Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוכל של הבקו"ם הוא כנראה האוכל הכי טוב בחייל הירוק, אולי מלבד בבסיס שלי...

גיוס קל ומהנה

 

אבי.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תביא איתך את כל הפטורים והאישוריים הרפואיים שיש לך מהאזרחות (אם יש אלו).

 

זה יעזור לך שם עד שתראה חופ"ל

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

17 ק"ג זה המון !

אתה יכול בשקט להוריד 5-6 חולצות/גופיות/גרבים תחתונים - את כל אלה אתה מקבל בנוסף לערכת גלח"צ.

 

תאמין לי כל ק"ג שתוריד אתה תברך אותי כשתתזז בין רחבת המסדרים למאהל.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
WIL- חובה? אין שם חיבור לחשמל? מקסימום, אם יש מעט שקעים והרבה אנשים באותו אוהל/חדר וואטאבר איתי, אני אביא מפצל מהבית. לא עדיף?

17 קילו סה"כ. זה הרבה או מעט? וכמה אני אסחב עם התיק הזה?

 

אסור לחבל מפצלים לתקעים בצבא. אני ממש לא ממליץ לך לעשות את זה, היות וכמה אנשים במחלקה שלי נדפקו בכמה שעות ביציאה בגלל קומבינה כזאת. בכלל, כל דבר שאתה רוצה לחבר לחשמל צריך לעבור "אישור". קטע מצחיק כזה, שבוא לוקחים לך את המטענים והכבלים של החשמל, ומחזירים אותם עם מדבקה וחותמת של נגד כלשהוא בבסיס.

 

אתה תסחוב את התיק הזה הרבה. ותקלל כל רגע כשתיהיה איתו באוטובוס בדרך חזרה הביתה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ידידי, היות ואתה מתגייס לתותחנים אני אספר לך מעט.

כנראה את הלילה הראשון בצבא אתה הולך לעשות בבקום (ככה זה היה בשתי גיוסים אחרונים לתותחנים), אתה מגיע מוכה הלם לבסיס שסביבו רק חול אך אתה יכול להתנחם במגורים חדשים בני פחות מחצי שנה (כשהייתי שם לפני חצי שנה לחלקם היה מזגנים אפילו), את התיק בבקום אתה מאפסן ואז אתה מתחיל את כל הפרוצדורה הצבאית שלך,ניירת זריקות קב"ן אם אתה צריך ו..שות',

זה הזמן הנכון אם תרצה להגיע לתותחנים ולהיות שנים שם או ג'ובניק שלא קשור לתותחנים (ועדיף להיות ג'ובניק רגיל ולא ג'ובניק בתותחנים, בכללי עדיף להיות קרבי), אם תרצה לשמוע על גדוד מועדף ? 402 ללא ספק גדוד כמעט הכי טוב של תותחנים היום.

פורסם
402 ללא ספק גדוד כמעט הכי טוב של תותחנים היום.

 

למה להגיע בכלל לגדוד? מה רע בלהיות מטאורולוג או איכוניסט?

 

אחרי שירות בסדיר באיכון ומ"ט ק"ס בגדוד נגרר במילואים (17 שנים) אין כמו להיות איכוניסט. איש צוות בתותך הוא בעיקר סבל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שי ז. לפחות אם אתה בקרבי תלך לגדודים תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר אני לא אומר שאיכוניסט זה "כלומניקים וכדומה" אני אומר שבגדודים הוא יכול לעשות לא רק תותחנות אלא כן חי"ר קצת מחסומים מעצרים ושות' (מי כמוני יודע הייתי נהג פלוגה-ב קודקוד) איכוניסט ומטרואלוג תסלח אבל כל הזמן תקועים מול המחשב\עם הבלונים המעופפים שלהם.

ותאמין לי שלהיות זה שנוקר את פגז הרבה יותר "מאתגר" מאשר להיות זה שמאכן אותו, ויכוח זה יגרר ל"מה עדיף להיות בתותחנים" וזה לא מה שאנחנו מחפשים , אנחנו רוצים לעזור ל X Plane בטיפים ושות'.

פורסם

זהו שאיכוניסט הוא הרבה יותר חי"רניק מהתותחן. אני לא יודע מה קורה היום בתחום התצפיות האופטיות אבל בתקופה שלי היינו נכנסים לכל מבצע בלבנון עוד לפני שאר כוחות הקרקע (לא מעט פעמים גם רגלים למרחקים של לא מעט קילומטרים).

 

פשוט האיכון מציע שילוב של לחימה יחד עם תנאי שירות עדיפים ומחשבה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה אותה טועה לא יודע מה היה איתך לפני 17 שנה , היום חוץ מלהעיף בלון לאויר ולאכן פגז הכל באמצעות מחשב או ריו שעליה ממוקמת מכולה והם מניידים אותה,אין כלום. כיום יש אמצעי תצפית יש הרבה יותר ממה שהיה לפני 17 שנה, כמו כן בגדודים אתה מבצע חי"ר כמו חי"רניק ממוצע אומנם הקווים זה לא אותם קווים כמו של צנחנים אך יש מקומות שיש מעצרים ויש הכל אחת לאחת כמו בחי"ר.

פורסם

נכון שהחיל עבר הרבה שינויים וכיום כשהתותחים עובדים במסגרות יותר קטנות ושאמצעי התצפית היום הם אלקטרוניים (אני הייתי הדור שקלט את השילם והנורית) עדיין יש את התצפיות האופטיות שאני לא יודע אם הן עדיין שיכות לתותחנים או שעברו למודיעין (במילואים היחידות משולבות).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הטיפ הכי חשוב- אל תתנדב ואל תסרב!!!

בקשר לפנס, עדיף שתוכל להלביש אותו על המצח, בזמן שאתה נובר בחושך בתיק עם שתי ידיים.

אני הייתי בתותחנים, חיל לא כל כך נורא כמו שעושים ממנו. אם זכרוני אינו מטעה אותי, היית במבדקי טיס והגעת עד לגיבוש, לא? אם ככה, תוכל להגיע ליחידות ה"נחשבות" בחיל ולא להיות דחפ"ז (דוחף פגזים, תתחיל להתרגל...)

חוצמזה, נסה לעבור את כל העסק בכיף, ותראה שהזמן יעבור לך מהר.

דבר אחרון, בקשר לאוכל, בזמנו היה בשיבטה אחלה אוכל. אני הצלחתי לעלות 13 ק"ג בשלושה וחצי חודשים של טירונות.

בהצלחה~!!!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אתה הולך לסבול :)

 

אתה החנונים שמביאים איתם הכל :D החבר'ה שיהיו איתך יהנו מאוד :D

 

קודם כל, 50 מטבעות של 10 שקל ?! זה 500 שקל ... תשאיר את זה בבית.

 

דבר שני, חולצות תשאיר 5-6 (תקבל עוד 5 +) , כל מיני שטויות וממתקים תוריד זה לא טיול שנתי.

 

דבר שלישי, תמעיט כמה שרק אפשר .. כל מה שאפשר להוריד תוריד, אתה תסחוב את התיק הזה - ולא מעט ! SORRY NO BELL-BOY FOR YOU.

פורסם

שביט- נכון. הגעתי עד הגיבוש אבל אחרי זה הורדתי פרופיל ל72. אז היחידות הנחשבות אני מניח שמחוץ לתחום בשבילי כעת. לא?

שניר- מניאק :)

וזה לא 50 מטבעות של 10. זה 50 *ב*מטבעות של 10. משמע 50 שקלים, או 5 מטבעות של 10. מה אני אעשה עם 500 שקל באמצע הנגב??

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אתה לא שפוי.

שאני התגייסתי באתי עם תיק שיש בו תחתונים ומברשת שיניים.

סבון יש לאחרים, משחת שיניים יש להם, שמפו, אפילו כפכפים.

גופיות אתה מקבל, גרביים אתה מקבל, מדים אתה מקבל, 2 מגבות אתה מקבל, עט ופנקס אתה מקבל, טלכרט אתה מקבל, משחת נעליים אתה מקבל. בקיצור יותר מחצי מהדברים אתה לא צריך להביא בכלל.

לא צריך לקחת את הרישיון + ת.ז, חבל שהם יאבדו, מספיק לך החוגר.

שכח מהשעון בטירונות. או לפחות אל תגיד לאף אחד שיש לך.

 

חבל שתקח את כל זה, תחשוב שמביאים לך עוד צ'ימידאן שלם עם מעיל, מדים, נעליים, מדי א', ועוד כל מיני שטויות.

 

טיפים?

או שתהיה מצטיין עד הסוף, או שתעשה שכונה. חבל שגם תאכל חרא וגם לא תהנה. העצה הכי טובה לטירונות - שחק אותה ראש קטן. אם אומרים לך לעשות משהו, אל תנסה להגדיל ראש, תבין את מה שאתה רוצה להבין.

 

אל תהיה זה שתמיד צודק, אל תדפוק אף אחד, אבל אל תלשין על מי שדופק אותך.

 

יש עוד מלא דברים, אבל אתה תלמד לאט לאט... תחזור ותספר חוויות.

 

אלעד


×
×
  • תוכן חדש...