Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

205 CTI ורנו 5 טורבו בשנת 1989

 

כל החיפאים בוודאי זוכרים את ה-5 טורבו הצהובה שהייתה ברכב קלמן (ליד דגון) - כל פעם עם ריר בפה כשהייתי עובר שם.

 

שנה לפני כן הייתי בטיול אצל דודים בג'נבה, שוויץ - הפעם הראשונה שראיתי פרארי טסטה רוסה ולמבורגיני היו חויות מרטיטות שיער.

 

אני הייתי רגיל לראות סובארו ליאנה ו-BX למניהם כרכב חדיש וחדש ופתאום לראות קונטאש עם הדלתות המתרוממות - אני חושב שאולי זו הייתה הזיקפה הראשונה שלי.. :lol:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרכב שברצינות הרשים אותי כשהייתי ילד (אולי בגלל שכל המדינה גם שיבחה אותו בתחילת שנות ה90 והיה הרכב הנמכר ביותר).

 

 

הוא כמובן, הסובארו ליאונה. לא יודע למה, אבל הרכב הזה משך אותי עוד מילדות. אולי בגלל זה בסוף קניתי אחת.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הייתי בן שלוש או ארבע ושכן אחד שלנו הגיע עם אימפרזה GT שחורה. הוא הרביץ פריקה וכל התרנגולות בחצר ברחו לצד השני של הכפר. אני בעצמי כמעט נפלתי מהעץ (כל המשפחה הייתה על העץ באותו יום עסוקה באריית תאנים).

מאז אותו יום יש לי שלוש שאיפות בחיים - להיות אזרח מועיל בחברה, שיהיה שלום עולמי ושיהיה לי דב נמלים מאולף.

פורסם
הייתי בן שלוש או ארבע ושכן אחד שלנו הגיע עם אימפרזה GT שחורה. הוא הרביץ פריקה וכל התרנגולות בחצר ברחו לצד השני של הכפר. אני בעצמי כמעט נפלתי מהעץ (כל המשפחה הייתה על העץ באותו יום עסוקה באריית תאנים).

מאז אותו יום יש לי שלוש שאיפות בחיים - להיות אזרח מועיל בחברה, שיהיה שלום עולמי ושיהיה לי דב נמלים מאולף.

 

לא יודע מה לקחת.... אני אקח חצי :wink:

 

לענייננו האאמ האאממ

 

פונטיאק פיירבירד משנות השבעים. זכור לי כאילו זה היה אתמול. הייתי בן 5-6 (שזה אומר לפני משהו כמו 25 שנה.. פששש נהייתי זקן...), ראיתי בצומת רחובות מכונית שחורה, ארוכה, נראתה לי כמו חץ או טיל, עם צליל מנוע נוהם ונשר על מכסה המנוע.... חזרתי הבייתה וסיפרתי להורים שלי שראיתי מכונית מרוץ והם צחקו עליי :roll: ... יום למחרת סיפרתי לילדים בכיתה שראיתי מכונית מרוץ והם צחקו עליי :roll: ... עברו להן השנים ואני קניתי לי פונטיאק פיירבירד משנות השבעים ועכשיו היה תורי לצחוק על כולם (שקלתי לארגן פגישת מחזור עם כתה א'2 ולעשות ברנאאוט כשיגיעו כולם, אבל אז שוב יצחקו עליי כולם...:roll:).

 

בקיצור, זאת הייתה חוויה שליוותה אותי שנים... מאז היותי ילד, אותה פיירבירד ללא ספק השפיעה על חיי (ואני לא אומר את זה בצחוק - יעידו המכוניות שהיו לי ואלו שיש לי בחנייה...).

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

הרכבים שאתם מדברים עליהם חדשים מידי.

הרכב שהרשים אותי היה כשהייתי אחרי הצבא.

וגם מאז חלפו להם בזילזול +30 שנה.

 

פרטים על הסיפור כולו:

 

אינני יודע בדיוק מתי התחיל הקשר שלי למכוניות אספנות, והרצון לקנות רכב.

 

אני יודע בבירור מתי החלטתי שפעם, כשאהיה זקן, וכשיהיה לי כסף - אקנה רכב אספנות.

 

 

זה קרה בתחילת שנות ה-70, למדתי בחוג לגיאוגרפיה של אונ' ת"א. מאחר ולא היו באותה תקופה כל כך הרבה בניינים בקמפוס, כמו שיש היום, התקיימו למודינו "ביד אבנר" שבאפקה.

 

מול הבנין שבו למדנו, באחת הוילות, התגוררה אשה נאה כבת 35-40 שנסעה כרכב "יומיומי" בציטרואן טרקסיון. המכונית היתה מדהימה.

 

היא מצאה חן בעיני. המכונית. ואז החלטתי שבבוא היום, כשאהיה זקן ועשיר אחפש לי אחת כזו.

 

יש מעט דברים ואירועים שנחרטים בזכרון שלנו, ונשארים בו במשך עשרות שנים.

ואכן, למרות שעברו הרבה שנים מאז, נחרטו בזכרוני העלמה עם הטרקסיון, ולא ניתן היה למחוק אותן.

מאחר וכך, ומאחר שהבנתי שאני כבר מספיק זקן ועשיר, התחלתי לחפש רכב אספנות, טרקסיון כמובן.

 

על אף חיפושים רבים ורציניים שעשיתי באותה תקופה, ולמרות שהייתי מוכן לשלם הרבה מעל ומעבר "למחירון" עבורה,

לא נמצאה אף טרקסיון.

 

הבנתי שזה גורלי, וכנראה שלא אמצא אותה יותר. את הטרקסיון . . .

 

בלית ברירה, פניתי לחפש מכונית אספנות אחרת.

באחד הימים ידידי "מר רסקין" גרר אותי לחיפה לראות רכב מסוג מרצדס, משנת 1955, שעמד ללא אויר, על צידו, ושהיה זקוק על פי שאמר בעליו - למציאת ראש חדש. (את יתר הליקויים שלו גיליתי רק אחרי שנגרר לביתי...). לאמר את האמת, הרכב לא נראה לי, וחזרנו לביתנו.

 

לאחר כמה זמן, ולאחר נדנודים בלתי פוסקים מצד ידידי הנ"ל, הסכמתי לנסוע שוב לחיפה ולראות שנית את הרכב. לאחר זמן נוסף, ומשהבנתי שאין עבורי טרקסיון בסביבה, רכשתי ללא התלהבות את המרצדס.

ערכתי לעצמי רשימת ליקויים רצינית, והתחלתי בשיפוץ הרכב, מהלך שארך כמה חודשים.

מתום תקופת השיפוץ ועד היום אני נוסע ברכב הרבה יחסית.

לאחר כמה שנים, פתאום הופיעו מודעות למכירת טרקסיונים פה ושם, אולם מאחר ובמשך השנים, ותוך כדי מהלכי השיפוץ למדתי לאהוב את הרכב שרכשתי "למרות רצוני", טרקסיון כבר לא מפתה אותי יותר.

אבל,

עדיין אינני בטוח מה יקרה, אם ביום מן הימים אמצא

את אותו טרקסיון, ואת אותה העלמה . . .

 

 

http://mercedesponton220.qpon.co.il/Front/Pages/pages.asp?id=118751

 

ערב טוב - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אצלי זאת הייתה ב.מ.וו שחורה ישנה שהייתה עוצרת ליד ביה"ס היסודי כל יום, הייתי בוהה בה וידעתי שהיא מיוחדת, חשבתי שהבעלים עשה אותה כל כך יפה, אבל התברר לי עם הזמן היום שאני מבין "קצת" יותר בBMW, שזאת E28 Alpina B9... עד היום אני בוהה בה כל פעם שאני רואה אותה.:inlove: (לא שזה היה לפני כל כך הרבה שנים)

BMW E30 325i Coupe

פורסם

המכונית הראשונה שאני זוכר שהתלהבתי ממנה בתור ילד הייתה (לאחר חיפושים בפורום) פיאט ריטמו אברט, פחות 100 קילו תוספות פלסטיקה..

כמו כן הייתה (בלשונם של ילדים בני 10 שלא מבינים כלום)- "מכונית מרוץ שחורה מגניבה" מכוסה בסמרטוטים ובמצב על הפנים, ולימים התברר שמדובר בלוטוס יורופה שנמכרה ל"משה והרפורמים".

Copy%20of%20Picture%20026.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

הרכב שהכי הרשים אותי בילדות היה מגאן קופה

אני זוכר שראיתי אותה לראשונה שהייתי בן 9 ולא הפסקתי להתלהב מהעיצוב שלה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

טויוטה פריוויה. אני חושב שגם היום דגמי 94' עדיין מצליחים להראות עדכניים. אני זוכר שהעיצוב העתידני שלה והגודל מאוד הרשים אותי.

 

כמו איציק ט, לחברים שלנו הייתה סיטרואן מתרוממת (היה דגם לפני ה BX שבתמונה? אני זוכר שהרכב של חברים שלנו היה קצת יותר עגול) וגם ממנה מאוד התלהבתי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
סיטרואן BX - כשהיינו ילדים חשבנו שזה ממש רובוטריק עם כל העליות וירידות של המרכב , זה היה מגניב , וגם האוטו נראה יפה

 

 

אפשר להבין מה היה הקטע באמת של הרכב הזה? למה החלק האחורי של הרכב עלה עם כל נסיעה וירד עם כל סיום נסיעה (לפחות בתאוריה)?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
פונטיאק פיירבירד משנות השבעים. זכור לי כאילו זה היה אתמול. מכונית שחורה, ארוכה, נראתה לי כמו חץ או טיל, עם צליל מנוע נוהם ונשר על מכסה המנוע.... .

 

SAME :-) .

כן כן , אני ש"לא ממש" אוהב את הפיירבירד הוקסמתי ממנה בתור ילד.

 

ליאור - כנראה ראינו את אותה אחת , התיאור שלך קולע בדיוק :-) .

 

וזכורה לי תערוכת מכוניות שנת 80 ומשהו (לקראת סוף ה80) או אפילו תחילת ה90.. למבו קונטאש אדומה בגני התערוכה שהדהימה אותי לחלוטין!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אפשר להבין מה היה הקטע באמת של הרכב הזה? למה החלק האחורי של הרכב עלה עם כל נסיעה וירד עם כל סיום נסיעה (לפחות בתאוריה)?

 

 

זה המתלי אוויר של סיטרואן ונקראו אז "בומבות"

השמועות מדברות על הרבה בעיות איתם (אישית אני לא מכיר מספיק בעלי BX בשביל להגיד בוודאות)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...