Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הביאו לי הצעה לרכישת צמיגים של FALKEN.

האם משהו שמע עליהם?

בעל ניסיון איתם?

שווה?

הם כולם זולים?

הם איכותיים?

כל מידע יתקבל בברכה. :wink:

פורסם

דובר רבות על צמיגי פאלקן השונים.

 

אם אחרי החיפוש (תשקיע בו קצת) לא תמצא תשאל שוב (בטרד הזה) שים לב רק לחדד את השאלה קצת ולרשום דגם ספציפי ולא חברה באופן כללי.

 

גיא.

פורסם

זה שאלה כללית

בחיפוש הוא מוצא לי מודעות למכירה עם צמיגים כאלה לא מידע.

זאת שאלה כללית ביותר..

בוא נאמר צמיגים קטנים כמו

175 / 65 / 13

 

משהו בסגנון לרכב טיפה ישן אבל חדשים! (הצמיגים)

 

*****עריכה****

אין לי דגם ספציפי

הוא אמר לי זה המידה והם חדשים עם תעלות לניקוז מים. :?

פורסם

גם אני התלבטתי ושאלתי המון שאלות בנושא. בסופו של דבר קניתי ואני מאד מרוצה. אני לא משתולל עם הרכב , רק רציתי בטיחות סבירה אחרי כמה שנים עם צמיגים אחרים שפשוט עבר זמנם.

פורסם
זה שאלה כללית

בחיפוש הוא מוצא לי מודעות למכירה עם צמיגים כאלה לא מידע.

זאת שאלה כללית ביותר..

בוא נאמר צמיגים קטנים כמו

175 / 65 / 13

 

משהו בסגנון לרכב טיפה ישן אבל חדשים! (הצמיגים)

 

*****עריכה****

אין לי דגם ספציפי

הוא אמר לי זה המידה והם חדשים עם תעלות לניקוז מים. :?

 

תריץ חיפוש מדוייק על המילה פאלקן באנגלית ובעברית, ותבקש רק בפורום הטכני (ואז לא תקבל מודעות למכירה של הצמיג) ואז תקבל כמה דיונים ארוכים וממצים בנושא.

 

בהצלחה.

גיא

פורסם
זה שאלה כללית

בחיפוש הוא מוצא לי מודעות למכירה עם צמיגים כאלה לא מידע.

זאת שאלה כללית ביותר..

בוא נאמר צמיגים קטנים כמו

175 / 65 / 13

 

משהו בסגנון לרכב טיפה ישן אבל חדשים! (הצמיגים)

 

*****עריכה****

אין לי דגם ספציפי

הוא אמר לי זה המידה והם חדשים עם תעלות לניקוז מים. :?

 

במידה הזאת הדגם הרלוונטי הוא SN816, למרות שייתכן שיש גם ZE512 במידה הזאת (לא בדקתי) שהוא ספורטיבי יותר.

לי יש נסיון עם ה S306 של יוקוהמה, שהוא למעשה זהה לדגם הנ"ל מבחינת החריצים והמבנה.

הצמיג היה בעל אחיזה צידית מצויינת, שקט בגלגול וגם בסיבובים, בעל מבנה רך שתורם לנוחות.

הוא לא ממש מתאים לנהיגה ספורטיבית כי הכתפיים נוטים להשחק במהירות רבה (לפחות כך זה במידות כאלה), והרכות שמיטיבה עם הנוחות לא מיטיבה עם תת ההיגוי.

לסיכום, הפאלקן מוצע במחיר זול מאוד יחסית לצמיגי ה'פרימיום', והוא בעל איכות ומאפיינים טובים, מה שהופך אותו לדעתי לקנייה המועדפת (יחד עם היוקוהמה) בקצה התחתון של סקלת המחירים.

 

אגב, לכל צמיג יש תעלות לניקוז מים למעט צמיגי מרוצים.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...