שלום לכולם אני לומד בירושלים וגר בנתניה רציתי לדעת אם מישהו יודע איזה רכב אני יכול לקנות באזור ה 15K שיוכל לספק את העליות והקלומטרים המרובים כי אני נוסע כל שבוע ולפעמים פעמיים בשבוע?,יש לי עכשיו סקודה פליסיה שנת 96 במחיר 7K כדאי לקנות מה דעתכם על הרכב?,היה לי פגו 306 והוא מאוד התחמם בעליות כך שמכרתי אותו ממש מהר אשמח לקבל עזרא....:-)