Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מספרים לי שאהבתי את ההונדה של דוד שלי, בורדו עם סאנרוף שאהבתי לצאת ממנו כילד, אני מכחיש בכל תוקף!

 

הרכב הראשון שראיתי כילד ונישארתי ככה :shock: היה פונטיאק פיירבירד אדומה,

עשתה מולי פרסה וגרמה לי להבין מה זה הנעה אחורית :-P .

 

Firebird.jpg

 

עד היום היא ניראת עוף מוזר [תרתי משמע].

 

וכמה רחובות ממני היתה מוסטנג שחורה קבריולט [שנת 95], גם חלום כילד, כשגדלתי היה שלב כלשהו שהיא היתה למכירה

במחיר שהיה ניראה לי טוב אבל אז התנפצה לי האשליה והבנתי שזה V6 :cry: ולא V8 כמו שרציתי.

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יודע שהסטנדרטים שלי כילד היו נמוכים :lol:

שלך היו נמוכים? אני זוכר את השנים הראשונות שהפונטו הגיע לארץ. הייתי אולי בן 5 ולשכן שלי הייתה כזו בצבע כחול מטאלי, לא יכולתי שלא להתלהב מהפנסים האחוריים שנראו לי כמו פנסי חלליות(צחוק צחוק, העיצוב היה יחסית מתקדם לאותה תקופה).

פורסם

האוטו שהרשים אותי כילד,לארק הצבאית של דוד שלי ,יחסית לסוס ועגלה ברמלה ,היה נראה כמו חללית.

iלארק1].jpg

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

סיטרואן DS שעמדה כ"גרוטאה" בשכונה שלי,כילד הייתי המום מהעיצוב ,משהו בפנסי החזית שלה היה מאוד עמוק,גם המצב שלה כ"גרוטאה" תרם לעניין,לפעמים הייתי עומד כמה דקות ובוהה בפנסים שלה.

פורסם
בשבילי זו הייתה למבורגיני קונטאש, אחת המכוניות עם העיצוב הכי מטורף בזמנו.

אלמלא הקונטאש לא הייתי מתעניין בכלל במכוניות:oops:

זה הרכב שבזכותו התאהבתי בלמבורגיני.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אהבה ממבט ראשון :inlove:

 

פעם ראשונה שראיתי את ה-5 טורבו האדומה עמדתי ליד הרכב שעות, במצב כזה בערך :crazyeyes

פעם שניה זאת היתה הלבנה, שבזמנו היתה זרקוה ברמת השרון (והתמונה גם מאותו יום שעמדתי לידה שעות ארוכות, לפני 6 שנים)

 

picture0901bd5.jpg

 

אני מודה אני ילד חריג... :oops:

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

הרכב שהדהים אותי כשהייתי קטן ועוד לא ממש הייתי חשוף, אם בכלל, למכוניות, היה למבורגיני דיאבלו... אחחח איזה רכב

 

אני זוכר שהתלהבתי מהדלתות הנפתחות מעלה כמו אנ'לא יודע מה!! :-D

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

מה שאותי תפס היה אלפא ספיידר... כל כמה זמן הייתה מגיעה אחת כזאת אדומה וחונה לי מול הבית... לא הבנתי איך היא כזאת נמוכה! :oops:

 

חוץ מזה, היה האוטו של סבא (שעבר טוטאלוסט הרבה לפני שיכולתי להנות ממנו) אלפא 133 אדומה (אני מעריך שידנית).

 

והאוטו של סבתא - מצובישי סיגמא. העיצוב שלה תמיד הזכיר לי חללית... עם הפנסים האדומים בדלתות כשהן פתוחות, האף הרחב, כל הדברים האלה שיוצאים בלחיצה על כפתור ועושים אור, וכמובן המנוע... שבהשוואה למה שהיה לי בבית היה אלוהי (סטרואן BX16)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

האמר צבאי.

באיזה טיול בית ספר ביסודי נסענו לצפון, הנהג החליט לעשות שטויות וזה נראה לי מאוד מגניב.

 

עכשיו אחרי הצבא, אני שונא את ההאמר הזה, כל האימונים של לפרוק מההאמר וכל הנסיעות לשטח שידעתי שאני הולך להשאר שם כמה ימים.

 

שהייתי קטן בכלל אהבתי טרקטורים. האלה הצהובים, עם הכף הגדולה מקדימה והכף הקטנה מאחורה. תמיד הפחידו אותי וחשבתי כמה מגניב לנסוע באחד שכולם מפחדים שתהרוס להם את האוטו.

 

אלעד


×
×
  • תוכן חדש...