Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שצריך יום אחד בשבוע שכל תושבי מדינת ישראל יסעו אך ורק בתחבורה ציבורית (ואני לא מדבר על מוניות),

אלא על אוטובוסים, רכבות וכו'... כל יום כזה זהו הפסד עצום של כספים עבור חברות הדלק לאחר כמה ימים כאלה עם יעדיפו להוזיל את מחירי הדלק מאשר לא להרוויח בכלל ולפני כל עלייה במחירי הדלק הם יחשבו טוב טוב.

 

רק חבל שבמדינתנו זה לא יכול לקרות אף פעם, תאורתית זה אמור לפעול.

תחשבו על זה שבעוד כשנה וחצי בערך ליטר בנזין יעלה בסביבות ה10 שקלים דבר זה יגרום שמכונית ממוצעת שצריכת הדלק שלה היא ליטר ל11 קילומטרים תעלה לנהג הישראלי שקל על כל 1,100 מטר!!! עדיף כבר ללכת ברגל.

אנשים יגיעו למצב שבמקום להיכנס לתחנת דלק ולשדוד את הכסף הם יכנסו עם מכלית יתדלקו ויצאו.

 

בסופו של דבר כולם יעברו לתחבורה הציבורית.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. ליסינגים

ב. אם כולם ייסעו בחבורה ציבורית אף אחד לא יגיע לשום מקום, כי יהיו יותר מדי אנשים ברחובות/תחנות, והמערך של אגד/דן/קווים[שלא מסוגלים להחזיק מה שיש היום]/קונברקס וכל השאר לא בנוי לכמות כזאת,

מה גם שאם דבר כזה יקרה, משרד התחבורה יפשוט רגל, משום שהוא ממן את ההפרש בין התשלום המסובסד לתשלום המלא.

----

פורסם
הם יכנסו עם מכלית יתדלקו ויצאו.

 

 

עוד רעיון יצירתי לבלימת עליות עתידיות נוספות: להגיע לתחנת דלק עם מיכליםֿ, חביות, בקצור כל כלי שניתן להכיל בו דלק, ולמלאות את כולם. ככה ניתן לתדלק במחיר הנוכחי לעוד כמה חודשים טובים...

פורסם

אני קניתי לפני כמה חודשים קטנוע ב3 וחצי אלף שקל (הרואיזם 150) ונוסע רק בו ביום יום. את האוטו מוציא רק אם אני יוצא לבלות בלילה או בימי שבת לאיזה טיול על האש. אם קודם היה הולך לי 1000 שקל על דלק (לא הייתי נוסע הרבה ברכב גם לפני) אז עכשיו ההוצאות שלי על דלק הן 120 שקל +- בחודש (הקטנוע) ואולי 150 שקל על האוטו. זה לא מתאים לכולם אבל באמת כדי!

דרך אגב, אני שוקל 110 קילו והקטנוע הזה ב80 קמ"ש לא מתאמץ אפילו. לא צריך יותר מזה בעיר! אין פקקים.....

פורסם

נתקלתי

במאמר משעשע שפורסם ב-Wired האמריקני, בו כתוב שייתכן שבעוד ארבע שנים יצטרך לשלם הצרכן האמריקני 7$ לגלון (כ-6.35 ש"ח לליטר!), מה שיוביל ל"אפוקליפסה לכלכלה העולמית." איזה מסכנים.

 

אפוקליפסה עכשיו, אצלנו.

 

 

פורסם
אני קניתי לפני כמה חודשים קטנוע ב3 וחצי אלף שקל (הרואיזם 150) ונוסע רק בו ביום יום. את האוטו מוציא רק אם אני יוצא לבלות בלילה או בימי שבת לאיזה טיול על האש. אם קודם היה הולך לי 1000 שקל על דלק (לא הייתי נוסע הרבה ברכב גם לפני) אז עכשיו ההוצאות שלי על דלק הן 120 שקל +- בחודש (הקטנוע) ואולי 150 שקל על האוטו. זה לא מתאים לכולם אבל באמת כדי!

דרך אגב, אני שוקל 110 קילו והקטנוע הזה ב80 קמ"ש לא מתאמץ אפילו. לא צריך יותר מזה בעיר! אין פקקים.....

 

רק שכחת להגיד לנו כמה הביטוח השנתי של הקטנוע? , להחזיק גם רכב וגם קטנוע לנהג אחד ( חובה + צד שלישי) , זה ממש לא חסכון הייתי בסרט הזה.

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם
אני חושב שצריך יום אחד בשבוע שכל תושבי מדינת ישראל יסעו אך ורק בתחבורה ציבורית (ואני לא מדבר על מוניות),

אלא על אוטובוסים, רכבות וכו'...

 

אפשר אולי בשבת?

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם
רק שכחת להגיד לנו כמה הביטוח השנתי של הקטנוע? , להחזיק גם רכב וגם קטנוע לנהג אחד ( חובה + צד שלישי) , זה ממש לא חסכון הייתי בסרט הזה.

 

כמה באמת עולה הביטוח?

פורסם

אני לא מבין את השטות הזאתי שאומרים אני עושה 400 קלימטר לפול

ואני עושה מקסימום 300 ק"מ אבל אני ממלא ב200 שקל פולל

פורסם
אני עושה כ-650 ק"מ למיכל :roll:, ולי יש מכונית בנזין...

 

אבל אני דווקא חושב לעבור לדיזל מסיבות אחרות.

 

רק שלא ציינת שיש לך מיכל 65 ליטר, ואתה ממלא ב400 שקל פול. אגב הרכב שלך צורך יותר מידי.

 

אני חושב שצריך יום אחד בשבוע שכל תושבי מדינת ישראל יסעו אך ורק בתחבורה ציבורית (ואני לא מדבר על מוניות)

 

אתה מוזמן לנסוע פעם בשבוע בתחבורה ציבורית, אני ברשותך צריך גם להגיע לעבודה בבוקר.

בכל זאת אל תתבייש לעשות את מה שהצעת, לך על זה.

פורסם

כל אלה שבוכים להם, שימשיכו לבכות,

אם הם לא רוצים לבכות, שוויתרו לעצמם קצת, ויעברו לאופנוע,

או שישכחו מהגיר האוטומטי[הא? קלאצ'? מה זה?]

וירדו ממנוע של 1.6 למנוע קטן יותר,

 

טאטא, סקודה ופיאט -> מכוניות העתיד.

 

או שתתחילו לייצר אתנול, סעו באופניים ולכו ברגל.

----

פורסם
כל אלה שבוכים להם, שימשיכו לבכות,

אם הם לא רוצים לבכות, שוויתרו לעצמם קצת, ויעברו לאופנוע,

או שישכחו מהגיר האוטומטי[הא? קלאצ'? מה זה?]

וירדו ממנוע של 1.6 למנוע קטן יותר,

 

טאטא, סקודה ופיאט -> מכוניות העתיד.

 

או שתתחילו לייצר אתנול, סעו באופניים ולכו ברגל.

 

מכוניות העתיד? :shock:

Twincharger Stratified Injection

פורסם
טאטא, סקודה ופיאט -> מכוניות העתיד.

 

או שתתחילו לייצר אתנול, סעו באופניים ולכו ברגל.

 

הפקת אתנול -> פחות מזון לצורכי אכילה -> עלייה במחירי המזון.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
אני נראה לי רוצה לעבור לגז מה דעתכם מי רוצה לעבור איתי?

 

רק אל תהיה מופתע כשעושים לגז אותו תרגיל שעושים לסולר.




×
×
  • תוכן חדש...