Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום :-)

כבר כמה שנים שיש לאבא שלי סקודה פיק-אפ סתם זרוקה פה בבית. פעם הייתי נוסע בה בשטחים סתם לכיף. המנוע שלה עומד למות אם לא מת כבר אי אפשר להתחיל נסיעה גם לא בפול גז.

נכנסה לי בראש שריטה ואני חייב לסדר את הסקודה למצב נסיעה ואפילו ליפות אותה קצת.

לפני כמה שנים, שהיא עוד הייתה נוסעת, אבא שלי הביא עוד סקודה סתם לחלקים והוא אומר שהמנוע אמור להיות טוב.

מבחינה חיצונית הרכב הרבה יותר שמור אבל ההגה שם מפורק לגמרי ואני לא יודע אם יש לאבא שלי את הרשיונות עצמם.

אני רוצה להעביר את המנוע מהסקודה שאבא שלי הביא לחלקים ולהשים בסקודה שהייתה זרוקה בבית.

הבעיה היא שיש שבר איפה שמחובר הגיר. הגיר מחובר אבל אני לא רוצה לסוע יום אחד ושיפול לי באמצע הדרך וה.

השאלה היא כזאת- אפשר לרתך את זה וללכת לעשות טסט ? כי אין מצב שהוא עובר ככה.

יש מקום מיוחד שצריך לרתך את זה ? צריך אישורים שהשילדה תקינה ? מה צריך לעשות בכלל ?

תודה !

פורסם

צריך קודם כל לשלם טסטים על כל הזמן שהאוטו עמד אם הרשיונות לא הוקפאו. אם האוטו עמד יותר משנתיים בלי טסט (גם אם הרשיונות הוקפאו) צריך בדיקת מעבדה בנוסף לטסט. בכסף שכל זה יעלה לך אתה קונה 5 טנדר סקודה עם טסט.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תשמע גם אני כרגע התחלתי לשפץ גם סקודה טנדר אם אתה מעוניין למכור אני יקנה חלקים ממך.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
צריך קודם כל לשלם טסטים על כל הזמן שהאוטו עמד אם הרשיונות לא הוקפאו. אם האוטו עמד יותר משנתיים בלי טסט (גם אם הרשיונות הוקפאו) צריך בדיקת מעבדה בנוסף לטסט. בכסף שכל זה יעלה לך אתה קונה 5 טנדר סקודה עם טסט.

 

אלי, אתה מושפע יותר מידי מרכבי אספנות :lol:.

 

התחילו לייבא מכוניות סקודה לארץ בשנת 92. כלומר הטנדר הזה הוא לכל היותר בן 15.

הוא צריך רק לשלם את כל האגרות ולעבור טסט רגיל.

הורדה אוטומטית מהכביש לאחר שנתיים בלי טסט ובדיקת מעבדה היא רק לרכב מישן - מעל 19 שנה.

 

גם לי לא ברור ההיגיון שבשיפוץ טנדר סקודה מושבת ועוד עם שבר בשילדה, אם הבנתי אותו נכון.

 

 

פורסם
הוא צריך רק לשלם את כל האגרות ולעבור טסט רגיל.
ואם הרכב כבר כמה שנים בלי טסט, רק ענייני הביורוקרטיה האלו יכולים לעלות אלפי שקלים בנוסף לאלפי השקלים הלא מעטים שיעלה להביא רכב כזה בחזרה למצב נסיעה על הכביש, שלא לדבר על למצב של בונבוניירה משופרת.

לא שיש לי בעיה עם זה. אם הבן של שרי אריסון קם בוקר אחד ומחליט שבמקום פורשה הוא רוצה טנדר סקודה, שיפוץ כזה יכול לצאת לו מעט יותר זול מפורשה חדשה. כל אחד והשיקולים והכיס שלו.

פורסם

שאלה בקשר לנושא

כמה יעלה להחליף ראש מנוע?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אני אבדוק תעניין עם הרשיונות.. אני חושב שמשנת 2003/4 לא עשו לה טסט.

אם זה ככה יש טעם לנסות להריץ עניינים ?

מנוע ותיקונים אני עושה בבית, הבעיה היא העלויות של האגרות וכל הטסטים שיש לעשות .. לכמה זה כבר יכול להגיע ?

ואם אני נותן לבעל קצוע לרתח את השבר הקטן הזה איפה אני מקבל על זה אישורים שהרכב כשיר לנסיעה? הבדיקה הזאת עולה כסף או שזה בא עם הטסט .?

פורסם

בוא נניח, שהטסט האחרון נגמר ב 2003.

ז"א אתה צריך לשלם לפחות 4 אגרות שנתיות.

כ 850 ש"ח כפול 4 = 3400 ש"ח.

 

אין צורך באישור מיוחד לתיקון השבר, אם התיקון לא יראה סביר ובטיחותי לבוחן בטסט, הוא לא יעביר אותו.

 

אמרת בעצמך, שקרעת את הרכב בנסיעה בשדות.

ז"א, שגם אם אתה עושה בעצמך את כל העבודה (אני בספק), תצטרך להחליף צמיגים אחרי 3 שנים ללא תזוזה, אולי לשפץ מ"ע היגוי ופרונט, בולמי זהזועים, שבטח גמורים לאחר נסיעה בשטח, מצבר,על המנוע אני לא מדבר (כתבת, שהוא גמור) וגם לא על המצב החיצוני.

אמרו לך כבר ששיפוץ רכב כזה זה מעשה לא חכם.

בסכום האגרות בלבד אפשר לקנות טנדר כזה במצב נסיעה ועם טסט.

 

 

פורסם

יש לי בעיה רק בראש מנוע האם זה יהיה בסדר מבחינה כלכלית? הרכב עבר לפני חודש {1} טסט. האם זה יעלה הרבה?

איפה אפשר לקנות חלפים לטנדר סקודה?

 

 

נמרוד...

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אם הוא עבר טסט לפני חודש אז מצבו לא כזה גרוע.

חלפים לסקודה כזו הכי קל לקנות בפירוקיה, יש אותן כמו זבל והמחירים בקרשים.

הייתי שוקל אפילו לקנות עוד אחד רק בשביל חלקים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...