Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל האודיופילים.

 

אני מבקש את עזרתכם/המלצתכם לקומפוננטים אחוריים איכותיים וחזקים (דגש על חזקים)

שיוכלו להשתלב טוב עם קומפוננטים קדמיים ועם המוזיקה בכלל.

 

מה אני אוהב בקומפוננטים ?

וופר (או מיד-וופר) יורד נמוך, מדויק וחזק גם בווליום גבוה.

בקשר לטויטר לא מעניין אותי צליל חם/קר/פושר, מעניין אותי שיהיה מספיק איכותי וטוב

שיהיה אפשר להבחין בבירור בין הצלילים השונים. אה ושלא יעוות בווליום גבוה.

 

תקציב 3000 שקל אפשר לחרוג טיפה, עדיף חדש אבל יד שניה בא בחשבון אם יהיה משהו מעניין.

 

בתודה מראש :-)

סלמאן.

פורסם

אכן ה-K2P יענו לך על הדרישות. מה ההגברה שאתה מביא להם?

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ה-K2P הוא אחד הקומפוננטים הפוטנציאליים שאני חושב עליהם. אפילו בעבר רציתי לקנות סט

כזה בשביל לשים אותו מקדימה, אבל בדקה 90 החלטתי להביא משהו אחר.

 

המגבר שהולך להרים אותם הוא רוקפורד T15004

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=7&family_id=24&item_id=95249&locale=en_US&p_status=discontinued

 

אם יש לכם עוד הצעות אני מאוד אשמח..

פורסם

קודם כל תחשוב אם שווה לך להשקיע בקומפוננט אחוריים.

ישנם אנשים שמתנגדים להתקנת רמקולים קואקסלים מאחורה שלא לדבר על קומפוננט.

ואחרים יגידו שמספיק רמקולים קואקסולים בוליום נמוך על מנת ליצור תחושת צליל הקפי מאחור להשלמת הסצנה

(וזה גם הדעה שלי)

אתה רוצה להשקיע בקומפוננט ,תקנה קומפוננט 3 חלקים + בנייה שימוקם בקדמת הבמה.

ורמקולים קוקסלים 6.5 אינצ אחוריים שמחוברים להגברה של hu

 

כך בחשבון שצליל לא נכון שמגיע מאחור/רקע יכול להרוס לך את כל השמיעה ברכב.

פורסם

אני הייתי הולך על אחד משני אלו:

 

או מק אודיו OLYMPIC GOLD שהוא קומפוננט מלא מגיע עם קרוס חיצוני 3 WAY . יחזיק גם את המגבר שלך ללא בעיה .

http://www.mac-audio.de/produkte/produkte_detail.asp?grp=9&ser=38&nr=1104695&lang=EN

 

מאוד מאוד חזק . טוב מאוד.

 

בנוסף על הסאונדטרים טרנטולה SST6.9 .

http://www.soundstream.com/speakers-tarantula.htm

גם כן קומפוננט מלא , עם קרוס חיצוני , מאוד מאוד חזק , מאוד מאוד איכותי.

 

אופציה שלישית ומעניינית , תצטרך להביא אותו או בעצמך או לבקש יבוא אישי מהיבואן.

אבל זה האופציה הכי איכותי אולי שתמצא למגש אחורי .

http://www.canton.de/en-produktdetail-car-qs3.28.htm

3 WAY , וופר 10" , וופר מיד 5" , טוויטר מגנזיום 1" , איכות , כח , דיוק, ויורד לפי מה שכתוב עד 33 הרץ .

פורסם
ה-K2P הוא אחד הקומפוננטים הפוטנציאליים שאני חושב עליהם. אפילו בעבר רציתי לקנות סט

כזה בשביל לשים אותו מקדימה, אבל בדקה 90 החלטתי להביא משהו אחר.

 

המגבר שהולך להרים אותם הוא רוקפורד T15004

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=7&family_id=24&item_id=95249&locale=en_US&p_status=discontinued

 

אם יש לכם עוד הצעות אני מאוד אשמח..

 

 

יותר מה- V2 לא הייתי שם מאחורה.

גם כך אתה תנמיך את הווליום של האחוריים כי זה ישגע אותך.

 

רוצה עוצמה? רק דאבל סט מקדימה.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

yossi-X-R-3-I וזה וזה והז,

 

אני לא מעוניין ברמקולים קוקסיאלים או 6X9, מהסיבה הפשוטה שהם פחות איכותיים מקומפוננטים

ואני לא מעוניין לשים רמקולים על המגש האחורי ברכב. אלא רק בדלתות.

התעניינתי ברמקולים שזה וזה וזה הציע. אבל 3 WAY לא בתכנון :-? כי זה מצריך בניות ואני לא מתכוון לכנס לזה כרגע

אבל מה שכן אני בודק רמקולים 2 WAY של canton, המפרט שלהם נראה לא רע בכלל. אפשר לדעת מי מייבא אותם ?

 

 

 

$DRAGSTER$,

 

אם הייתי רוצה לשים דאבל סט מקדימה הייתי כבר הולך על 3 WAY

ואני רוצה לשים עוד סט מאחורה כדי שיוכלו להתמודד עם L7, כי סט אחד לא מספיק..

 

הקומפוננט הקדמי שיש לי כרגע (הוא לא מותקן) זה rainbow power line CS 275.27 ואני לא מתכוון להחליף אותו

יש לי כמה הצעות מכמה אנשים על קומפוננטים טובים ורציתי לדעת מה אתם אומרים בעניין

1. focal k2p

2. DLS-UR6I

3. rainbow profi vanadium

4. genesis Audiophile 16.3

5. morel HYBRID OVATION

 

 

ושוב תודה לעוזרים

פורסם

אתה חייב סט שאופי הסאונד יהיה כמה שיותר דומה לסט הקידמי. אחרת תהיה לך בעיה של סאונד ברכב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אתה מעוניין לשים מאחורה קומפוננט יותר איכותי מאשר הקומפוננט שיותקן מקדימה ?

 

הצעה:

1.תתקין את rainbow power line CS 275.27 מאחורה, ומקדימה תתקין סט יותר איכותי(ולא ההפך).

2.עדיפות ש-2 הקומפוננטים יהיו מאותה חברה, שיהיו בעלי אותו אופי צליל.

זה נכון

פורסם

soundman יש אנשים שאומרים כמוך שעדיף שיהיו שני קומפוננטים בעלי אותו אופי

כדי שינגנו ביחד באותו "אופי", ויש אנשים שאומרים להפך.

שצריך לשים שני קומפוננטים שוני אופי כדי שהם ישלימו אחד את השני

אני אישית לא יצא לי לבדוק את העניין לעומק, וזה די מבלבל אותי..

 

tomcar ה CS 275.27 סט חזק בטירוף, אי אפשר לשים אותו מאחורה מכיוון שהוא יהיה דומיננטי

פורסם
soundman יש אנשים שאומרים כמוך שעדיף שיהיו שני קומפוננטים בעלי אותו אופי

כדי שינגנו ביחד באותו "אופי", ויש אנשים שאומרים להפך.

שצריך לשים שני קומפוננטים שוני אופי כדי שהם ישלימו אחד את השני

אני אישית לא יצא לי לבדוק את העניין לעומק, וזה די מבלבל אותי.. צריך קומפוננטים בעלי אותו אופי , אחרת יהיה בלאגן. ולמה? מכיוון ש-2 זוגות הקומפוננטים מנגנים את אותם טווחי התדרים , וכל צליל יוצא באופי שונה מכל סוג של רמקול, ושילוב כזה יוצר מעין ניגודיות.

 

tomcar ה CS 275.27 סט חזק בטירוף, אי אפשר לשים אותו מאחורה מכיוון שהוא יהיה דומיננטי זה לא מה שאתה רוצה?

ומאידך, אני חושב שעדיף לשים את הסט האיכותי מקדימה(איכותי לא אומר שהוא לא עוצמתי).

וחוץ מזה , הכל עניין של כיוונים.

12345

זה נכון

פורסם

או הK2P או הרינבו לדעתי הרינבו בעוצמה נופלים מהפוקאל אך איכות זה כבר משהו אחר

אך למרות הכול הייתי לוקח פוקאל

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

×
×
  • תוכן חדש...