Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שהבעיה מוכרת למומחי הגירים בפורום.

הרכב הוא מרצדס 320TD דגם E צורה קודמת, ששימש בעבר כמונית(בחו"ל).

לאחר שכבר הוחלפו כל החלקים הנעים האפשריים, מיקוד הבעייה מכוון לגיר האוטומטי.

תיאור הבעיה:

כאשר מאיצים את הרכב כשהוא במהירות גבוהה או בעליות, ובמיוחד כאשר הרכב עמוס בנוסעים ומטען, קיימת תופעת רעידה קלה לזמן קצר שנובעת ככל הנראה מהגיר(דרייב שפט נבדק במוסך ואף הוחלף אך הבעיה עדיין קיימת).

בהילוכים נמוכים המצב תקין לכאורה ולא מורגש.

 

אילו חלקים בגיר זה יישחקו ויידרשו החלפה(באנדים, דיסקיות, בוכנות)?

האם צריך לבצע פירוק כללי או אפשר לבצע כיוון/תיקון חיצוני?

 

בתודה לעונים

פורסם

הבעייה שהצגת נשמעת מסובכת ולא קלה לאבחון, בטח ובטח לפורום טכני.

 

אני דווקא לא חושד בגיר אלה במנוע שבמצבי עומס מסויימים לא מספק את כמות הדלק הדרושה ומתחילה הרעידה.

אם מדובר במנוע דיזל כדי לבדוק את משאבת ההזרקה.

פורסם

תודה דניאל על התשובה

 

הבעיה לא במנוע או בהספקו ובעצם לא בגיר ממש, משום שהוא מתפקד כגיר.

תופעת הלוואי שהעלתי היא די שולית (אבל מעצבנת פדנטים)ובאה לידי ביטוי רק בתנאים שהזכרתי(בלי אבדן כח).

 

בשאלתי הכוונה היתה רק בהיבט שיפוץ הגיר,אם קיימות בו דיסקיות הצמדה או באנדים?

האם ניתן להחליפם ללא פירוק הגיר מהאוטו?

 

תודה

פורסם
תודה דניאל על התשובה

 

הבעיה לא במנוע או בהספקו ובעצם לא בגיר ממש, משום שהוא מתפקד כגיר.

תופעת הלוואי שהעלתי היא די שולית (אבל מעצבנת פדנטים)ובאה לידי ביטוי רק בתנאים שהזכרתי(בלי אבדן כח).

 

בשאלתי הכוונה היתה רק בהיבט שיפוץ הגיר,אם קיימות בו דיסקיות הצמדה או באנדים?

האם ניתן להחליפם ללא פירוק הגיר מהאוטו?

 

תודה

בדוק את האפשרות של החלפת תושבת גיר.

מאיזה איזור אתה בארץ?

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

×
×
  • תוכן חדש...