Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה יהיה הסוף עם הדלק הזה?!

לטענת מינהל הדלק, העליות נובעות עקב העליה הגלובלית במחירי הדלק.

רק חבל כאשר יש ירידה בעולם, המינהל "שוכח" לעדכן את המחירים.

ליטר 95= 6.29 ש"ח.

ליטר 96=6.31 ש"ח.

*המחירים מתייחסים לתידלוק עצמי, יעודכנו החל מ-1 באפריל.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה יהיה הסוף עם הדלק הזה?!

לטענת מינהל הדלק, העליות נובעות עקב העליה הגלובלית במחירי הדלק.

רק חבל כאשר יש ירידה בעולם, המינהל "שוכח" לעדכן את המחירים.

ליטר 95= 6.29 ש"ח.

ליטר 96=6.31 ש"ח.

*המחירים מתייחסים לתידלוק עצמי, יעודכנו החל מ-1 באפריל.

 

אני לא מבין איך יכולה ליהיות ירידה במחירי הדלק, אם כמות הנפט בעולם רק פוחתת?

חוץ מיזה, אין ממש מה להתלונן לגבי עליית מחירי הדלק, אנחנו נוסעים יותר, פירושו משתמשים ביותר דלק,

פירושו שבסופו של דבר יגמר, והמחירים יהיו גבוהים מאוד.

 

מה ציפיתם שככל שהנפט הולך וניגמר המחירים ירדו גם הם? :lol:

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם
אני לא מבין איך יכולה ליהיות ירידה במחירי הדלק, אם כמות הנפט בעולם רק פוחתת?

חוץ מיזה, אין ממש מה להתלונן לגבי עליית מחירי הדלק, אנחנו נוסעים יותר, פירושו משתמשים ביותר דלק,

פירושו שבסופו של דבר יגמר, והמחירים יהיו גבוהים מאוד.

 

מה ציפיתם שככל שהנפט הולך וניגמר המחירים ירדו גם הם? :lol:

 

אל תדאג, הנפט לא הולך להיגמר כ"כ מהר, לפחות לא בדורנו.

הבעיה היא, מדינות אופק, שהן מונפול על הנפט, שבהחלטה אחת מורידות את התפוקה, דבר שגורם לעליות שאנו חווים.

אנלוגיה מתחום היהלומים: הרבה אנשים חושבים שיהלום(שהוא תוצר של פחמן בדומה לנפט) הוא דבר נדיר, אבל זו אשליה שיוצר מונפול היהלומים דה-בירס, לכן מחיר היהלום מאוד יקר.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תוך חודש שוב עולים מחירי הדלק, הפעם בשיעור חד יותר.

 

המחירים החדשים :

95 אוקטן: 6.58 ש"ח.

96 אוקטן: 6.60 ש"ח.

המחירים יעודכנו ב 1 למאי.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

אוי ואבוי :(

 

כמעט 7 שקלים לליטר דלק אחד! לנסוע ברכב בקרוב מאוד יהפוך למותרות במדינת העלוקות הזאתי.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

ובדיזל המצב בכלל הדרדר לקטסטרופה של ממש.

 

כשקניתי רכב דיזל לפני פחות מ-14 חודשים תדלקתי בארבעה שקלים +, לכל ליטר אחרי הנחה.

 

היום אין להשיג דיזל בפחות מ-7 שקלים לליטר, כשהמחיר הסטנדרטי ברוב התחנות (אחרי הנחה!!!) הוא בסביבות ה-8 שקלים

 

בקיצור: עליה של 100 אחוז בשנה אחת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

להערכתי הדלה: תוך תקופה קצרה ירדו המוניות מהכביש, אלא אם כן משרד התחבורה יאשר לאפס את הפעלת המונה על 20 ש"ח מינימום.

פורסם

חולשת הדולר, הצריכה הגוברת מהמדינות המתפתחות וכן חששות מפגיעה בהספקה על רקע חבלות בצינורות הנפט בניגריה, והתגברות המתיחות בין המערב לאירן סביב נושא הגרעין, פועלים את פעולתם. עליית מחיר החוזים העתידיים על הנפט, שנשק למחיר של 120 דולר לחבית, מגיעה לפתחנו, ותרם להחלטה להתייקרות מחיר הבנזין לרכב, כשההערכות הן שעוד היד נטויה

 

מתוך ynet

לפי הכתבה אפשר להבין שמעלים את המחיר מחשש לפגיעות בצינורות הנפט, למה שחשש לפגיעה יגרום לעליית מחירים? הרי אחרי שתהיה פגיעה הם יעלו במילא את המחיר אז למה להעלות את המחיר פעמיים?

שמתם לב שהסיבות עם גורמים עתידיים שטרם התרחשו?

אני אומר שהאזרחים חייבים לעשות משהו, לא ייתכן המצב הזה שדרך במדינה יעלה כל כך הרבה כסף

 

Wonka אסור להגיד כבר התרגלנו כי ההרגל הזה הוא החולשה שלנו שבגללו המחירים יעלו בלי גבול בישראל!

והמדינה חייבת להוריד את המיסים על הדלק כי רק המיסים גורמים לנו לשלם כפול ממה שהדלק יכול לעלות לנו

פורסם

חברים, עוד לא הבנתם שישראל היא מדינה אירופאית לכל דבר?

אז למה שמחיר הדלק יהיה שונה?

 

נראה מתי יצרפו אותנו לאיחוד האירופאי (אף פעם) :?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

 

מה ציפיתם שככל שהנפט הולך וניגמר המחירים ירדו גם הם? :lol:

 

ברור?!

לא שמעת על מכירת חיסול?

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.


×
×
  • תוכן חדש...