Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה 207 היא בחירה מצוינת וגם המאזדה 2 לא פחות טובה.

 

 

הסיבה היחידה שהייתי בחור מאזדה 2 היא המחיר האסטרונומי של ה 207.

המאזדה 2 לא פחות מאובזרת ומפנקת מה207 ואם כבר עורכים השוואה היא גם יותר יפה.

 

ללא ספק- מאזדה 2

שלומי.

פורסם

הסיבה היחידה שהייתי בחור מאזדה 2 היא המחיר האסטרונומי של ה 207.

 

אסטרונומי = 4,000 ש"ח יותר מהמאזדה, כמו הקליאו המאובזרת, 2,000 ש"ח יותר מהיאריס... להמשיך?

כשהפיג'ו עלתה 116,000 - אכן היה מדובר במחיר גבוה מאוד. היום, כשמחירה הוא 110,000, מדובר בעלות הגיונית מאוד.

פורסם
אסטרונומי = 4,000 ש"ח יותר מהמאזדה, כמו הקליאו המאובזרת, 2,000 ש"ח יותר מהיאריס... להמשיך?

כשהפיג'ו עלתה 116,000 - אכן היה מדובר במחיר גבוה מאוד. היום, כשמחירה הוא 110,000, מדובר בעלות הגיונית מאוד.

 

 

העניין הוא שב-4000 שקל האלה יותר אתה לא מקבל את אותו האזור שאתה מקבל במזדה 2.

 

אני לא אומר שבקרת אקלים זה טריויאלי אבל אין את זה בדגם היקר יותר ב-4000 שקל של ה-207 וגם לא רדיו דיסק MP3 אלא רדיו דיסק רגיל.

 

שיקול של השואל כמובן אבל בהבדלי מחיר האלה הייתי הולך על המזדה 2 ללא ספק

פורסם

מעבר לזה שה207 יותר אוטו.אף אחד לא התייחס לתחום של הבטיחות תנסה לסגור את הדלת במזדה ואחר כך בפיגו ותבין בדיוק איזה הבדל ענק לטובת המסיביות של הפגו לעומת הדקיקות של המזדה בכל מקרה תהנה!

פורסם
אסטרונומי = 4,000 ש"ח יותר מהמאזדה, כמו הקליאו המאובזרת, 2,000 ש"ח יותר מהיאריס... להמשיך?

כשהפיג'ו עלתה 116,000 - אכן היה מדובר במחיר גבוה מאוד. היום, כשמחירה הוא 110,000, מדובר בעלות הגיונית מאוד.

 

 

אתה צודק

אני לא ממש התעדכנתי במחיר.

אבל תשמע, גם 110K זה לא מעט

וזה לא ממש נותן לך יותר איבזור, או יותר בטיחות, וגם יותר יופי.

מבחינת האבזור מאזדה 2 עדיפה.

בטיחות אותו הדבר.

יופי בהרבה יותר יפה מהעיצוב של ה 207 המיושן.

 

למרות המחיר שהוזל ---> מאזדה 2!

שלומי.

פורסם

הרוב ממליצים על המאזדה 2 אני רואה, למרות שגם ל 207 יש אוהדים.

את הסוויפט אני לא אוהב את העיצוב וגם מבחינת בטיחות היא לא מספקת.

הפיאסטה מריחה טוב רק שאם היא עוד לא פה זה לא רלוונטי ופאביה לא ממש התלהבתי מהעיצוב.

×
×
  • תוכן חדש...