Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהייתי בת 10, הייתי עם ההורים שלי בצרפת - לא משנה לאן הלכנו ראינו בכל מקום 911 - כחולות, שחורות, כסופות, ירוקות - הרבה 911!

 

אבל אז הגיעה הסדרה אביר על גלגלים - אוי הטראנס אם הזאת - אבוי אבוי איך הייתי יושבת דבוקה למסך בגללה

 

בעקבות אבא שלי, אחותי הייתה קונה ספרות רכב קלאסי - אני זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי בספר בבית קורבט של שנות ה-50 - התאהבתי מעל לראש!

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כשהייתי ילד עברנו, כל המשפחה, מהקיבוץ ללונדון (Culture Shock, או יה). ליד הבית שלי היתה סוכנות מכוניות אקזוטיות (שוב, (Culture Shock). בשבוע הראשון כבר קניתי את ה-Observer's book of cars, ספר כיס כזה קטן, ובסוכנות שלידי מצאתי את המכונית שהיתה רשומה בו כמהירה ביותר בעולם: איסו גריפו. זה הספיק כדי לעלף אותי. אבל מכונית אחרת שהיתה שם הרשימה אותי עוד יותר, כי זכרתי שזמן קצר לפני כן, עוד בקיבוץ, קראתי עליה בעיתון אחרי שהמלך חוסיין קנה אחת כזאת: למבורגיני אספדה. היא היתה לא פחות ממדהימה.

היום בשביל לקנות איסו גריפו - ממנה יוצרו 400 בלבד - צריך לשדוד בנק בינוני. אספדה, לעומת זאת, אפשר לקנות בגרושים (יחסית לאקזוטיקה איטלקית). אז, לך תדע, אולי, מתישהו...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

כשאני הייתי ילד לא הרשים אותי אף רכב ספציפי, אבל אני זוכר שהייתי מתלהב מאוד מהרכבים עם הפנסים הנשלפים.

 

ולכל אלה שהזכירו את Knight Rider וודאי תשמחו לשמוע שמתי שהוא ב 2008 יוצא סרט המשך לסידרה.

 

http://us.imdb.com/title/tt0384254/

 

http://blaze.wordpress.com/2006/10/09/knight-rider-2008-movie/

 

265103789_a6e047c891.jpg

 

נראה לי קצת יותר יקר לרסק Koenigsegg CCX על ימין ועל שמאל מאשר טראנס M, אבל מה שבטוח אני לא מתכוון לפספס את זה.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

שני רכבים בעיקר נשארו לי תקועים בזכרון.

הראשון, BMW E30 שחורה, נראה לי 2 דלתות 316 של שכן.

נראהלי שהתאהבתי בה, כי אותו שכן היתה הרבה בחו"ל ותמיד הביא לי מתנות (הייתי בן 4-5), כשהייתי רואה את האוטו, ידעתי שמגיעה מתנה.

 

לא ברור לי למה לא נחקק לי בזכרון רכב אחר שהיה בבית, אצל אבא שלי, BMW 2002 אדומה. עם כל הכבוד ל-E30.

 

הרכב השני, קצת יותר מאוחר בגיל, אינטגרלה.

אני לא אוהב עיצוב זויתי, אבל עד היום אני חושב שזה אחד הרכבים המרשימים והיפים בעולם.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אני אפילו לא זוכר איך התחיל הרומן שלי עם ה5 טורבו 2, לדעתי זה התחיל מאיזו כתבה שקראתי בטורבו כשהייתי קטן, אבל פעם תהיה לי כזו.

ring42-3155_tn3.jpg

פורסם

כשהייתי קטן ורק הגיעו הכבלים להרצליה, ערוץ הספורט שידר בקביעות את ליגת הראלי-קרוס מאירופה.

 

המכונית שהיתה מעולם כולן שם היתה הפורד RS200.

 

המכונית הזאת היתה חלום ילדות.

 

300px-Ford_RS200.jpg[/url]

 

1986%20ford%20rs200%20r%20r.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כשהייתי ילד זכור לי שפעם שיחקנו סטנגה ופתאום שמענו חראקות ובלגנים, רצנו לרחוב הראשי וראינו פורד פיירמונט משטרתית חונה לרוחב הכביש וחוסמת את הדרך לוספה של צ'חצ'חים שחטפו תיק ממישהי.

זה נראה כמו קטע מסרט אמריקאי והאוטו פשוט היה ענק יחסית לחיפושיות והאסקורטים שהיו לכל השכנים. חללית עם פנסי שוקולדה מאחורה. רכב חלומות. למרות שבאמריקה הניידות הן גרסאות מחוזקות ומשופרות ופה בדרך כלל רכבים סטנדרטיים.

בשנים מתקדמות יותר כשראיתי סרטים כמו מרוץ מחוף לחוף או הפרחח ובת השריף תמיד הזדהיתי עם השוטרים ולא עם הפרחחים, ואז הבנתי מה הייעוד שלי בחיים.

ורכב החלומות שלי היום? הסופרה של בראיין ממהיר ועצבני. מאז שיצא הסרט אני חופר לממ"ר שאני רוצה לרדת סמוי בין כל אלו שעושים רייסים ויום אחד בע"ה הוא ישתכנע!

פורסם

שברולט לומינה LS כמו כול האמרקניות כסא נהג חשמלי אופציה לעור וסנרוף ומנוע אתיר נפח בטיחות גבוה ביותר וכמובן 6 מושבים ומוט הילוכים בהגה היא הרשימה אותי בגיל 16 והייתיי המום והיום יש לי ובאמת אוטו נפלא

o1_1_3_97820_20070220080235.jpgo1_1_1_35364_20070218160234.jpge_1_1_1_59704_20070128150142.jpgo1_1_1_36650_20070114170149.jpge_1_8_3_29808_20070206160244.jpg

CHVROLET LOMINA V6 3.97 LS

פורסם

היא בטוחה בתאונה כמעט כמו להיות מחוץ לאוטו (ולהיפגע מרכב)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כמו רוב הילדים הקטנים ..

 

ברגע שראיתי את הדודג' וויפר.. אמרתי לעצמי.. זה ה-רכב

פולקסוואגן גולף 2.0 שנת 2000.

פורסם
כשהייתי ילד זכור לי שפעם שיחקנו סטנגה ופתאום שמענו חראקות ובלגנים, רצנו לרחוב הראשי וראינו פורד פיירמונט משטרתית חונה לרוחב הכביש וחוסמת את הדרך לוספה של צ'חצ'חים שחטפו תיק ממישהי.

זה נראה כמו קטע מסרט אמריקאי והאוטו פשוט היה ענק יחסית לחיפושיות והאסקורטים שהיו לכל השכנים. חללית עם פנסי שוקולדה מאחורה. רכב חלומות. למרות שבאמריקה הניידות הן גרסאות מחוזקות ומשופרות ופה בדרך כלל רכבים סטנדרטיים.

בשנים מתקדמות יותר כשראיתי סרטים כמו מרוץ מחוף לחוף או הפרחח ובת השריף תמיד הזדהיתי עם השוטרים ולא עם הפרחחים, ואז הבנתי מה הייעוד שלי בחיים.

ורכב החלומות שלי היום? הסופרה של בראיין ממהיר ועצבני. מאז שיצא הסרט אני חופר לממ"ר שאני רוצה לרדת סמוי בין כל אלו שעושים רייסים ויום אחד בע"ה הוא ישתכנע!

 

אתה עושה את רק בשביל לקבל רכב

נכון ידידינו השוטר? :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

יש לי זיכרון חלש, אבל אני זוכר שהתלהבתי מאלפא 33 של ספרים.

אח"כ כל יום בדרך לתיכון הייתי רואה טווינגו בצבע בורדו, אתם יודעים מה קרה.

משכנתא זה קל

פורסם

אוטוביאנקי אבארט,

 

קשה לי לשכוח כמה צחקתי כשאח גדול של חבר חזר הביתה, לאחר שקנה אותו, וסיפר על רכב הספורט החדש שלו.

 

לאחר שנתן לי את הסטירה (כי היה לי קשה להפסיק לצחוק), האח לקח אותנו לסיבוב ואת זה אני לא מתקשה לזכור.

 

מאותו היום הסתכלתי על כל אוטוביאנקי בצורה אחרת.

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.


×
×
  • תוכן חדש...