Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום לכולם!!!


פיקציה
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מצב חברה?

אני חדשה פה, ואני בטח הבת היחידה פה נכון?

 

כן כן אני בת...

אבל אני לא ישתתף הרבה בפורום (לפחות לא מבחיתכם)... אני כבר הרבה זמן משתתפת בפורום הזה דרך שמות שונים שלי. והחלטתי להירשם על השם שלי...פשוט כבר לא יכולתי להיתאפק ורציתי לרשום פה תגובה...

אין לי רישיון! ואת האמת כל הנושא הזה ממש לא מעניין אותי...

(כן כן אני בת 18 עדיין בלי רישיון..מתוך עצלנות בלבד...)

אז רק רציתי להגיד לכם שאתם חבר'ה פטיים!

ואל תצפו ממני כל כך להישתתף (או שכן)

 

שיהייה לכולכם המשך יום טוב ותמשיכו עם התגובות האינפנטיליות שלכם!! אתם מצחיקים אותי פה כל פעם מחדש(לפעמיים אני עוצרת את עצמי ושואלת מי פה הפיקציה?).. אז תמצאו ח"ח!!! (ללא מבינים,זה חיים חמיתיים...)

 

נ.ב

עומר זה ביניינו

בוא נשמור את זה בסוד

עם קצת יצירתיות והרבה דמיון

גם לירן יכול להיות גאון!

 

או ש-ל-א!!!

פורסם
מה מצב חברה?

אני חדשה פה, ואני בטח הבת היחידה פה נכון?

 

כן כן אני בת...

אבל אני לא ישתתף הרבה בפורום (לפחות לא מבחיתכם)... אני כבר הרבה זמן משתתפת בפורום הזה דרך שמות שונים שלי. והחלטתי להירשם על השם שלי...פשוט כבר לא יכולתי להיתאפק ורציתי לרשום פה תגובה...

אין לי רישיון! ואת האמת כל הנושא הזה ממש לא מעניין אותי...

(כן כן אני בת 18 עדיין בלי רישיון..מתוך עצלנות בלבד...)

אז רק רציתי להגיד לכם שאתם חבר'ה פטיים!

ואל תצפו ממני כל כך להישתתף (או שכן)

 

שיהייה לכולכם המשך יום טוב ותמשיכו עם התגובות האינפנטיליות שלכם!! אתם מצחיקים אותי פה כל פעם מחדש(לפעמיים אני עוצרת את עצמי ושואלת מי פה הפיקציה?).. אז תמצאו ח"ח!!! (ללא מבינים,זה חיים חמיתיים...)

 

נ.ב

עומר זה ביניינו

בוא נשמור את זה בסוד

 

 

:roflmao:

.

 

 

מה יהיה הסוף....

:roll:

 

ולמה כל פיקציה משתמשת בשם שלי..

פורסם
מה מצב חברה?

אני חדשה פה, ואני בטח הבת היחידה פה נכון?

 

כן כן אני בת...

אבל אני לא ישתתף הרבה בפורום (לפחות לא מבחיתכם)... אני כבר הרבה זמן משתתפת בפורום הזה דרך שמות שונים שלי. והחלטתי להירשם על השם שלי...פשוט כבר לא יכולתי להיתאפק ורציתי לרשום פה תגובה...

אין לי רישיון! ואת האמת כל הנושא הזה ממש לא מעניין אותי...

(כן כן אני בת 18 עדיין בלי רישיון..מתוך עצלנות בלבד...)

אז רק רציתי להגיד לכם שאתם חבר'ה פטיים!

ואל תצפו ממני כל כך להישתתף (או שכן)

 

שיהייה לכולכם המשך יום טוב ותמשיכו עם התגובות האינפנטיליות שלכם!! אתם מצחיקים אותי פה כל פעם מחדש(לפעמיים אני עוצרת את עצמי ושואלת מי פה הפיקציה?).. אז תמצאו ח"ח!!! (ללא מבינים,זה חיים חמיתיים...)

 

נ.ב

עומר זה ביניינו

בוא נשמור את זה בסוד

 

 

:roflmao:

.

 

 

מה יהיה הסוף....

:roll:

 

ולמה כל פיקציה משתמשת בשם שלי..

 

לירן, עונה לעצמו (פעם שניה) :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
עם קצת יצירתיות והרבה דמיון

גם לירן יכול להיות גאון!

 

או ש-ל-א!!!

 

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

 

יאלה הימורים מי הפיקציה הפעם :?: :mm_tongu:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אני מהמר על אריאל.....

 

מניאק

:lol:

האמת, די נמאס לי מכל הקטע הזה של הפיקציות...

זה די מיצה את עצמו.

 

 

כנראה זה אריאל ...

או עומר , משום מה נראה לי שיד האלוהים מעורבת...

:idea:

פורסם

לא יודע מי זה,

אבל התחלתי לכתוב לו הודעות פרטיות על חיי המין שלי.

 

מקווה שזה לא עומר, כי אז נראה לי שאאלץ להפסיק את השתתפותי בפורום לאלתר.

:lol:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
ולמה כל פיקציה משתמשת בשם שלי..

כי אתה מושא ללעג!!!

 

ואני רוצה לדעת למה אתה כל הזמן משתמש בנו (בפיקציות) ככיסוי לתיסכולים המיניים שלך?

 

 

יאלה הימורים מי הפיקציה הפעם

שי שים לי 50$ על עצמי , אני דיי בטוחה שהפיקציה זה אני.

כי אחרי הכל.....

 

אם אין אני לי מי לי?!?!?

או שזאת היתה פיקציה אחרת

עם קצת יצירתיות והרבה דמיון

גם לירן יכול להיות גאון!

 

או ש-ל-א!!!

פורסם
ולמה כל פיקציה משתמשת בשם שלי..

כי אתה מושא ללעג!!!

 

ואני רוצה לדעת למה אתה כל הזמן משתמש בנו (בפיקציות) ככיסוי לתיסכולים המיניים שלך?

 

 

יאלה הימורים מי הפיקציה הפעם

שי שים לי 50$ על עצמי , אני דיי בטוחה שהפיקציה זה אני.

כי אחרי הכל.....

 

אם אין אני לי מי לי?!?!?

או שזאת היתה פיקציה אחרת

 

 

זרזיר.......

פורסם
אבל התחלתי לכתוב לו הודעות פרטיות על חיי המין שלי.

אה עכשיו אני מבינה את פשר ההודעה הריקה שקיבלתי.

 

 

תגידו בתור נקבה מעניין אותי לדעת , למה כתוב מעל הסימלון הצטרף.... ולא הצטרפה.....

האם זה מן קטע שובניסטי?

עם קצת יצירתיות והרבה דמיון

גם לירן יכול להיות גאון!

 

או ש-ל-א!!!

פורסם
דווקא חשבתי על ז....

חיכיתי שזה יבוא זה כל כך אופיני לכם הגברים , שומעים בחורה וישר חושבים על סקס

אבל שי אני חייבת להודות , העובדה שאתה לא מתבייש במיניות שלך קסמה לי

עם קצת יצירתיות והרבה דמיון

גם לירן יכול להיות גאון!

 

או ש-ל-א!!!

פורסם

אם כבר השרשור ההזוי הזה,

מישהו יכול להסביר לי מה זה דטונציה?

 

קורוזיה=חלודה, נכון?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...