Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה הידית?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנראה בשלט של האזעקה של הרכב ישנו כפתור שפותח דלתות

לא הבנתם אותי.

התכוונתי פיזית איך פותחים את הדלת? אין ידיות ואין איך למשוך את הדלת.

מה הם עושים כשהם רוצים להסיע טרמפיסט? :D לוחצים גם על השלט? יוצאים מהאוטו ולוחצים שוב פעם על הכפתור מתחת לכנף?

פורסם

אם הם כבר הלכו והשקיעו במראה המכוניות הקיטשיות (מדי!)

אז הם הלכו על פיתרון ה-S קלאס.

 

עוד ב-91 ה-S קלאס הציעה פתרון פנאומטי שבו הדלתות

נפתחות ונסגרות עם מנגנון פנאומטי ובא לציון גואל...

8)

MCS 2008

פורסם
אם הם כבר הלכו והשקיעו במראה המכוניות הקיטשיות (מדי!)

אז הם הלכו על פיתרון ה-S קלאס.

 

עוד ב-91 ה-S קלאס הציעה פתרון פנאומטי שבו הדלתות

נפתחות ונסגרות עם מנגנון פנאומטי ובא לציון גואל...

8)

 

לא ממש הבנתי...

איך ב-S-קלאס נפתחות הדלתות?

172

פורסם

אתה לוחץ על כפתור והדלת נפתחת

זה כמו להגיד סום סום היפתח? רק בתוספת לחיצה על כפתור שפותח את הדלת ושאני פותח זה ממש פותח הדלת נפתחת ואתה נכנס ומבפנים מושך אותה רגיל ונסגר

tAoS FoReVeR

פורסם
איך הם פותחים את הדלתות :?:

1489.jpg

civic-05.jpg

 

אני יסביר לכם איך פותחים את הדלתות במיוחד באוטו השני

בפנים שוכן לו ערס קטן עם קוצים ..שמישהו מתקרב לאוטו (הוא מגלה אותו לפי הגורמטים )

הוא צועק "פתח תדלת כפרה!!!!!!!!!" והדלת נפתחת.... ( זה בהונדה )

אבל זה עוד כלום לעומת זה שיושב באוטו השני שצועק איפתח אל באב יא זלמה ...

 

 

לירן ברגע של טיפשות טוטאלית!!!

פורסם

אני אוהב את השיטה הישנה

 

 

לשבור את החלון

 

:twisted::twisted::twisted:

 

אבל זה בעיקר רכבים של ערבים אז לא צריך מפתח

מספיק מברג 8)

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אני בכלל מתפלא שיש דלת כאילו הרי גאון שלא צריך ידית לפתוח מן הסתם חשב על דרך גאונית להכנס פנימה גם בלי דלת בכלל לא?

tAoS FoReVeR

פורסם

הם פותחים את הדלך באמצעות סולנואיד של RICHBROOK שמושך גם את הידית מבפנים. הכל נשלט בשלט של האזעקה.

חבר'ה באמת מוטרפים קונים באלפי ליס"ט מנגנוני פתיחה של TVR סרברה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אם אתם באמת רוצים לדעת איך יוצאים משם אז....

 

תישאלו את יאשה היתה לו סיאט איביזה 89 בלי ידיות !

 

רוצים רמז איך יוצאים ?

 

אז יש לה 3 דלתות ולאחורית יש ידית.....

306T

×
×
  • תוכן חדש...