מה מצב חברה?
אני חדשה פה, ואני בטח הבת היחידה פה נכון?
כן כן אני בת...
אבל אני לא ישתתף הרבה בפורום (לפחות לא מבחיתכם)... אני כבר הרבה זמן משתתפת בפורום הזה דרך שמות שונים שלי. והחלטתי להירשם על השם שלי...פשוט כבר לא יכולתי להיתאפק ורציתי לרשום פה תגובה...
אין לי רישיון! ואת האמת כל הנושא הזה ממש לא מעניין אותי...
(כן כן אני בת 18 עדיין בלי רישיון..מתוך עצלנות בלבד...)
אז רק רציתי להגיד לכם שאתם חבר'ה פטיים!
ואל תצפו ממני כל כך להישתתף (או שכן)
שיהייה לכולכם המשך יום טוב ותמשיכו עם התגובות האינפנטיליות שלכם!! אתם מצחיקים אותי פה כל פעם מחדש(לפעמיים אני עוצרת את עצמי ושואלת מי פה הפיקציה?).. אז תמצאו ח"ח!!! (ללא מבינים,זה חיים חמיתיים...)
נ.ב
עומר זה ביניינו
בוא נשמור את זה בסוד