Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות ההודעה הזו של יאשה,

במיוחד כשיש לי חולשה למנטה ( הצורה הזאת ספציפית ) כי זה הרכב שגרם לי להיות עם פה פעור כילד ממש קטן כשראיתי אותו

נזכרתי ברכב שהדהים אותי כשראיתי אותו לראשונה ברחוב כשהייתי ילד.

 

 

רנו פואגו.

 

 

אני זוכר שהסתכלתי עליה והייתי מוקסם.

מה אתכם ?

fuego_02.jpg

renault-fuego-turbo-120_143.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרכב הראשון שהתאהבתי בו הוא הלמבורגיני דיאבלו, מאז שראיתי תמונה שלו אמרתי ו - ו - א - ו :shock:

בגלל זה אני פריק של למבורגיני (עם 4 דגמים ופוסטר).

6-Lamborghini-Diablo.jpg

 

35144wf2.th.jpg

 

בנוגע לרכב הראשון שראיתי ברחוב ובהחלט הייתי המום היה יגואר S-TYPE לבנה מרהיבה ביופיה!

העין שלי נפגשה לראשונה עם הפרונט והגריל המדהים עם הפנסי המרצדס E שנראים פי מיליון טוב.

צעקתי לאמא שלי לעצור את הרכב, הייתי חייב להתבונן בה והייתי כולה בהתלהבות.

היא חנתה בשכונה שלי, אז כל פעם הייתי עושה טיולים ברחוב רק בשביל לראות את היצירה המדהימה הזאת.

רק באסה שעשו איתה טוטאלוס (ואז החליפו ל-525).

 

 

 

jaguar-s-type.jpg

פורסם

ב.מ.וו סידרה 6. במיוחד אחת ספציפית שעמדה תמיד בסוכנות פיוניר בבן יהודה פינת ארלוזורוב. היא היתה 635CSIM

635_CSI_front.jpg

bmw6.jpg

bmw-635-csi-front.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שברולט מליבו.

חלונות חשמל

ספסל אחורי

אפשר לשבת בספסל הקדמי בין אבא לאמא

מזגן!

מ-ז-ג-ן...

B28260.jpg

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האאודי 100 הראשונה שראיתי ליד מלון בטבריה.

היא לא היתה דומה לאף מכונית שהיתה בשנת 83' עם המראה האווירודינמי והחלונות הכהים שהיו כמעט במפלס אחד עם המשקופים והדלתות. הייתי ילד די גדול ובכל זאת הסתובבתי סביבה דקות ארוכות.

אני עד היום חושב שהיא היתה ממש מהפכנית ושינתה כיוון בעיצוב אצל כל הייצרנים (אם כי בפועל לא היתה ממש מוצלחת, במיוחד גירסאות ה1.8 העלובות שהציפו אותנו)

פורסם

אותי הרשימה לנציה בטא קופה כסופה שהיתה לשכן שלי, כל שבת הוא היה מנקה אותה ומטפל בה.

אבל אחת המכוניות המרשימות והיפות שראיתי בילדותי ועדיין אני חושק בה היא ללא ספק 635CSI

פורסם

אתם אולי תצחקו, אבל בשבילי זאת היתה פיאט טיפו שחבר של אבא של חבר שלי הביא אותה מגרמניה.

השנה היתה 1990, ובארץ שממנה באתי, לאדה סמארה עוד נחשבה לרכב יוקרה, ואלה שהיתה להם מרצדס משנות השבעים או מכונית אמריקאית גדולה מאותה תקופה נחשבו לטייקונים שמחזיקים את העולם בביצים.

וכאן - פיאט טיפו DGT. עם צג דיגיטלי (!), חלונות חשמל (!!), רדיוטייפ סוני עם תאורה ירוקה (!!!). זה היה בשבילנו, ילדים בני 6-7, כמו לשבת בתוך חללית חייזרים מעולם אחר :crazyeyes:shock2: .

 

היו זמנים...

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

האלדסמוביל שלי שבגיל 9 ראיתי לראשונה (1981) וחלמתי שתהיה לי כזו:

 

8587olds.jpg

 

ו-BMW סידרה 6 שציינו לפני.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982


×
×
  • תוכן חדש...