Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

אשמח לקבל הערכת מחיר כוללת לטיפול בליקויים הבאים שנמצאו בבדיקת רכב מסוג BMW Z3 שנת 1997 (נא להתייחס לעלות התיקונים במוסכי קמור):

 

- מצמד מפריד גבוה (כמה עולה קלאץ' חדש?).

- נזילות שמן בתיבת ההילוכים ובסרן האחורי.

- סטיות הגה (נדרש כיוון פרונט).

- קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים.

- מנוע מזייף (תפוקה 75%) ונדרש לתאם מנוע (האם תקין ביחס לשנתון הרכב?)

- צלחות בלמים שחוקות.

 

הערכת המחיר תעזור לי בהחלטה האם לרכוש את הרכב.

תודה.

פורסם

לזה אתה קורא ליקויים?

אם תכניס רכב ישר מהסוכנות לבדיקה במכון, אלה בדיוק הדברים שירשמו לך.

זה לא ליקויים, זה בדיחה.

פורסם

אלה ליקויים בעלי משמעות שולית לרכב בן 10, מה גם שמצמד גבוה

זה לא אומר שצריך להחליף אותו בקרוב.

אני מכיר אנשים כולל כמה תגובות שקראתי בפורום על אנשים שנסעו

גם במשך 3 שנים(!) עם אותו קלאץ' שבבדיקה נרשם שהוא גבוה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

תתחדש ותעלה תמונות

:)

 

אגב הדבר היחיד שתבדוק זה הנזילה בתיבת ההילוכים ובסרן - מעולם לא ניתקלתי בכתסח כזה. (הרכב שבחתימה הוא הרכב הרביעי שברשותי).

 

צלחות בלמים וקלאץ' בדוק בעצמך. (לשלב הילו שני, להרים בלם יד, ולעזוב קלאץ' - אם הרכב נכבה ישר הקלאץ תקין).

 

יש ברכב נוזל קירור יעודי?

 

 

 

אביעד

×
×
  • תוכן חדש...