Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האוכל של הבקו"ם הוא כנראה האוכל הכי טוב בחייל הירוק, אולי מלבד בבסיס שלי...

גיוס קל ומהנה

 

אבי.

 

היכן כבודו משרת?

 

אצלנו (צריפין) האוכל = קייטרינג

והאוכל אפילו טעים :lol:

 

בבקו"ם ובסיסי הטירונים האוכל מזעזע

בקושי אכלתי :?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגיוסים מרוכזים האוכל בחדר אוכל מתגייסים דווקא סבבה..

ואנחנו במפקדה נתקעים עם כל הזבל :?

(אז מסתננים למתחם הקליטה ודופקים צלי עם צ'יפס :lol:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אצלנו (צריפין) האוכל = קייטרינג

והאוכל אפילו טעים :lol:

 

הצחקתני. האוכל של הקייטרינג "איכות מזון" (כן בטח...) מזעזע. אני רק יכול להגיד שבזמן שאני עשיתי טירונות בזיקים (עליו השלום) האוכל היה בלפחות רמה אחת מעל.

 

לפותח השרשור, בהצלחה! עלה והבא כבוד.

פורסם

פלאפון+מטען

כסף קטן למכונות- מספיק לך 50 שקלים, איך שלא תביא את זה, בין אם זה שקלים, מטבע של 5 או 10.

שעון- חובה!! לא אלגנט, אלא משהו ששורד (לדוג' ג'י-שוק)

תרופות וכדורים- חובה כמובן.

משקפיים

רישיון נהיגה/ת"ז+ כרטיס אשראי (עליו כתוב מספר חשבון, סניף ומספר בנק- לא צריך להסחב עם יותר מידי דברים)

מד'ס- זוג מכנסיים ארוכים, זוג מכנסיים קצרים

מצית, אולר

נייר טואלט- 2 גלילים

דיאודורנט

שפתון

כפכפים למקלחת

נעלי ספורט

מברשת שיניים- למרות שאתה מקבל 2 מברשות שיניים, תביא מברשת איכותית מהבית. משחה אתה מקבל.

מגבת

קיסמי אוזניים (מספר בודד של קיסמים, אתה חוזר הביתה כעבור 4-5 ימים)

סבון

*כלי לסבון.

מעט חטיפים

סיכת ביטחון לכומתה עד שתתרגל שהיא קיימת, אחרי שתשפצר אותה אתה כבר תתרגל שהיא שם.

4 גרביים ו5 תחתונים (בהנחה שאתה תתקלח כל יום עד שתצא- אישית אני לא התקלחתי בבקו"ם. מקלחות מסריחות ביותר)

מנעולים (2 מספיק אחד לקיטבג ואחד לתיק האישי שלך)

טוש שחור בולט- להלן ארטליין, מצרך חשוב מאוד. כל מה שאתה חתום עליו, תדע לסמן כשלך. וזאת כדי שלא יעבור לבעלותו של מישהו אחר.

כובע צמר+כפפות שחורות (תחשוב על זה- נשמע מיותר בתקופה הזאת של השנה. גם אם תעשה שמירות בלילה זה מיותר, מספיק מעיל ב' וזהו.)

גופיות ירוקות- ארוכות (1) וקצרות (2- אתה מקבל עוד 3 ואפשר לעקוץ עוד כמה- לא מאנשים אלא מהבקו"ם)

גופיות לבנות קצרות (2- לשבוע הגיוס ולאחר מכן מספיק 1. גופיות לבנות לובשים רק מתחת לא'. א' אתה תלבש בדרך לבסיס וחזרה הביתה ז"א סה"כ 2 שימושים שבהם אתה לא אמור להזיעה כי אתה נוסע בתחבורה ציבורית)

גטקעס- מיותר!

מדרסים- אם יש לך בעיה של פלטפוס אז כמובן, אם אין- מיותר.

מגבונים לחים- תמצא את האריזה הכי קטנה שאפשר- תחסוך כמה שאתה יכול במקום, תראה איך זה משתלם לך מאוחר יותר.

טלכרט- אתה מקבל+ יש לך פלאפון= מיותר בהחלט.

סכין יפנית- אם יש אולר אז הסכין מיותרת.

מברגון- אתה מקבל אם אני לא טועה.

ציפה לשמיכה+ שמיכה. בשום פנים ואופן אל תחשוב אפילו להתכסות בסקביאס אפילו שזה בתוך ציפה וכו'.

מברשת + משחת נעליים- מברשת אתה מקבל, משחה תקנה קופסה קטנה שעולה 4 שקל עם משחה מוצקת ולא נוזלית.

אזיקונים- בודדים לבנים גדולים לשפצורים בעיקר.

קרם נגד שפשפות, ספריי לנעליים

1 סכיני גילוח + קרם (ולהב אחד מספיק בהחלט)

שמפו

 

 

בבקו"ם יש מספיק מקום להטעין את הפלאפון+ יהיה לך הרבה זמן פנוי+ שמירה של חצי שעה בלילה. זה די והותר כדי להטעין את הפלאפון.

לא יודע מה כמות השקעים בשיבטה אבל מחברים שמשרתים בבסיסים שונים לא שמעתי טענות על כמות השקעים והמצוקה בהטענת הפלאפונים.

 

כמו שכבר כתבתי, אל תגע בסקביאס הזה. גם בבט"ר שלך אל תתעצל וכשאתה הולך לישון תוריד את הסקביאס מהמזרון.

חסכת הרבה מקום כרגע- תביא מצעים מהבית.

 

*מחקתי דברים מהרשימה והוספתי הערות.

שיהיה בהצלחה וגיוס קל!

פורסם

אל תיקח פנקס ועט, אתה זה שתצטרך להכין מצב"ות לכל הכיתה.

אל תיקח שעון! הכי חשוב! אתה תהיה אחראי על הזמנים.

אל תנסה להיות ליצן ולהצחיק את הכיתה! אתה בסוף תקבל שעות ביציאה.

אל תנסה להתחכם ואל תתווכח יותר מידי עם המפקדים.

 

תנסה להתחמק מתורניות מטבח! תאמין לי שאתה לא רוצה לשטוף סירים בגודל של חבית!

לפני כל תורנות מטבח אתה עובר ב-מ-מ על ידי החובש, תמיד תגיד שאתה משלשל מקיא ולא מרגיש טוב, ככה לא יכניסו אותך לתורנות.

 

תישן עם מדים :arrow: זה לפחות מה שאני עשיתי, לאף אחד אין כח ב5 בבוקר להתחיל להתלבש, הקור מקפיא על הבוקר!

 

שאתה עולה לשמירה תדאג שאתה זה שתשמור למעלה במגדל, אתה תוכל לשבת ואפילו גם להירדם :wink:

כך איתך לשמירה צעיף כובע צמר כפפות וכל דבר שיכול לחמם כי אתה הולך לקפוא מקור באמצע הלילה. אני לקחתי איתי אפילו שמיכת צמר.

 

תנצל כל שקע חשמל שאתה רואה! תסתובב עם מטען כל הזמן. אני הייתי הולך לחדר אוכל עם מטען והייתי מטעין שם.

אם אתה רוצה תגיד שאתה מניח תפילין אתה מקבל 50 דק' ללכת לבית כנסת וגם שם אתה יכול להטעין.

 

תשחק על הפרופיל שלך ותוציא פטור מכל מה שאתה יכול.

 

והכי חשוב אל תהיה פראייר!! כמו שכולם אמרו תשחק אותה ראש קטן ואל תתנדב לכלום כי אחרי זה תמיד יקחו אותך.

 

גיוס נעים, ואל תכנס להלם בבקו"ם זה שטויות.

 

בהצלחה.

פורסם

הוא הולך לתותחנים לא לזיקים (קייטנת זיקים ונהנים...)

 

מה, גם שם מנצנצים ככה? ;-)

 

אביעד. (חוץ מפטור מהחיים, היה לי כמעט כל פטור)

פורסם

שלום,

אני גיוס נוב 6 של תותחנים.

כמו שהסבירו לך את הלילה הראשון אתה תשן בבקום ולמחרת יסיעו אותכם לשבטה.

יש לך שתי אופציות או שאתה מביא מלא ציוד ולא נוגע בציוד שאתה מקבל בבקום

או שאתה מביא חצי ומשלים את החצי על ידי הבקום.

אני אישית זרקתיאת כל מה שקיבלתי בבקום,זכור שבשבטה אתה מקבל גם בגדים וציוד חם.

 

עד שימיינו אותך לגדוד אתה תשן באוהלים סביר להניח לכן אתה חייב כפפות, צעיף,חמצוואר או מה שתרצה!

בלילה קפוא בשבטה.

סך הכל אני סיימתי טירונות לפני שבועיים אני אומר לך בכנות זאת השכונה הכי גדולה בארץ ישנים בחדרים עם חימום,

דואגים לך כל הזמן שיהיה לך רק טוב ולא תתלונן(כי הם פוחדים מחיילים שעוזבים במהלך הטירונות)

 

בעיני לקחת יותר מדי ציוד אתה סך הכל תיהיה שם עד יום שישי ואני לא חושב שאתה תתקלח כל יום.

 

יש מכונת פחיות עם אשראי אז אל תדאג למטבעות.

 

בהלצחה!

 

נ.ב

גדוד 402 כבוד!

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

ככל הנראה ביום שני אתה תגיע לשבטה לטרום טירונות.

בימים אלו די בעייתי להגיד אם חם או קר שם כי יש ימים כאלו ויש ימים כאלו.

בכל מקרה לא יותר מידי קר בעונה הזאת ככה שלפי דעתי יספיק לך המעיל שאתה מקבל ואם ממש יהיה לך קר שים גטקס.

השבוע היו ימים שהיה שם מאוד חם אך היה גם יום אחד שירד גשם.

האוכל בשבטה לא יותר מידי גרוע, יש בסיסים עם אוכל יותר גרוע אך יש גם בסיסים עם אוכל יותר טוב.

מבחינת חדרים: לא כל הטירונים ישנים בחדרים, חלק ישנים באוהלים. לאלו שישנים באוהלים יש קצת בעיה לטעון את הפלאפון בלילה אם אני לא טועה. בחדרים אין שום בעיה לטעון, יש שקע לכל מיטה.

הגדודים שבטוח ישנים בחדרים הם קרן (411), נמר (405), MLRS (334) ויש עוד איזה גדוד שאני לא כל כך זוכר.

אם אתה צריך עוד מידע, עזרה כלשהי, קומבינות בשבטה (:mm_tongue ) אתה מוזמן לשאול בכייף אם זה פה או בפרטי.

 

גיוס קל ושיהיה בהצלחה!

פורסם

אוקיי תודה רבה לכולם על התגובות, מצטער לא יכולתי להגיב לפני פשוט המחשב שלי מת...

רשמתי לפני הכל. אני עכשיו אלך להוריד משקל מהתיק. יש משקל מומלץ לשאוף אליו?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

למה אתה חושב שציוד נמדד לפי משקל?

 

תשאף לכמה שפחות ציוד ויותר תועלת.

דע לך שאפשר להשאיר ציוד בבסיס ואתה נסחב איתו רק פעם אחת לבסיס וכאשר תסיים טירונות תסחב את זה חזרה הביתה ולבסיס הבא שלך(שמיכה, כרית).

פורסם

או! הזכרת לי משהו! לקחת כרית???

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תישן על המעיל,כל דבר חוץ מתחתונים,מגבת,כלי רחצה,כפכפים ומספר חולצות וטרנינג שתיקח, תתחרט עליו.

תחשוב אתה הולך להביא חצי בית+ציוד מהבקו"ם+ציוד בבט"ר=כאב ראש גדול.


×
×
  • תוכן חדש...