה 3, אלא פלסטיקית ופשוטה יותר.

 

עריכה:

קראתי עכשיו שפליטת ה CO2 של המנוע 120 כ"ס נמוכה יותר משל מנוע ה 1400. מה שמראה עד כמה הוא יעיל.

פורסם

החיסרון הקטן בסוויפט הוא החוסר ESP פרט לזה בכל המבחנים שקראתי הסוויפט בהתנהגות ואחיזת כביש קצת עדיפה על המזדה.

 

שוב השאלה היא מה מדבר אליך יותר אני מניח שאם לא כתבת אותה למעלה אז לא לקחת אותה בחשבון בכלל,שווה לעשות נסיעת מבחן על 2 והסוויפט ולראת מה מתאים לך יותר,מה שכן הסוויפט גם איזה 2000 שקל זולה יותר בדגם המאובזר

פורסם

בנוסף ה מאזדה 2 לא מרגישה מסיבית מבפנים כמו תא הנוסעים של אחותה המאזדה 3, אלא פלסטיקית ופשוטה יותר.

 

.

 

מחזק!

 

אחד החסרונות הבולטים של המזדה -2- איכות החומרים.

 

מתוך ישיבה ברכב, אני יכול להעיד שפנים הרכב מרגיש מאד זול, עם פלסטיקים שאינם ראויים לרכב משנתון 2008, אלא שני עשורים אחורה!

 

פרט לאיכות החומרים, כחבילה המזדה 2 הינה אחת החבילות היותר מומלצות וכדאיות כיום בשוק!

 

ממליץ לבצע נסיעת מבחן, הן במזדה 2 והן בסוויפט ולבחור עפ"י נסיעות המבחן ולא רק עפ"י המלצות.

 

רכב נוסף מהקטגוריה הנ"ל, אותו הייתי ממליץ לבחון- סקודה פאביה החדשה, המעניקה חבילה מאד תחרותית וכדרך אגב, נראית מצויין!

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
זה לא אותו מנוע שיש ב 206.

ב 207 רמת גימור VTi יש מנוע 1600 שפותח ע"י BMW ופיז'ו-סיטרואן ביחד.

זהו מנוע valvetronic ללא מצערת, דבר שחוסך דלק.

בנוסף זה מנוע הזרקת בנזין ישירה, דבר שחוסך עוד דלק ומעלה את המומנט וההספק בו זמנית.

ההספק החדש הוא 120 כ"ס ולא 110 כ"ס כמו שהיה ב 206 (שהיתה זריזה בהחלט בגרסה 1.6 אוטומט).

 

בנוסף ה מאזדה 2 לא מרגישה מסיבית מבפנים כמו תא הנוסעים של אחותה המאזדה 3, אלא פלסטיקית ופשוטה יותר.

 

עריכה:

קראתי עכשיו שפליטת ה CO2 של המנוע 120 כ"ס נמוכה יותר משל מנוע ה 1400. מה שמראה עד כמה הוא יעיל.

 

 

אפילו שהעלו לו את ההספק עדיין האוטו מרגיש כבד ועצלן לא יעזור המזדה 2 יותר זריזה,אז דובר על זה שהאיכות של הפלסטיקים קצת פחות טובה מה-207 זה עדיין לא רמה של יונדאי.

 

חוץ מזה הדגם היחיד שדובר עליו ב109000 גם לא ברכב שעולה 116000 שקל אין בו בקרת אקלים ואין בו רדיו דיסק עם MP3,רק בדגם שעולה כמעט 130000 אלף שקל אתה מקבל את הדברים האלה,אמנם אתה יכול להגיד שזה לא כזה חשוב,אבל יש גם סדר עדיפויות,מבחינתי בקרת אקלים יותר חשוב מחיישני גשם,אורות ורוורס וכו....

פורסם
זה לא אותו מנוע שיש ב 206.

ב 207 רמת גימור VTi יש מנוע 1600 שפותח ע"י BMW ופיז'ו-סיטרואן ביחד.

זהו מנוע valvetronic ללא מצערת, דבר שחוסך דלק.

בנוסף זה מנוע הזרקת בנזין ישירה, דבר שחוסך עוד דלק ומעלה את המומנט וההספק בו זמנית.

ההספק החדש הוא 120 כ"ס ולא 110 כ"ס כמו שהיה ב 206 (שהיתה זריזה בהחלט בגרסה 1.6 אוטומט).

 

טעות קטנה: בדגם האטמוספרי אין הזרקת בנזין ישירה אלא הזרקת דלק "רגילה" (4 מזרקים רגילים בלחץ של כ-4 באר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני די מתלבט בין השתיים, המחיר דומה הפרש של כ-4000 ש"ח יותר לפג'ו.

פיג'ו נראית טוב יותר חיצונית, אבל המאזדה הרגישה לי יותר טוב בנסיעת מבחן.

 

מעניין אותי אם מישהו קנה אחד הרכבים הללו וההתרשמות שלו.

 

כמו גם, עלויות אחזקה בפועל- עלות ביטוח שנתית (בזאפ ראיתי כ-4500 מקיף+חובה על המאזדה, אבל ב AIG וביטוח ישיר אמרו לי כ 6000 ש"ח על המאזדה) וכן צריכת דלק אמיתית- שתמיד כמובן שונה מנתוני יצרן.

 

מאיזו בחינה ה-2 הרגישה לך יותר טוב בנסיעת המבחן?

 

כאמור, ה-207 מרגישה יותר איכותית ברוב הבחינות. ה-2 יותר קלילה וזריזה וגם מעט מרווחת יותר מאחור, אבל ה-207 מרגישה מסיבית ובטוחה יותר והאחיזה שלה גבוהה משמעותית.

 

ההרגשה באוטו הקטן הזה הוא כמו בסופר מיני של פעם אני מאוד אהבתי לנסוע עליה האוטו מרגיש חי,שוב הוא הרבה יותר רכב נהג מאשר 207 יכולה מתישהו להיות.

 

לא מסכים איתך. ה-2 באמת יותר קלילה אבל האחיזה שלה נמוכה וההגה קל מדי וחסר תחושה. הפיז'ו אוחזת הרבה יותר טוב ומתנהגת באופן בטוח משמעותית, עם היגוי נעים משמעותית. לרעתה - ESP לא מתנתק (לא חשוב לרוב הנהגים).

 

אפילו שהעלו לו את ההספק עדיין האוטו מרגיש כבד ועצלן לא יעזור המזדה 2 יותר זריזה,אז דובר על זה שהאיכות של הפלסטיקים קצת פחות טובה מה-207 זה עדיין לא רמה של יונדאי.

 

איכות החומרים ב-2 נמוכה משמעותית משל ה-207, והתחושה בתא הנוסעים הרבה פחות נעימה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בקשר למחירון שidan2002lb ציין.

ה206 יחסית שמרה על ערכה, ויש לה שוק ער. המאזדה 2 הולכת להציף את השוק באלפי רכבי ליסינג. קשה לי להאמין שהמחירון של המאזדה יהיה גבוה משל ה207 בשנים הקרובות.

פורסם
בקשר למחירון שidan2002lb ציין.

ה206 יחסית שמרה על ערכה, ויש לה שוק ער. המאזדה 2 הולכת להציף את השוק באלפי רכבי ליסינג. קשה לי להאמין שהמחירון של המאזדה יהיה גבוה משל ה207 בשנים הקרובות.

 

 

צודק, ה- 206 אכן שמרה על ערכה דיי טוב, אולם ביחס למתחרות היפניות כדוגמת: טויוטה יאריס, דייטסהו סריון שמירת הערך שלה היתה פחות טובה.

 

אכן המזדה 2 כבר מציפה את שוק הליסינג, אולם הדבר לא צפוי לפגוע בירידת הערך של הרכב- ראה דוגמת טויוטה קורולה, מזדה 3, דייטסהו סיריון- כולן מציפות את שוק הליסינג ועדיין ידיים פרטיות נחטפות ובד"כ במחירי מחירון ומעלה!

 

לא ניתן לנבא בוודאות איזה מהרכבים

יעלה יותר בעוד כמה שנים, אולם אני נוטה להסתמך על היסטוריית העבר ומשער כי ירידת הערך של ה- 207 תיהיה גבוהה יותר.

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...