Jump to content

פיקציה

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פיקציה

  1. תקראו לי משוגע אבל אני חושב שזו פיקציה!!!
  2. פיקציה

    שלום לכולם!!!

    חיכיתי שזה יבוא זה כל כך אופיני לכם הגברים , שומעים בחורה וישר חושבים על סקס אבל שי אני חייבת להודות , העובדה שאתה לא מתבייש במיניות שלך קסמה לי
  3. פיקציה

    שלום לכולם!!!

    אה עכשיו אני מבינה את פשר ההודעה הריקה שקיבלתי. תגידו בתור נקבה מעניין אותי לדעת , למה כתוב מעל הסימלון הצטרף.... ולא הצטרפה..... האם זה מן קטע שובניסטי?
  4. פיקציה

    שלום לכולם!!!

    כי אתה מושא ללעג!!! ואני רוצה לדעת למה אתה כל הזמן משתמש בנו (בפיקציות) ככיסוי לתיסכולים המיניים שלך? שי שים לי 50$ על עצמי , אני דיי בטוחה שהפיקציה זה אני. כי אחרי הכל..... אם אין אני לי מי לי?!?!? או שזאת היתה פיקציה אחרת
  5. מה מצב חברה? אני חדשה פה, ואני בטח הבת היחידה פה נכון? כן כן אני בת... אבל אני לא ישתתף הרבה בפורום (לפחות לא מבחיתכם)... אני כבר הרבה זמן משתתפת בפורום הזה דרך שמות שונים שלי. והחלטתי להירשם על השם שלי...פשוט כבר לא יכולתי להיתאפק ורציתי לרשום פה תגובה... אין לי רישיון! ואת האמת כל הנושא הזה ממש לא מעניין אותי... (כן כן אני בת 18 עדיין בלי רישיון..מתוך עצלנות בלבד...) אז רק רציתי להגיד לכם שאתם חבר'ה פטיים! ואל תצפו ממני כל כך להישתתף (או שכן) שיהייה לכולכם המשך יום טוב ותמשיכו עם התגובות האינפנטיליות שלכם!! אתם מצחיקים אותי פה כל פעם מחדש(לפעמיים אני עוצרת את עצמי ושואלת מי פה הפיקציה?).. אז תמצאו ח"ח!!! (ללא מבינים,זה חיים חמיתיים...) נ.ב עומר זה ביניינו בוא נשמור את זה בסוד
×
×
  • תוכן חדש...