Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

306 סיבות לחייך - ארוע פיג'ו 306 בערד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שבת, 10/3, התקיים במנחת בערד ארוע של בעלי פיג'ו 306.

יוזם הארוע, עופר פולק, אירגן כ-12 בעלי 306, החל מ-1.6 ל' ועד GTI 6.

 

במנחת אורגנה ג'ימקאנה עם ניהול מתוקתק ע"י ירון אדרי.

 

סה"כ היה יום מדהים, אחלה אנשים ואחלה מסלול. עוד תמונות ותגובות כאן (בינתיים התמונות בעמודים 1 ו-5. סרטים יעלו בהמשך).

 

כמה תמונות באדיבות דין ונדב:

 

p1130371sf5.jpg

 

p1130325fb8.jpg

p1130088qs4.jpg

p1130086xo9.jpg

 

dscf13931qb6.jpg

 

p1130079mc0.jpg

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וכמובן, בארוע של צרפתיות, איך אפשר בלי תקיעות.

 

p1130091hp8.jpg

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

זונות !!! :evil:

חכו חכו, עוד מעט תקבלו התארגנות של קליאו ספורט.

האמת, יכול להיות רעיון מגניב לעשות אירוע משולב קליאו306 :twisted:

 

וליביו הזה...חייב תשומת לב כל אירוע, אה ?

 

מקווה שנהניתם.

 

ניר

פורסם

גל - אתה צריך לקחת דוגמא ממני - כ"כ הרבה כח במנוע שבזינוק הראשון כבר פירקתי צירייה :(

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

נראה שנהינתם!

עברתי קצת על השרשור בPSI ונראה שהרבה חבר'ה לא הבינו את מהות המפגש, לא נורא.

 

אוף, כל הג'ימקאנות סתר האלה - מתי כבר יהיה MDC?!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
זונות !!! :evil:

חכו חכו, עוד מעט תקבלו התארגנות של קליאו ספורט.

האמת, יכול להיות רעיון מגניב לעשות אירוע משולב קליאו306 :twisted:

 

וליביו הזה...חייב תשומת לב כל אירוע, אה ?

 

מקווה שנהניתם.

 

ניר

 

ניר חסל סדר דיבורים ובוא נארגן משהו כבר!...

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

כל הכבוד על ההתארגנות!! באמת סחתיין מכל הלב!

אנחנו בRSI נשמח לקבל עוד מידע מאיפה אפשר לייצר חולצות וגביעים כאלה!

השחורה עם הפסים מוכרת לי!! הבחור גר ביקום?

פורסם

בקשר לחולצות:

אתה מכין בבית את ההדפס, הולך לחנות שמוכרת חולצות בי"ס, להן בד"כ יש "מגהץ" מיוחד שאיתו אפשר לעשות את זה.

בתכל'ס אפשר גם לבד בבית, אבל יוצא פחות טוב.

בקשר לגביעים - יש חברה בשם "צחובוי". אפשר להזמין אצלם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ליביו, תפסיק להיתקע! 8)

 

בטח הוא גם נסע עם מזגן כמו שאני מכיר אותו... :lol:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

היה מעניין לנהוג גם ב 306 אחרות. חלק מהנהגים חוו זאת. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
ליביו, תפסיק להיתקע! 8)

 

בטח הוא גם נסע עם מזגן כמו שאני מכיר אותו... :lol:

 

 

 

לפחות הוא יותר נוסע...8)

פחות מקשקש :lol:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
היה מעניין לנהוג גם ב 306 אחרות. חלק מהנהגים חוו זאת. :)

 

טוב הרמת לי להנחתה אז אני אלך על זה.

 

מאוד עניין אותי לנהוג על הרכב של גלעד (fizban) מאחר והוא לקח בסיס זהה ושינה אותו לגמרי.

אצלי השינויים הם בולמים (בילשטיין B6), בוקסות משולשים group N, רפידות קדמיות, קיט שיכוך היגוי אחורי וסטראט עליון.

 

אצל גלעד יש (ואני בטוח אפספס כמה דברים) : הנמכה על קפיצי אייבך + בילשטיין B8, אנטי רול אחורי 28 מ"מ (במקום 24), קיט ביטול היגוי אחורי, קלאץ' קראמי, קוויק-שיפט, מערכת בלימה של GTI6, כל הגומי בפרונט - group N, סטראט עליון וחתך צמיגים נמוך יותר (50). אני לא מתייחס כרגע לשינויים במנוע כי הם לא גדולים ולא ממש באים לידי ביטוי.

 

לאור ההבדלים הרבים בין הרכבים שלנו קשה לי לשים את האצבע על הגורמים העיקריים להבדלים, אבל אני חייב לציין שהרכב של גלעד מרגיש הרבה יותר טוב בפניות. אין את הנטיה המרגיזה של הזנב לעשות קולות של "אני עוד שניה בורח" בעקומות מהירות, ובכלל הזנב עוקב הרבה יותר טוב אחרי הפרונט. אני חייב לציין שקיט שיכוך ההיגוי האחורי של powerflex, שהרכבתי לפני שבועיים, בהחלט מורגש ועוזר אבל עדיין חסר לי ניטרול מוחלט.

 

בנוסף, הקשחת החלק האחורי עושה את ה-306 של גלעד די עצבנית ויעידו על כך 2-3 ספינים שהוא דפק בסלאלום המהיר.

מעבר לזה, מערכת הבלימה, הגיר והקלאץ' קשים בצורה שלא תאמן. אני לא מקנא בך בנסיעה בפקקים.

 

אח"כ עשיתי כמה סיבובים ב-GTI6 של איגור ופבל. האוטו שלהם מקורי לגמרי ומרגיש מצוין. היה מאוד כיף לקבל את כל המעלות של ה-306 פלוס מה שתמיד חסר אצלי - יותר כוח. באופן מפתיע, עשיתי עם האוטו שלי זמנים יותר טובים מאשר עם ה-GTI6.

כנראה עניין של הכרה יותר עמוקה עם הניואנסים הדקים שמבדילים בין הרכבים בשילוב עם הפחד מללחוץ עד הסוף ברכב לא שלך.

 

בקיצור, בהחלט חוויה להשוות את אותו הרכב עם שינויי סט-אפ/מנוע.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]


×
×
  • תוכן חדש...