Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה הידית?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדי לפתוח את הדלתות מבחוץ אתה נעזר בשלט אבל בפנים משאירים את הידיות כשהיו...

מערכת כזאת עולה כ 300 דולר ל2 דלתות, אבל אל תשכח את העבודה שצריך לעשות (קילו CARKIT וצבע...), אני מחפש לך קישור לאתר שמוכר את הג'אנק הזה.

haters will hate

פורסם

אז ככה זה רכבים שמיוצרים ספישל לקוסמים ולשדים.

איך ניכנסים:

1. הקוסם מכסה את עצמו בסדין ציבעוני.

2. אומר את מילות הקסם (אוקוס פוקוס אברה כדברה)

3. תיראו איזה פלא הקוסם בתוך המכונית.

 

סתם את האמת יכול להיות שזה כמו באלפות החדשות ליד החלון בכדי שיהיה אוירודינמי.

דרך שניה יכול להיות מהשלט.

דרך שלישית אני לא מכיר אותה.

פורסם
מה קורא כאשר אתה יוצה מהמכונית כאשר אף אחד לא יושב בפנים המפתח בסוויץ והדלת ניסגרת כאשר אתה עומד בחוץ??

תחשבו על זה

על זה בדיוק אני מדבר. אנשים פה אומרים שלט שלט שלט...ונגיד הם בפנים המנוע פועל הם עוצרים לאסוף מישהו. אז איך הם יפתחו?! הם צריכים או להוציא תמפתחות מהסוויץ' או להימתח ולהגיע לידית של הדלת השניה מבפנים..נראה מוזר

פורסם

תגיד לי מה אתה לא משנה -_-

 

אמרו שמבפנים יש ידית רגילה

 

רק מבחוץ אין

 

אז שעוצרים טרמפים

 

הנהג פותח את הדלת

 

הבנת??

Vw Polo GTI

×
×
  • תוכן חדש...