Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב יומי הגיע. ביום ראשון אני מתגייס לתותחנים.

אני רוצה להכין את התיק מוקדם ככה שבימים האחרונים אני אהיה פנוי ולא אצטרך לדאוג בקשר לארגון התיק.

הכנתי רשימה "קטנה" של מה לקנות או להביא מהבית שאספתי מכמה וכמה אתרים ומאמרים בקשר ליום הגיוס, ואני אשמח אם תגידו לי אם חסר משהו או להוריד משהו:

 

פלאפון+מטען

ארנק, מפתחות

אוכל ליום הראשון

הרבה שקיות פלסטיק

כסף קטן למכונות (20 בשקלים, 30 בחמישיות ו50 בעשרות)

שעון

תרופות וכדורים

משקפיים

צו גיוס, רישיון נהיגה, פרטי חשבון בנק, ת'ז, מס' ת'ז של המשפחה

פיג'מה- מכנס טרנינגוחולצה

מד'ס- 2 זוגות מכנסיים ארוכים, זוג מכנסיים קצרים

מצית, אולר

נייר טואלט- 5 גלילים

דיאודורנט

שפתון

כפכפים למקלחת

נעלי ספורט

מברשת שיניים ומשחת שיניים

מגבת

קיסמי אוזניים

סבון

 

מעט חטיפים

עט ופנקס קטנים

סיכות ביטחון

גומיות

גומי לתפירה

14 גרביים ו14 תחתונים

מנעולים

מסקינטייפ ואיזולירבנד

טוש שחור בולט

כובע צמר+כפפות שחורות

גופיות ירוקות- ארוכות (3-4) וקצרות (10)

גופיות לבנות קצרות (3-4)

שרוכים ספייר

10 חולצות קצרות לבנות או חאקי

גטקעס

מדרסים

מגבונים לחים

טלכרט

סכין יפנית

מברגון

ציפה לשמיכה

מברשת + משחת נעליים

אזיקונים

קרם נגד שפשפות, ספריי לנעליים

2 סכיני גילוח + קרם

שמפו

 

 

ואם יש למישהו טיפים אחרונים על עשה/אל תעשה אני אשמח.

תודה

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה לא צריך אוכל ליום הראשון. ידאגו לכם לארוחת צהריים צבאית תיקנית.

 

תוריד את כמות הגופיות הלבנות ותגדיל את כמות הגופיות הירוקות/חומות/שחורות/חאקי. כעיקרון הלבנות משמשות בעיקר כדי לצאת הביתה, ואת זה לא תעשה הרבה.

 

למה אתה צריך מספר ת.ז של יעל?

 

אני ממליץ לך לקנות גם פנס קטן, אלו שמורכבים מלד אחד ואפשר לצרף כמחזיק מפתחות. לא תאמין כמה זה עוזר בלילות החשוכים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אבל הבנתי שהאוכל בבקו'ם נוראי. לא?

לקחתי 3 לבנות, 10 ירוקות קצרות ו10 ירוקות ארוכות- זה לא מספיק מהירוקות???

לא יודע אמרו לי שאני צריך את המספרי ת'ז של בני המשפחה. ויעל היא אחותי.

יש לי פנס. אחד לא מספיק? מאג לייט LED.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לא הייתי שם שנים, אבל האוכל שם לא יכול להיות גרוע משמעותית מהאוכל שיהיה לך בבסיס הטירונים. תתחיל להתרגל, וחבל על המשקל.

3 גופיות לבנות זה מספיק. אל תשכח שאתה מקבל עוד גופיות וגרביים בבקו"ם, תכניס גם אותם לחשבון שלך ותוריד מכמות הציוד שאתה מביא מהבית. חבל לסחוב סתם, זה כואב בגב.

לגבי הת.ז - לא חושב שצריך. אולי ת.ז של אחד ההורים למילוי תופס שאר בשר. אבל לא חושב שצריך את זה כולם. תביא, זה לא שוקל הרבה בכל מקרה.

לגבי הפנס - נסה למצוא דרך לשפצר אותו לצרור המפתחות שלך או משהו כזה. פנס לא עוזר לך אם הוא קבור עמוק בתיק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לפנס יש נרתיק שמתחבר לחגורה. זה בסדר?

ובקשר לת'ז- זה ממש לא משמעותי לדעתי. סה"כ פיסת נייר בתוך הארנק שלי.

"ותוריד מכמות הציוד שאתה מביא מהבית"- איזה ציוד להפחית?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

Leatherman Micra.

כמה קטן - ככה ממזר.

אחת ההשקעות הכי יעילות שלי לקראת הצבא.

תוסיף לרשימה גם שאקל (השרוך הזה שמצד אחד מתחבר ללולאת החגורה במכנס ובצד השני מחזיק את המפתחות). מאז הגיוס ועד היום אותו שאקל משמש אותי כמחזיק המפתחות שלי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שאקל קניתי.

ובקשר ללדרמן, יש לי אולר שוויצרי. נראה לי שזה יספיק. אפילו שהוא טיפה ישן.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תוסיף איזולירבנד אדום לסימון, זה עוזר לזהות את הקיטבג שלך.

 

ולגבי הפנס - יש פנסי LED קטנטנים שעולים גרושים (10-50 ש"ח) ומתחברים למחזיק מפתחות. להשיג ב"לגבר", "למטייל", וכו'.

 

אם יש לך אפשרות להתארגן על סוללה נוספת לפלאפון או אמצעי הטענה לא קונבנציונליים (מתאם הטענה מסוללות אצבע, נניח) - שווה לשקול.

 

תיק גב נוח לנשיאה - MUST.

 

להשתדל לא להביא יותר מדי דברי ערך. תוציא מהארנק דברים לא הכרחיים.

 

ולהשתדל גם לא להגיע למשקל כולל גבוה מדי - אתה צריך לסחוב את כל הג'אנק הזה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

טוב אני לא רוצה להישמע או להיות רע אבל אני השתחררתי לפני יומיים (או 3 לפי הימים הרשמיים).

טוב אז ככה אתה מביא יותר מידי "שטויות", אתה חייב לקצץ חצי מהרשימה או אפילו יותר.כסף קטן ? תביא אבל לא הרבה זה יגרור אותך לקניות מיותרות ("אם אני יכול לאכול אוכל יותר טוב ולשלם למה לי לא לעשות זאת" למה?! תראה אותי בזבזתי את כל המשכורות הצבאיות ולא נותר לי שקל ולו אחד). תרופות בסיסיות ביותר אקמול ואלטוש, גרביים אני מניח שיביאו לך 5 זוגות אז כדאי להפחית אם אתה רוצה. זה תורה מסיני אם אני יאמר לך מה כדאי להביא או מה לא . נעשה את זה קצר אני הבאתי מה שבאמת חשוב זה בגדים כמו תחתונים גרביים וכל הניירת האפשרית שתעזור מספר חשבון רישיון ו...זהו. יש הרבה מה לאמר אבל עדיף שנעשה את זה בתוכנת מסרים או משהו.

צור קשר בICQ אני אספר לך הרבה אני בא מתותחנים.

פורסם

תשמור על העולם ילד / דוד ד'אור

 

תשמור על העולם ילד

יש דברים שאסור לראות

תשמור על העולם ילד

אם תראה תפסיק להיות

גיבור של העולם ילד

עם חיוך של מלאכים

תשמור על העולם ילד

כי אנחנו כבר לא מצליחים.

 

 

תשמור על העולם ילד

אל תגזים במחשבות

כי כמה שתדע יותר ילד

אתה רק תבין פחות

ובשעה מסוימת נסגרות כל הדלתות

וכל האהבה נגמרת

רק אתה ממשיך לתהות.

"ושלא תשתה לי חשיש!" :-D

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

WIL- בקשר לאיזולירבנד- אוקיי. אני אוסיף. ושוב, יש לי פנס אחד. טוב מאוד. באמת יש צורך באחד נוסף? למה?

תיק- קניתי היום. ממש נוח

חובה? אין שם חיבור לחשמל? מקסימום, אם יש מעט שקעים והרבה אנשים באותו אוהל/חדר וואטאבר איתי, אני אביא מפצל מהבית. לא עדיף?

אוקיי, הארנק ירוקן מחר.

17 קילו סה"כ. זה הרבה או מעט? וכמה אני אסחב עם התיק הזה?

 

מר תעלול- תודה. אני אשתדל. למרות שמתותחנים לא נראה לי שאני אתרום הרבה ל"שמור על העולם"...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תשמור על עצמך - יותר חשוב.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...