Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחירים האלה עדיין אינם מפריעים לבזבזנות של אותם נהגים שנוסעים על בנזין ב-130+ קמ"ש בנתיב השמאלי.

 

 

 

בזבזנות? מי שואל אותך? אתה משלם לי על הדלק? אני משלם ואני אלחץ כמה שבא לי.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סוף סוף הודעה שהצליחה להעיר את ארז מתרדמתו!

כל הכבדוד לstealtho.

 

תמיד יש איזה משבר שגורם לעליית מחירים. לפעמים זה איזה צינור נפט שהושבת ולפעמים זה בגלל החורף או בגלל הקיץ או בגלל הנוד שתקע איזה נאצר אחד ליד באר הנפט שלו.

קחו את הכל בפרופורציה, תכננו קצת יותר טוב את היום שלכם ותחסכו הרבה שקלים בכיס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני מתדלק סולר ב6.03, בהנחת מוניות.

 

מצטער לבשר - אבל עדיין אני עושה 600 ק"מ למיכל, שזה יותר מה-400 ק"מ שעושות מכוניות הבנזין שלכם.

(מדובר על נסיעה עירונית בחיפה והקריות - עליות תכופות)

 

ככה שעדיין סולר משתלם הרבה יותר מבנזין. למרות העליות.

פורסם

אתם רוצים לנחש עלות של ליטר בנזין בנסיכויות המפרץ(הנבלות שגורמים לעליית המחיר)?

רמז:תחשבו במונחים של אגורות.

למנחשים תוגרל חבית נפט.:wink:

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
drsubaru אני לא יודע מה נפח המיכל דלק שלך אבל לפי מה שאני יודע רכב דיזל כבר לא כל כך משתלם מכמה סיבות שמחיר הסולר כמעט מגיע למחיר הבנזין והוצאות האגרות לפי מה שאני יודע לרכב דיזל יקרות יותר, נפח מנועי הדיזל בשביל להגיע לביצועים סבירים מהרכב צריכים להיות גדולים יותר ובעלי טורבו וכבר פה צריכת הדלק שלהם כבר לא 25 ק"מ לליטר אלא בסביבות ה 15-16, אני לא יודע איזה רכב יש לך אבל אני נוסע 14 ק"מ לליטר בערך ככה שאם היה לי רכב דיזל אני לא חושב שזה היה חוסך לי כסף.
פורסם

והנה שאלה מעניינת:

איך מתמודד שוק הליסינג עם עליות המחיר של הדלק?

הרי בעלי המכוניות הללו, משלמים מחיר קבוע על הרכב , ולעומת זאת יכולים לחגוג חופשי על הדלק. המחיר המשולם לחברת הליסינג לא מתעדכן עם עליות מחירי הדלק, חברת הליסינג לא מפסידה פה?

 

אני יודע שיש חברות שמגבילות ק"מ, אבל עדיין, ההגבלה ממש לא מספיקה כדי לקזז את עלויות הדלק הנוספות כתוצאה מעליית המחירים. יש עשרות אם לא מאות אלפי מכוניות ליסינג, כל עליית מחירים מתורגמת להמון המון כסף נוסף המשולם על הדלק,

ונהגי הליסינג ממש לא עושים חשבון (איך אומר אחי? "אין לי מושג כמה עולה ליטר, מתדלק עד שהידית קופצת, וזהו").

 

למי פתרונים?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
מצטער לבשר - אבל עדיין אני עושה 600 ק"מ למיכל, שזה יותר מה-400 ק"מ שעושות מכוניות הבנזין שלכם.

אני עושה כ-650 ק"מ למיכל :roll:, ולי יש מכונית בנזין...

 

אבל אני דווקא חושב לעבור לדיזל מסיבות אחרות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש תחנה של סד"ש מאוד זולה וטובה באזור התעשיה הישן בנתניה, 5.90 ליטר 95.

יצא לי להיכנס להמון תחנות דלק שונות, וזאת היתה הכי זולה בהפרש גדול.

פורסם
אתם רוצים לנחש עלות של ליטר בנזין בנסיכויות המפרץ(הנבלות שגורמים לעליית המחיר)?

רמז:תחשבו במונחים של אגורות.

למנחשים תוגרל חבית נפט.:wink:

 

טוב, כנראה שהחבית תשאר אצלי.:wink:

קבלו את התשובה:80 אגורות לליטר!!!

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"


×
×
  • תוכן חדש...