Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

 

בבעלותי דייהטסו שרייד שנת 92' , מנוע 1300 , אוטומטית .

לא מזמן הוחלף יוניט מאורר ברכבי , אך משום מה - המאורר חזר לפשל .

הרכב התחמם לי פעמיים או שלוש במהלך החודש האחרון ולאחר בדיקה מעמיקה גיליתי שזה המאורר .

 

למרבה הפלא , כשניגשתי לחשמלאי שהחליף לי את היוניט כדי שיבדוק את פשר התקלה , המאורר התחיל לעבוד .. גם אצלו וגם אצל מכונאי אחר .

תיארתי לעצמי שהבעיה נפתרה והיום לאחר שהגעתי הביתה - המנוע התחמם בצורה מטורפת , שעון החום עלה כמו טיל , אז מיד הדלקתי מזגן והמאורר שלו קירר את המנוע ...

 

אז מה לעאזעל הולך פה ? המאורר עובד מתי שבא לו והוא עובד דווקא כשאני הולך למכונאי\ חשמלאי .

 

לפני שאני דופק את המנוע , מה נראה לכם שזה יכול להיות ?

 

חשוב לציין שלא חסרים במיכל העיבוי (טפו טפו טפו) , לא חסר שמן (למרות שאוכל קצת , כמו כל אוטו ישן) וצבע השמן בצבע הנורמלי והראוי .

 

בנוסף , בוצע ניקוי רדיאטור לפני פחות מחודש (כשהמנוע התחיל להתחמם כל הזמן)

 

 

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה ? אם מישהו נתקל בה אי פעם - אשמח לפתרון .

 

 

תודה ,

ליאור .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

שלום רב!

התחל תחילה עם בדיקת אפשרות , של תרמוסטט תפוס במצב סגור, או סגור חלקית.

בדוק באם צינור מים עליון + תחתון חמים במידה שווה, מעל 5 דקות מהתנעת המנוע.

חזור לעדכן ולדווח,בהתאם לממצאים שהתגלו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

  1. לרכבים אלו חשוב שהתרמוסוויץ' יהיה מקורי.
  2. יש גם ממסר הפעלה למאוורר שנוטה לעיתים לעשות צרות.
  3. בדיקת חווט כללי למאוורר.

פורסם

הבחור אומר שהבעיה היא בעיקר בעיר. ייתכן שלמשאבת המים שלו ספיקה נמוכה בסרק? אולי משאבה גמורה?

"קיסר" , מה קורה עם הטמפ' מחוץ לעיר?בנסיעת "שיוט" ללא פקקים ו"גז-ברקס" המאפיין את העיר?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

בנוגע למשאבת המים - המשאבה הוחלפה בטיפול האחרון לפני כ 6-7 חודשים ...

בנוגע לכביש מהיר - המנוע פשוט קפוא בכביש מהיר (טפו טפו טפו) ואין שום בעיה , הבעיה מתחילה כשנעצרים ברמזור אחרי שיורדים מכביש מהיר ...

 

חשוב לציין , שזה לא קורה תמיד אלא רק לעיתים ... מתי שבא לו .

בנוגע לתרמוסטט - לפי מה שהבנתי מהרדיאטוריסט , התרמוסטט שלי מנותק כי הוא טוען ש "אין צורך בתרמוסטט בשרייד" ומצד שני אתם דווקא מציינים שהוא צריך לעבוד ... ואצלי הוא מנותק ...

 

אז מה עליי לעשות ?

 

שאלה נוספת - לפני כ-3 חודשים , אפילו 4 חודשים , הוחלף יוניט מאורר , יש סיכוי שהיוניט התפגר כבר ? זה לא הגיוני .. או שהוא עושה בעיות ?

 

 

תודה שוב .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
...

 

חשוב לציין , שזה לא קורה תמיד אלא רק לעיתים ... מתי שבא לו .

בנוגע לתרמוסטט - לפי מה שהבנתי מהרדיאטוריסט , התרמוסטט שלי מנותק כי הוא טוען ש "אין צורך בתרמוסטט בשרייד" ומצד שני אתם דווקא מציינים שהוא צריך לעבוד ... ואצלי הוא מנותק ...

 

אז מה עליי לעשות ?

 

שאלה נוספת - לפני כ-3 חודשים , אפילו 4 חודשים , הוחלף יוניט מאורר , יש סיכוי שהיוניט התפגר כבר ? זה לא הגיוני .. או שהוא עושה בעיות ?

 

 

תודה שוב .

שלום רב!

לא ניתן לנתק תרמוסטט, ניתן לבטל תרמוסטט, אך לא רצוי ולא מומלץ כלל, לעשות זאת.

אם קיבלת אתה עצה ממכון הרדיאטורים , "שאין צורך בתרמוסטט בשרייד", חפש לך מכון רדיאטורים אחר.

ובנוגע לבעייה שבגינה פתחת את השרשור, כל הסימנים שלמרות שכביכול בוטל התרמוסטט, (מה שלא וודאי בהכרח), הרכב מתלממם , והמאוור לא ניכנס לפעולה, מה שמעיד קרוב לוודאי, על בעייה ביוניט הפעלת מאוורר(תרמו סוויץ), והחשד כפי שכתב חברי דניאל, עקב כך שהוא לא מקורי, הוא המקור לצרות, אך משום מה לא התייחסת לתגובתו המקצועית של דניאל, ולא פעלת בנידון.

דניאל כתב:

  1. לרכבים אלו חשוב שהתרמוסוויץ' יהיה מקורי.
  2. יש גם ממסר הפעלה למאוורר שנוטה לעיתים לעשות צרות.
  3. בדיקת חווט כללי למאוורר
  4. קרא שוב את תגובתו של דניאל, ופעל ובדוק ופעל לפיה, וחזור לדווח ולעדכן בנידון.
  5. בדוק תקינות תרמוסטט, והרכב/ החלף לפי הצורך.
  6. בברכה
  7. צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

 

מתוך הרבה נסיון!!!

הטרמוסוויץ שניכרים בחניות לדאיצו {חליפי לא מקורי} דפוקים לא טובים ועושים צרות צרורות.

מה שעלך לעשות זה ללכת לחברה ולקנות מקורי כי כול היתר חרה ואני אומר את זה כי היו לי כמה מקרים אם התופעה המדוברת.

כמו כן מי שביטל את הטרמוסטט אצלך ברכב הוא מטומטם אם תעודות כי בדאיצו הטרמוסטט הוא מיוחד וכפול וחייב להיות מורכב.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ידעתי! בני ל. המלך סגר לי את ההתלבטות. אני לא מכיר את הרכב לכן חיכיתי לתגובה מושכלת.

חשבתי שאם יש לו טרמוסטט כפול באוטו הזה (או אמור להיות אחד כזה, כי אצלו כנראה חסר טרמוסטט), אז זה ידפוק את פעולת המאוורר, גם אם יש לו יוניט חום תקינה (ו/או מקורית), אין סירקולציה טובה דרך הרדיאטור, ולכן היא לא מתחממת לטמפ' הפעלה כמו שצריך.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

הפוך גוטה, אם הסרקולציה לא טובה דרך הרדיאטור, אזי המנוע אמור להתחמם יותר ופעולת המאוורר אמורה להיות נמרצת יותר. בקיצור זה כנראה היוניט התחליפית שהוא הרכיב ולא התרמוסטט הוא הגורם העיקרי. מזל שעכשיו חורף...

פורסם

באמת מזל שחורף ... ומזל שיש מזגן ברכב שמציל את המנוע מלמות .

מישהו יודע כמה עולה היוניט המקורי הזה ?

וכמובן , מה הטלפון של המוסך המרכזי שהכי קרוב לאזור ראשל"צ \ נס ציונה \ רחובות ?

 

בנוגע לתרמוסטט - כיצד בודקים אם הוא מבוטל ?

אני לא מעורה כל כך בתפקיד התרמוסטט , יכול להיות שהרדיאטוריסט טעה והוא לא מנותק כמו שהוא טוען , אני מעדיף לבדוק בעצמי ..

במידה והוא לא מותקן \ מבוטל \ מנותק , מה העלות של חדש לרכב שכזה ?

 

 

 

תודה לעונים .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

(אני לא מאמין אבל...) דניאל, אני חולק עליך.

 

היוניט שמפעילה את המאוורר נמצאת על הרדיאטור , ו"ממתינה" להרגיש את הטמפ' הרצויה בכי להפעיל את המאוורר.

אם הסירקולציה דרך הרדיאטור לא טובה, זה אומר שרב המים מסתחררים במנוע עצמו, ולכן הרדיאטור (וגם היוניט) לא מקבלים את המים "הכי חמים" - ישירות מהמנוע, דבר הגורם לכך שהמנוע אמנם חם דיו או אף יותר מידי, אבל היוניט לא יודעת על כך.

 

לא נשמע הגיוני?

 

SeazeR - תניע את המנוע כשהוא קר (למשל, בבוקר), וגע בשני הצינורות - עליון ותחתון של הרדיאטור. אם שניהם מתחממים באותו קצב, אין לך טרמוסטט או שיש והוא תפוס על מצב "פתוח". להסבר יותר נירחב , אנא בצע חיפוש.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

בשרייד היוניט הפעלת המאוור נמצאת באזור ראש המנוע/הבלוק , מתחת לקרבורטור, ולא ברדיאטור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה זה ידוע, התרמוסוויץ' נמצא ממש בכניסת המים לפני התרמוסטט, אבל זה ממש לא משנה לצורך העניין איפה הוא ממוקם.

אם מבוטל תרמוסטט כפול המנוע יתחמם, כי חלק מהמים לא יכנסו לרדיאטור אלא יחזרו למשאבת המים . התחממות המנוע תביא מים חמים מידי לרדיאטור והיוניט אכן יפעיל את המאוורר.

פורסם
בשרייד היוניט הפעלת המאוור נמצאת באזור ראש המנוע/הבלוק , מתחת לקרבורטור, ולא ברדיאטור.

בברכה

צביקה

 

ייוו , יצאתי כזה חומוס:screwy: (לפחות למדתי משהו חדש מהמומחים).

 

דניאל, אתה המלך :mm_yeah: (וגם צביקה כמובן).

 

אני הולך להתחבא באיזו פינה חשוכה. :oops:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...