Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלה הם שני הסטים שביניהם אני מתלבט.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים.

תודה.

H.U - CLARION DXZ 956MC, FRONT - BOSTON ACOUSTICS Z6 AMP - ROCKFORD T8004,

MONOBLOCK - PHOENIX GOLD XENON 600.1,

SUB - ROCKFORD P312D2

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יצא לך לשמוע אותם?

לדעתי מעטים הסטים המסוגלים לעלות על עוצמתו של ה- K2P אם בכלל קיימים כאלו.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אם יש לך אפשרות אז תשמע אותם לפני הקנייה. ככה אתה תדע בדיוק מה יותר עדיף.

ואיזה סגנונות מוזיקה אתה שומע בד"כ ?

לא חותם

פורסם

בהמשך לדילמה הרצינית שהעלתי שכחתי לציין כי המגבר שידחוף את הרמקולים הוא ROCKFORD T8004

יצא לי לשמוע את הרמקולים האמת היא שאהבתי את הסיגנון של בוסטון טיפה יותר כי הצלילים היו שם יותר חדים לטעמי לפחות.

איזה זוג לפי דעתכם הוא איכותי\עוצמתי\אמין יותר?

צירפתי את הקישור לבוסטון כי את הפוקאל אני מניח כולם מכירים :-))

 

http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=1082

H.U - CLARION DXZ 956MC, FRONT - BOSTON ACOUSTICS Z6 AMP - ROCKFORD T8004,

MONOBLOCK - PHOENIX GOLD XENON 600.1,

SUB - ROCKFORD P312D2

פורסם

לדעתי מעטים הסטים המסוגלים לעלות על עוצמתו של ה- K2P אם בכלל קיימים כאלו.

 

ואתה אומר את זה כי...?

אני מאמין שהרבה סטים עולים בעוצמתם על ה-K2P. הוא חזק, זה נכון, אבל מפה ועד ללהיות הכי עוצמתי יש הבדל עצום.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שני סטים מצויינים, פשוט מצויינים אבל אתה חייב לשמוע את שניהם, אם לא תשמע את שניהם לעולם לא תדע מה נישמע לך טוב יותר, אי אפשר להמליץ על אף אחד מהם שהוא טוב יותר מהשני כי שניהם שווים פחות או יותר ברמתם

*הבוסטון אמין ואיכותי באותה הרמה של הפוקל, הרוקפורד יוציא משני הסטים את המקסימום

פורסם

אני שומע הכלללל

עם העדפה למוזיקה אלקטרונית.

עד היום לא מצאתי מקום שמשמיע אותם.

שמעתי רמקולים של שתי החברות לא את הספציפיים הללו אבל ברמה די גבוהה.

האם זה נכון שכל רמקול של חברה מייצג את הסגנון שלה, משמע אם אני שומע שני רמקולים של שתי חברות (הרמקולים באותה הרמה) ואחד מהם נשמע לי יותר טוב זה אומר שבהכרח ברמקולים יותר איכותיים של שתי החברות תהייה לי אותה העדפה??

תודה!

H.U - CLARION DXZ 956MC, FRONT - BOSTON ACOUSTICS Z6 AMP - ROCKFORD T8004,

MONOBLOCK - PHOENIX GOLD XENON 600.1,

SUB - ROCKFORD P312D2

פורסם

לרוב הציוויון סאונד של החברה נשמר לאורך כל קשת הדגמים של החברה אבל זה לא מחייב כלל וכלל ותמיד יש יוצאים מן הכלל

פורסם

לי יש את הפוקל K2P

 

באלקטרוני אין מעליו לדעתי ברמת המחיר הקרובה

גם הטוויטר שלו באלקטרוני נשמע מעולה

 

את הבוסטון הספציפי לא שמעתי

 

 

שומאכר:

"אני מאמין שהרבה סטים עולים בעוצמתם על ה-K2P"

 

אני מאמין שעוד לא שמעת אחד כזה ואתה מאמין שקיים כדי לא להודות שהוא פשוט טוב, בגלל וויכוחי המורל - פוקאל המיותרים

פורסם

שומאכר:

"אני מאמין שהרבה סטים עולים בעוצמתם על ה-K2P"

 

אני מאמין שעוד לא שמעת אחד כזה ואתה מאמין שקיים כדי לא להודות שהוא פשוט טוב, בגלל וויכוחי המורל - פוקאל המיותרים

 

עוד פעם התחלת? שמעתי אותו לא פעם ולא פעמיים, הוא היה חזק, אבל לא התלהבתי ממנו. אם שכחת, אני רשמתי שלא התלהבתי ממש הן מה-K2P, מההייבריד, מההיי אנרג'י ועוד סטים ברמות האלו למיניהם, כי הם פשוט נחמדים כל אחד בדרך שלו, אבל לא יותר מזה. וכן, הרבה סטים עולים בעוצמתם על ה-K2P. הרבה. אז דיי לדבר שטויות כבר ולהתלהב יותר מידיי כל הזמן מסטים שהם נחמדים ולא יותר מזה. ואם תגיד שלי יש באוטו דוטק, אז אני יגיד לך שזה מה שהתקציב מאפשר, וזה מה שיש. אם היה לי תקציב גדול, לא הייתי חושב על ה-K2P, גם לא על ההייבריד ואפילו לא על האילייט. זה שבארץ שלנו התחום הזה רק החל להתפתח לא מזמן, והוא לא מפותח כמו במדינות אחרות (לא מאשים אותנו , את אלה שמתעניינים כמובן, האשמה על המכס וכל הסרט שכלול בזה), זה בעיה שלנו (שלי שלך של כל מי שחיי פה), ובגלל זה כל אחד פה חושב ש-K2P הוא הסט הכי חזק שיש.

 

וזה מעניין, כי כל אחד שיש לו כזה טוען שהוא הכי טוב שיש. למי שאין, ושמע אותו, לא טוען כך. כמו שאני יגיד לך שהדוטק הוא הכי טוב שיש. ממש לא.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ואתה אומר את זה כי...?

אני מאמין שהרבה סטים עולים בעוצמתם על ה-K2P. הוא חזק, זה נכון, אבל מפה ועד ללהיות הכי עוצמתי יש הבדל עצום.

 

גיא.

 

בהחלט כדאיי לך להתחיל לשמוע סטים :arrow:

ה- K2P הוא אחד הסטים הכי חזקים (לא SQ לא אודיופיל! אני מדבר על עוצמה DB) שיש כבר דיי הרבה שנים בתחום ה- 2 WAY!

תן לו 100W-150W בריאים ואני רוצה לראות אותך מדבר על סטים אחרים :idea:

 

*וכן לי יש K2P שאגב כבר יותר מ- 4 חודשים מחכה להתקנה*

 

*עריכה*

קראתי את הודעתך האחרונה על המכס (ואני 999% מסכים שהמצב במדינה עגום) ועכשיו אני באמת רוצה שתציין

סט אחד שיותר חזק (כן חזק.. עזוב לרגע שאתה איש SQ) מה- K2P! (ולא סטים ששמעת ברכב עם 10 סאבים אלא סט נטו)

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

בעקרון, אני לא שמעתי את הBOSTON, אבל שמעתי לא פעם את הפוקאל, ואני יכול להגיד לך בביטחה, שהם יכולים להישמע לא רע, ויכולים להישמע מ-ד-ה-י-ם!! הכל תלוי בהתקנה ובמי שמכוון אותם.

 

ולפי דעתי אין על הרמקול הזה, בייחוד אם אתה אוהב אלקטרוני!! (זה רמקול אכזרי מאוד! במובן הטוב של המילה). רק תשקיע ותשים אותו על בניה, או לפחות טבעות עץ, כי זה רמקול שמפרק דלתות בכיף מרוב העוצמה שלו.

בברכה!

יונתן.

פורסם
בהחלט כדאיי לך להתחיל לשמוע סטים :arrow:

ה- K2P הוא אחד הסטים הכי חזקים (לא SQ לא אודיופיל! אני מדבר על עוצמה DB) שיש כבר דיי הרבה שנים בתחום ה- 2 WAY!

תן לו 100W-150W בריאים ואני רוצה לראות אותך מדבר על סטים אחרים :idea:

 

*וכן לי יש K2P שאגב כבר יותר מ- 4 חודשים מחכה להתקנה*

 

*עריכה*

קראתי את הודעתך האחרונה על המכס (ואני 999% מסכים שהמצב במדינה עגום) ועכשיו אני באמת רוצה שתציין

סט אחד שיותר חזק (כן חזק.. עזוב לרגע שאתה איש SQ) מה- K2P! (ולא סטים ששמעת ברכב עם 10 סאבים אלא סט נטו)

 

מנואל.

 

אז זהו, שזה דבר שאתם לא מבינים או לא רוצים להבין. זה שאתה שמעת K2P בהשוואה לאיזה הייבריד\אילייט\הייי אנרג'י ואפילו נניח הרץ מילה, לא אומר שה-K2P הוא הכי חזק שיש. לא אני לא אתה וגם לא אף אחד מהפורום פה לא שמע סטים חזקים ברמה כמו שיש בחו"ל. זה שאני ואתה מכירים פוקאל, מורל,הרץ,סקאןספיק,סיס,גנסיס ועוד כאלה ששמעת פה ושם,זה לא אומר שאנחנו מכירים את כל הסטים בעולם, כי אנחנו ממש,אבל ממש לא מכירים אפילו לא רבע ולא שמינית מהסטים שיש בעולם. ככה שלהגיד שאין על ה-K2P, זאת הגזמה. אם היינו בארה"ב נניח, והיית אומר את זה, אולי הייתי מסכים איתך (לקחתי ארה"ב סתם לדוגמא כי הם הרבה יותר מפותחים לעומתנו בתחום הזה). אחרי שתשמעו סטים בחו"ל, תגיבו. בינתיים, אל תגזימו. תגיד סט הכי חזק בארץ, ואני כנראה יסכים :-)

 

נ.ב

איש SQ??? ממש לא. SQL עצבני. ועזוב את הדוטק בצד רגע, כי אתה יודע שזה התקציב שיש לי (ואם היה לי תקציב יותר גדול הייתי קונה איזה הייבריד או K2P ואתה יודע את זה). חכה תראה איזו תיבה אני בונה לסאב שלי (לא משהו עצבני אבל SPL רצח :lol:).

 

נ.נ.ב (רשמתי נכון?)

לכל החכמולוגים למיניהם שיגידו ששמעו סטים בחו"ל, שיימנעו מלהגיב כי אני בטוח במיליון אחוז כמה סטים הם שמעו. אין אחד פה ששמע המון סטים בחו"ל.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...