Jump to content

נהג חמוד

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג חמוד

  1. ג"אנטים 15 צלעות במצב חדש ! 5 ברגים לא כולל צמיגים במחיר מטורף! 4 ג"אנטים לפרטים 050-2970000 054-5858927 לא בשבת תודה!
  2. סאב פיוניר 600 כולל תיבה רק צריך לרפד את התיבה שזה שטויות הסאב תקין תקין חזק ביותר! לפרטים 050-2970000 054-5858927 לא בשבת תודה!
  3. רכבת ישראל תסע אתה אני נוסע ברוך ה' בפליסיה עם מזגן מקפיא
  4. אני נראה לי רוצה לעבור לגז מה דעתכם מי רוצה לעבור איתי?
  5. נדלקה לי נורה כזאת ((!)) וזה בטוח לא אמברקס יודעים מה חברה?
  6. איפה חכמים אמרו את זה בתורה זה לא כתוב....... סתם ברוך ה' רק ששיאר ככה עשיתי בדיקה במחשב אמרו לי שאני צריך ביסיק סיטי משהוא כזה זה נראה לכם דבר נחוץ הוא סתם שטויות??????????
  7. נפח 1600 מבחינת צריכת דלק בעיות למניהם ומה דעתכם בכללי ה' יברך אתכם................
  8. תודה בנתיים הפליסיה נוסעת יפה מאוד.........
  9. איזה שנה?איזה נפח מנוע?..עכשוי יש לי סקודה פליסיה 96 מה דעתך נפח 1600?
  10. שלום לכולם אני לומד בירושלים וגר בנתניה רציתי לדעת אם מישהו יודע איזה רכב אני יכול לקנות באזור ה 15K שיוכל לספק את העליות והקלומטרים המרובים כי אני נוסע כל שבוע ולפעמים פעמיים בשבוע?,יש לי עכשיו סקודה פליסיה שנת 96 במחיר 7K כדאי לקנות מה דעתכם על הרכב?,היה לי פגו 306 והוא מאוד התחמם בעליות כך שמכרתי אותו ממש מהר אשמח לקבל עזרא....:-)
×
×
  • תוכן חדש...