Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני בטוח שיש פה המון גאוני רכב שרק הולכים ומשכילים כל הזמן,

לכן אני בטוח שתוכלו לעזור לי גם בדגמים משנתון 2008

 

ברשותי פולקסווגן פולו 2008 מנוע 1.4 גיר ידני,

לאחרונה החלטתי שאני ממש רוצה לשים פילטר פתוח (יותר בגלל הסאונד, ולא בגלל עליית הספק הזעום של 1%)

-אגזוז כבר יש לי (אם זה פיתרון לחלק מכם :wink: )

 

רציתי לדעת אם אני יכול להוציא את הפילטר המקורי (INBOX) מהקופסא שלו, לסגור את הקופסא ולחבר את הפילטר הפתוח בצד השני של צינור היניקה, ממש כמו בתמונה הבאה: (העיגול הצהוב)

 

או שהמנוע מסוגל לעבוד עם 2 פילטרים בו זמנית:

פילטר ה-INBOX והפילטר הפתוח.

 

בבקשה תעזרו לי! אף אחד לא יודע לענות לי על השאלה הזו..

או כנראה שעד היום לא שאלתי איפה שהייתי צריך לשאול..

 

תודה רבה לכם!

אני בטוח שיש פה אנשים עם תשובה.

 

נ.ב

Carsforum.co.il השם הולך לפניכם!

נהייתם אימפרייה! וזה הכל בזכות חברי הפורום.

Polo_Engine1.JPG

פורסם

עדי שלום וברוך הבא,

 

דבר ראשון, תודה רבה על המחמאות.

 

עכשיו לעניין, לפני שאני בכלל נותן לך איזושהיא תשובה בקשר לגולף שלך, יש לזכור שהחלפת הפילטר לפילטר פתוח עלולה לבטל את אחריות היצרן לרכב ולכן ההמלצה היחידה שלי היא לעבור לפילטר IN-BOX "פתוח".

 

 

 

בנוסף, יש לבדוק עם היבואן האם האגזוז שהתקנת לא מבטל גם הוא את האחריות, אני מהמר על זה שהם לא יאשרו לך את זה ובמקרה של תקלה הם ישמחו לזנק על התירוץ העלוב הזה בכדי לשלול לך את האחריות :x

 

אני מפנה אותך לשרשור הזה בכדי לשמוע דעות שונות וכמו כן לבצע בפורום חיפוש על הנושא.

 

בברכת המשך גלישה מהנה

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באמתת??

אבל זה כולה דוד

החלפתי לדוד של רמוס זרימה חופשית,

במה שונה החלפת דוד לבין החלפה לגלגלי מגנזיום לדוגמא?

למה שתפוג לי האחריות?

בכל אופן שמרתי את הדוד הישן ככה שמקרה הכי גרוע אני מרתך את זה חזרה,

 

מצד אחר, פה, במדינה שלנו יכולים לבטל לך את האחריות אם החלפת את הריחן באוטו..

 

אני יודע שאתם צודקים, נראה לי שאני ירד מרעיון הפילטר הפתוח,

כי בסך הכל קצת סאונד זה מה שמעניין אותי..

 

FILTER INBOX פתוח גם כן מפיק רעש יניקה מגרה?

 

 

ידעתי שאתם ממובחרי המוחות! תודה.

פורסם

הי,

פילטר INBOX הינו פתרון מצויין לסיטואציה הנ"ל.

אך אם אתה רוצה פילטר פתוח לגמרי- אין לך בעיה להתקין וכשאתה בא לטיפולים במוסך להחזיר למקורי.

הפעולה פשוטה ביותר ודורשת מברג ושכל (לא יותר מדי) ישר...

בקשר לדוד- הוא אינו מבטל את כל האחריות על הרכב אלה את האחריות על מערכת הפליטה.

בקשר לריתוך מחדש- הם לא עד כדי כך מפגרים...

בגדול- הרכב שלי עדיין באחריות ולכן לא החלפתי דוד או כל דבר אחר שאני צריך לרתך, אבל פילטר פתוח יש וגם צ'יפ.

בהצלחה,

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

זה כולה דוד?

תשמע,תבוא לחברה תגיד להם יש לי בעיה במנוע הם יגידו לך תשמע החלפת דוד זאת אומרת הזרימת גזים לא כמו שהיא אמורה להיות ובלה בלה ואין לך אחריות בגלל זה,אז זה לא "כולה דוד".

ההבדל בין מגזניום הוא שמגנזיום זה מוצר קוסמטי ולא גורם לשום שינוי במכלולי המנוע,כאשר אתה מחליף פילטר\דוד אתה משנה את פעולת המנוע ולכן במוסך מורשה יתנערו מהאחריות.

כל שינוי מכני שיתבצע מהאוטו יבטל את האחריות במקום! ראה הוזהרת.

 

בן.

Got To love It

פורסם

תאמין לי שאם אתה מחליף לג'אנט 18 אינצ ומגיע עם ציריה שבורה ברכב חדש , פתאום ג'אנט הוא לא אביזר קוסמטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אז חבריי המלומדים מה אתם מציעים לי לעשות?

 

ראוי לציין שהרכב שלי הוא בצבע שחור ככה שהוא קולט חום,

לכן יש אפשרות גדולה שפילטר פתוח חיצוני (לא INBOX) לא יועיל ואולי אפילו יגרע ממה שצריך??

 

 

משום מה כל השבילים מוליכים אותי לפילטר INBOX, אך לפילטר INBOX פתוח אין רעש מגרה,

אני רוצה זיקפה!

 

פילטר INBOX פתוח של חברת K&N לדוגמא, יפיק רעש יניקה ??

או שלא, בגלל שהוא INBOX - בתוך קופסא שכנראה גם מבודדת מרעש,

 

והאם אני יכול לנהוג ברכב עם 2 פילטרים? כמו שתיארתי בתחילת השרשור (ראה תמונה)

גם פתוח

וגם INBOX

 

מלכים אתם!

אין ספק שאתם מבינים במנועים ובמכוניות.. (בקרוב אצלי!)

Polo_Engine2.JPG

פורסם

תראה, קודם כל בשביל זיקפה אתה צריך פורום אחר.

לצבע הרכב אין שום משמעות לעניין.

מאחר ואני מבין שהרכב חדש אצלך, למד להכיר אותו קודם.

תהנה ממנו כמו שהוא ותלמד את מגבליותיו ורק אח"כ שפר אותו.

 

אם אתה נהג צעיר (נראה לי שכן), למד לנהוג על רכב עם יכולות סטנדרטיות , כאשר תשפר את יכולות הנהיגה שלך מתוך נסיון או מתוך קורס נהיגה, יגיע הזמן לשיפורים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מסכים עם בגירה בכל מילה- אין שיפור יותר טוב מהנהג.

בקשר לפילטר- זה לא ממש שיפור או משהו בלתי הפיך, התקן פילטר רגיל והחלף אותו במידת הצורך אם אתה לא מעוניין בINBOX

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

"קודם כל בשביל זיקפה אתה צריך פורום אחר" - הרגת אותי :-)

 

 

נסכם את כל השרשור הזה לכמה שאלות ספציפיות כי משום אנחנו גולשים לנושאים אחרים שאותם ניתן למצוא בחיפוש בפורום:

 

1. האם אני יכול להוציא את הפילטר המקורי (INBOX) מהקופסא שלו, לסגור את הקופסא ולחבר את הפילטר הפתוח בצד השני של צינור היניקה, ממש כמו בתמונה הבאה: (העיגול הצהוב)

 

2. מנוע מסוגל לעבוד עם 2 פילטרים בו זמנית??

- INBOX

- ופתוח

 

3. פילטר INBOX פתוח (K&N לדוגמא) מרעיש יותר מפילטר נייר רגיל?

 

4. אין שום חשיבות לצבע הרכב בכל מה שנגוע ליניקת אוויר קר? (הרכב שלי בצבע שחור, ובימים קייצים אני משתמש במכסה מנוע כבמיקרו גל)

 

* Bagira כל הכבוד על האבחנה המהירה,

אבל את האמת אני לא כל כך צעיר (לפחות לא נהג צעיר), אני בן 22 .. פשוט רק עכשיו יש לי קצת יותר כסף מבעבר לשיפורי מנוע.. זאת סיבת ההתעניינות..

Polo_Engine1.JPG

פורסם

נכון זה א' כל הנהג..

אבל אני נוהג די טוב, הייתה ברשותי בעבר פיג'ו 205GTI שלמדתי ממנה המון (למרות שריפת המנוע)

 

וב' כל.. היום אתה כבר לא צריך להיות נהג טוב...

מספיק שיש לך מערכת ESP :-D !

 

אבל בחזרה לנושאינו מה אתם אומרים על 4 השאלות הנ"ל?

פורסם

אין כל כך קשר לצבע השחור (לדעתי, מי שחושב אחרת שיבושם לו ומי שחושב אותו דבר גם כן שיבושם לו).

 

וכל זה למה? אני מניח שיש בידוד למכסה המנוע.

 

מה שכן אני מבין שאתה רוצה "להלביש" את הפילטר הפתוח על הקופסא המקורית.

 

פיתרון לניקוי זה ייתן אבל יעילות היניקה תפגם בגלל מערבולות אוויר.

 

ולא אין טעם לשני פילטרים.

 

תנסה לבדוק אפשרות אחרת - פילטר פתוח בתוך הקופסא שלך - שווה בדיקה.

 

אגב - לגבי האגזוז, להבא, רכוש דוד תואם אחד על אחד לדוד שלך וכך תוכל להחזיר בכל עת את הדוד המקורי ללא כל שינוי ובא לציון גואל.

 

במאמר מוסגר בעיות זיקפה - פנה למדור ייעודי בלאישה, לרופא בעניין ויאגרה, לצ'יף האינדיאני בעניין תחליף טבעי לויאגרה או לפסיכולוג לעניינים שבינו לבינה ובינו לבינו.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

ירון תודה על תגובתך,

ועל פיתרון שאלה מס' 4 - צבע הרכב..

שיחקת אותה, Bagira חושב כמוך, ככה ש-2 דעות זהות שוות לעובדה מוצקה :-D

תודה לך ולBagira !

 

אבל הכוונה שלי באחת השאלות הקודמות הייתה; להוציא את הפילטר המקורי (נייר) מהקופסא שלו,

לסגור את הקופסא (כאשר היא ריקה)

ולחבר את הפילטר ה"פתוח" (החדש) לקצה צינור היניקה (ממש כמו בתמונה, העיגול הצהוב מסמל את מיקום הפילטר "הפתוח" החדש - שצורתו היא קונוס,

מיקומו יהיה ממש מול הפנס היכן שהוא שהוא יכול לקבל ולשאוב אוויר קר.

זהו תיכנון אפשרי?

Polo_Engine1.JPG

×
×
  • תוכן חדש...