Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדי,

הצינור השחור הוא מוחבר ישירות לקופסת הפילטר עצמו ולכן אינך יכול לחבר שני פילטרים מהסיבה הפשוטה שאם תסתום את "קופסת הפילטר" המנוע יחנק ולצינור השחור לא יהיה בשימוש.

שים לב, פילטר פתוח חייב להייות מחובר אחרי ה- Air flow meter, בכדי שהכל חלקיק אויר שנכנס למנוע צריך לעבור תחת ידיו של המחשב.

 

ברוך הבא,

אסף.

פורסם

בנוסף, אל תצפה לכלום מפילטר אינבוקס פתוח.

אני החלפתי את הפילטר נייר שלי בK&N. לא ציפיתי להרבה, אבל לא היה שום הבדל מורגש. אני יודע שיש הבדל, פשוט לא כזה שממש מרגישים. והוא לא ייתן לך שום שינוי ברעש (מהניסיון שלי).

 

אז ככה שאינבוקס יכולה להיות אופציה, אבל לא כזאת שתיתן לך זיקפה :lol:.

פורסם
וב' כל.. היום אתה כבר לא צריך להיות נהג טוב...

מספיק שיש לך מערכת ESP :-D !

טעות חמורה!

ה-ESP מגיב לטעויות ומסייע לנהג להיחלץ מבעיות. הוא אינו מתכנן מבעוד מועד איך לא להקלע לאותן בעיות.

אני מקווה שאתה מבין מה ההבדל המהותי בין שני הדברים. אם תנסה ללמוד את השיעור הזה על רטוב, לא בטוח שה-ESP שעליו אתה מטיל את כל יהבך אכן ימנע את התאונה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שמע בפאסט שלי , האוויר יכול להכנס משני תעלות שונות לתוך קופסת הפילטר.

 

התעלה הראשונה היא כמו שציינת של אוויר קר שנכנס מהכונס בציור מספר 1.

 

התעלה השניה מגיע מכיוון האגזוז. תפקידה לינוק אוויר חם יותר בזמן שהמנוע קר לאחר ההתנעה, כדי לעלות את נצילות המנוע.

 

בתוך בית הפילטר יש מן פרפר כזה (סלונואיד), שסותם בשעת הצורך את אחת התעלות שמובילות לפילטר.

 

במידה ותוציא את הפילטר מתוך הקופסא אתה תגרום בזמן התנעת המנוע ,לכניסת אוויר חם ללא סינון לתוך הקופסא של הפילטר. מכיוון שאין בקופסא פילטר, אתה תגרום למעבר של האוויר הלא מסונן ישירות למנוע ומשם הדרך מהירה לבעיות.

 

אני ממליץ לך לבדוק, האם קיים גם אצלך שתי תעלות שמזינות את הקופסא של הפילטר.

הזנת אוויר.jpg

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...