Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל אלה שבוכים להם, שימשיכו לבכות,

או שישכחו מהגיר האוטומטי[הא? קלאצ'? מה זה?]

וירדו ממנוע של 1.6 למנוע קטן יותר,

 

ענק! :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה אכפת לי אני מתדלק ב100 שקל תמיד..

כן, אבל אחרי עליית המחירים תקבל פחות דלק ממה שקיבלת לפני העלייה.

(תמיד יש דביל אחד שטורח להסביר :-D)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

עם כל הכבוד עליית מחירי הדלק תעשה רק טוב.גם כלכלית וגם סביבתית.

1. בעבר הייתי נוסע כ3 פעמים לבית הספר באוטו, ופעמיים באוטובוס בשבוע. היום אני נוסע רק פעם אחת באוטו. 2 סיבות:

א. אם האוטובוס מגיע בזמן , זמן הנסיעה זהה. האוטובוס אומנם נוסע בגרך ארוכה אבל בעיר הוא נוסע על מת"צים פנוים ללא פקקים.

ב. חוסך כסף, בעבר כל שישי הייתי מתדלק ב250 ש"ח. היום 150 ש"ח .

 

2. אני לא נוסע לבית הספר כי יקר לי, ההוא לא נוסע כי יקר לו , ולהיא כואב על איכות הסביבה = לחץ לתחלופה. מנועים חשמליים,אתנול,תאי דלק,לחץ אוויר,גז,ביודיזל... גם עלויות הנסיעה ירדו וגם אוויר טוב יותר.

 

לבנתיים אני חושב שהמדינה צריכה להוזיל את מחירי הדלק שבפיקוח לכשנתיים, עד שהפרויקט של שי אגסי יהיה בפריסה נרחבת, וניתן יהיה לקנות רכב לא מזהם. כשזה יקרה המדינה צריכה לייקר את מחירי הדלק כדי לעודד קנייה של רכב חשמלי..ושוב טוב לכולם-גם זול יותר וגם נקי יותר.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
מכוניות העתיד? :shock:

אתה לא הבנת, הוא התכוון להגיד שההיסטוריה חוזרת על עצמה וזה מה שיצא לו.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם
כמה באמת עולה הביטוח?

יקר , יותר מדי יקר , רק כדי לתת לך דוגמא קטנה יש לי קטנוע בבית VS 125 של SYM , חובה +שלישי+ כל נהג 4500 ש"ח.

אגב אם אתה לא מכיר את מחשבון תעריפי הביטוח תוכל להכנס לקישור הזה.

http://www.mof.gov.il/hon/2001/insurance/car.asp

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם

אז מה להתחיל להתכונן לארוחות משותפות עם האוטו?

gil_24 , תודה על המידע לא הייתי מודע לאתר הזה.

פורסם
עם כל הכבוד עליית מחירי הדלק תעשה רק טוב.גם כלכלית וגם סביבתית.

1. בעבר הייתי נוסע כ3 פעמים לבית הספר באוטו, ופעמיים באוטובוס בשבוע. היום אני נוסע רק פעם אחת באוטו. 2 סיבות:

א. אם האוטובוס מגיע בזמן , זמן הנסיעה זהה. האוטובוס אומנם נוסע בגרך ארוכה אבל בעיר הוא נוסע על מת"צים פנוים ללא פקקים.

ב. חוסך כסף, בעבר כל שישי הייתי מתדלק ב250 ש"ח. היום 150 ש"ח .

 

2. אני לא נוסע לבית הספר כי יקר לי, ההוא לא נוסע כי יקר לו , ולהיא כואב על איכות הסביבה = לחץ לתחלופה. מנועים חשמליים,אתנול,תאי דלק,לחץ אוויר,גז,ביודיזל... גם עלויות הנסיעה ירדו וגם אוויר טוב יותר.

 

לבנתיים אני חושב שהמדינה צריכה להוזיל את מחירי הדלק שבפיקוח לכשנתיים, עד שהפרויקט של שי אגסי יהיה בפריסה נרחבת, וניתן יהיה לקנות רכב לא מזהם. כשזה יקרה המדינה צריכה לייקר את מחירי הדלק כדי לעודד קנייה של רכב חשמלי..ושוב טוב לכולם-גם זול יותר וגם נקי יותר.

 

אנחנו במדינת חלם אני בספק עם עוד שנתיים יהיו פה מכוניות חשמליות ראויות

אם היינו טיפה חכמים יותר ולא סתומים, מזמן היו פה עוד כבישי נורמלים (אפילו כבישי אגרה) + הדבר הכי חשוב - מטרו

תאמין לי שאין בעיה למדינה להוציא מכרז ו 10 כרישים יקפצו על המציאה ויתחילו עם זה.

 

תסתכל באירופה איך הכל מבוסס על מטרו - פשוט תענוג ...

פורסם

כל עוד לממשלה לא יוצא מזה רווח - זה לא מעניין את הקטן שלהם. מדינה שיודעת רק לקחת, עלוקתית וחסרת התחשבות בתושביה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

האחד אתה מדבר כמו ילד קטן. למדינה יש X הכנסות בשנה. זה אומר שהמדינה יכולה להוציא בדיוק X שקלים.

מה לעשות שרוב התקציב הולך לצבא כדי שלא יתפוצצו פה אוטובוסים, ולא נשאר כסף לכבישים.

אתה מעדיף אחרת אוטובוסים מתפוצצים וכבישי אוטובאן?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

יש לי רעיון !

אולי פשוט ניתן את המדינה ה"עלוקתית" שלנו לערבים,ככה גם נפתור את המלחמה שהולכת פה,וגם נקבל הנחה בדלק (אני בטוח שהנייה עשה טובה או שתיים לאיזה שייח סעודי פעם).

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200


×
×
  • תוכן חדש...