Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי כמה בעיות בצריבת מדיה ותוכנות דרך WIN VISTA

רציתי לדעת איזה תוכנת צריבה הכי מומלמץ והכי יציבה לשימוש בויטסה?

ניסיתי את הנירו 7 יש בעיית תאימות עם הגרסא שיש לי...

 

תודה אור.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

ניסיתי להתקין נירו 7

וזה לא נותן לי להתקין אותה.

 

ננסה להתקין את ה6.6 ונראה מה יהיה.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

יש לי דיסק מקורי של נרו, וזה לא נותן לי להתקין

או שזה אומר שיש לי בעית תאימות

ובמידה והוא מתחיל את ההתקנה אז לקראת הסוף הוא נתקע.

מוזר...

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

או קיי אז ככה עידכון קצר

התקנתי נירו 6.6.0.8

התוכנה הותקנה עובדת עד שאני מגיע לחלק האחרון שהוא הצריבה.

זה פשוט לא מתחיל לצרוב ורושם "בורן פיילד" או UNKNOWN BURNPHASE

גם בצורב הרגיל וגם בצורב די וי די .

ניסיתי לצרוב IMAGE

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

איזה גירסא של 7 ניסת להתקין ?

כי הגירסאות המוקדמות יותר של 7 (וכמובן 6) לא תואמות לויסטה בכלל (ולכן ההודעה בהתקנה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

עזבו אותכם מנרו! מישהו יכול לומר לי איך הצלחתם לפרוץ את הווינדווס? או שלכולם פה יש גירסא חוקית?

בקשר לנרו תנסה את הגרסה הזו 7.2.0.3,כי אצלי זה עובד פיקס בוויסטה:

http://rs22.rapidshare.com/files/1848254/N7.2.0.3b_Port.rar

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הרו גרסה אחרונה עובד.

נתנו לי לעשות התקנות על נייד עם ויסטה,עשיתי את כל הניסיונות.

 

אבל איזה חרא של מערכת הפעלה.

מה עבר להם בראש?

אינטרנט אקספלורר קרס לי 4 פעמים בזמן שהמחשב היה אצלי.

כל פעולה פשוטה ב XP ,צריך לעבור 4 חלונות בשביל לעשות אותה בויסטה.

כל התקנה הכי פשוטה צריך לעשות איתחול.

כל איתחול לוקח 3-4 דקות.

אייל

פורסם
איזה גירסא של 7 ניסת להתקין ?

כי הגירסאות המוקדמות יותר של 7 (וכמובן 6) לא תואמות לויסטה בכלל (ולכן ההודעה בהתקנה)

 

ליביו

 

 

אין לי מושג איזה גרסא מדויקת אני צריך לבדוק את זה בדיסק

אבל זה נרו 7 בדיסק מקורי !

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

זה יכול ליהיות דיסק מקורי עד מחרתיים , עד גירסא 7.5 (וקצת הלאה) הוא לא תואם לויסטה! (אולי פה ושם יש גירסא שכן , אבל למה לשבור את הראש)

אם הדיסק מקורי וקנוי בצורה חוקית - מגיע לך עידכון - אתה יכול להוריד מהאתר של נרו את הגירסא האחרונה (למיטב זכרוני) ולהשתמש בקוד שיש לך כרגע.

 

סלבה - קורה, אנשים גם קונים תוכנות , ובא אני אספר לך סוד קטן: הם גם קונים דיסקים , משחקי מחשב , קונסולות בלי צ'יפים ועוד תועיבות.

 

אייל - אל תעבוד עם נייד עגלה ויהיה בסדר.

כמה זיכרון יש לך על הנייד?

על המחשב שלי (שלא הכי חדש , אבל בסדר ושודרג קצת :)) הויסטה עלתה כשהתקנתי בדיוק באותה מהירות (אם לא יותר מהר) מXP נקי.

אקספלורר מעולם לא נתקע לי, כל פעולה פשוטה אתה יכול לעשות במקרה הרע באותו הזמן (אם אתה יודע מה אתה מחפש, תשאל אני אשתדל להדגים) וכמות האיתחולים פחתה להרבה פחות מרבע.

לא מאמין לי? תכניס דיסק של XP ותתקין מחדש - תודיע לי אחרי 5 איתחולים על עידכונים (וזה עם SP1 לפחות מותקן , אם לא - אפילו יותר) מי מהן צריכה יותר איתחולים

 

מה שכן , החיים קשים ואין תאימות עדיין לכל התוכנות.

אני ב99% שנתקלתי - הכל עובד מצוין עם יוצאי דופן לכמה משחקים, וPARTITION MAGIC שלא נתמך (ולך תעז לעשות שינויים שיכול ליהיות ימחקו לך את כל הדיסק עם כלי שלא נתמך).

 

חוץ מזה נקודות המפתח לחוויה נעימה בויסטה הן:

* זיכרון - מינימום ג'יגה , 2 עדיף אם מתכננים לשחק וישומים כבדים (מה שמספיק לXP+ חצי ג'יגה)

* כרטיס מסך - לא פחות מGMA950 (אם לא משחקים) ואם כן משחקים אז יותר, למעשה הפעלת הAERO עם כרטיס גרפי סביר מורידה עומס מהמעבד כיוון שכל חישובי שולחן העבודה,שקיפויות , הזזת חלונות וכו מבוצעות ע"י הכרטיס הגרפי ולא המעבד

* דרייוורים ותוכנות - רק תואמות ויסטה.

* חומרה - לבדוק שתומכת בויסטה (לדוגמא - כרטיסי קול של M-AUDIO - שברו לי את הלב)

 

ליביו (שמותקן לו ויסטה ULTIMATE חוקי , וגם עשה בדיקות עם ויסטה , והתעסק עם לפטופים עם ויסטה)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לנרו 7 אין בעיה עם הויסטא אצלי הכ עובד אבל העדפתי תוכנה אחרת שאני אוהב אותה יותר והיא עובדת מצוין

ashampoo burning studio 7

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

הנרו שסלבה העלה פה, עובדת אצלי והכל תקין.

 

וגם ליא ין בעיה עם הויסטה אולטימייט, רמת האיתחולים ירדה פלאים

אני עובד עם מחשב פנטיום 4 3.0Mhz

2024 מגה זכרון

ואני לא מתלונן

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

×
×
  • תוכן חדש...