Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנטי וירוס טוב בחינם, איפה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה NOD אכזב אותי ובגדול.

הצליח לחדור דרכו אחד מהוירוסים שמתלבשים על האקספלורר ובלתי ניתנים להורדה.

 

אם חייב חינם : AVG FREE EDITION

אם לא: אז ה AVG המלא כולל הגנה למיילים.

אם יש לך קצת משאבי מערכת מיותרים : חבילת קספרסקי המלאה שכוללת איזה 6 או 7 מוצרים שונים.

 

אם אתה דפוק בראש ומעוניין להקדיש את המחשב שלך להגנה מפני וירוסים ,כלומר עבודה סופר איטית: חבילת נורטון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל , אתה מוכן להרחיב מעט ?

 

אני כבר כמעט שנה עם NOD32 , אחרי שעברתי את נורטון , קספרסקי ועוד כמה בדרך , ובינתיים קיבלתי התרעה בהרבה מקרים , עוד לפני שהקובץ ירד למחשב .

 

מעבר לזה - הוא מזהה גם SPYWARES , כשבעצם הוא " רק " אנטי וירוס .

 

אשמח לדעת באיזה וירוס מדובר , ובאילו אמצעים הצלחת להסירו , אם בכלל - אם אני מנחש נכון , אתה כנראה מדבר על ספיוור , ולא וירוס - וכאן נכנסת תוכנת אנטי ספיוור כגון AD AWARE .

 

 

* למען הסר ספק (ומשום מה אני שם לב שמההודעות שלי ניתן , אין לי שום קשר לNOD , פשוט שהתרשמתי מהם מאוד , אחרי כל שאר האנטי וירוסים - ומאז אני דואג להמליץ לכל מי ששואל אותי עליו , וכולם מחמיאים עליו בחזרה , לאחר ההתקנה ) .

פורסם

ה NOD עבד יפה , עד שחדר אותו אחד הספייוור.

אני בטוח ב100 אחוז שזה לא הגיע בשום דרך אחרת.

פשוט יום אחד הלכתי לעבודה והמחשב היה בריא, חזרתי בערב והיה בו SPYWARE.

 

איך נפטרתי מזה? רק עם פירמוט של המחשב, אחרי שניסיתי באזור ה20 תוכנות אנטי ספייוור. (SPYBOT אפילו לא זיהה אותו)

 

כרגע אני עובד בבית עם AVG ופיירוול של וינדוס , ובמחשב הנייד החבילה המלאה של קספרסקי, שקצת יותר מדי מטרידה, ולעתים חוסמת דברים בלי לשאול קודם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל , נשמע לי מוזר מאוד העניין עם הספייוור , יתכן והוא לא ספיוור ? ז"א אולי מדובר בסרגל כלים תמים ?

 

כיום הרבה אתרים מקימים לעצמם סרגלי כלים שמתאימים למה שהם מציעים באתר שלהם .

 

בכל אופן - שים לב מה עשית בעצם - שללת אנטי וירוס , בגלל ספיוור - האנטי וירוס "על הנייר" לא אמור בכלל לזהות ספיוורים - אלא וירוסים למיניהם (אלא אם אני לא מעודכן , ושאר האנטי וירוסים בשוק גם מזהים ספיוורים ? ) .

פורסם

וירוסים יכולים לחדור גם דרך פרצות במערכת ההפעלה, לכן חשוב לעדכן את הווינדוס בעידכונים הקריטיים.

אני משתמש בנורטון, ולפני שבוע חדר וירוס שהצלחתי להסיר בעזרת טלאי של מיקרוסופט.

פורסם
אתה טועה - לחלוטין, עמך הסליחה.

 

למעשה, יותר טועה מזה, אי אפשר.

 

למען האמת, סתם לשם הבדיקה, תתקין אנטי וירוס נורמלי (לא נורטון), ותעשה סריקה מעמיקה.

 

אתה טועה!

 

ואני שונא אנטי וירוסים אגב.

ארז היקר, אני לא צריך להוסיף מילה. תסתכל על השרשור הזה, ותראה בדיוק מי חטף וירוסים

ומי חטף ספייוורים ומי נאלץ לפרמט את המחשב.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

נכון, בדיוק אותם אנשים שכבר היה מותקן אצלם אנטי-וירוס.

וירוסים זה פאסה מזמן, המחשב מותקף כיום באופנים שונים.

 

ממש לא צריך לעשות סריקה. CTRL-ALT-DEL, הצצה בPROCESSES,

ואני יודע תוך שניות ספורות אילו תוכנות אמורות לעבוד כרגע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

טוב אחד אחד,

 

 

הנס, חשבתי בדיוק כמוך, אבל NOD מונע כניסה של דברים כשאתה גולש, ואני נתקל בזה הרבה.

 

איל, אתה סתם התאכזבת ממנו, כי הוא לא ביצע משהו שבכלל לא היה אמור לבצע, וחוץ מזה, אם שום תוכנה לא זיהתה את מה שיש לך, איך אתה יודע שהיה לך משהו בכלל...?

 

וצבי, נורטון כבד בערך פי 5 מNOD ויעיל חלקי חמש.

פורסם

אני עובד רק עם AVG בכל המחשבים ומעולם לא קיבלתי וירוס. בשילוב עם Kerio Firewall (עדיף הגרסאות הישנות והקלות יותר) זו הגנה מושלמת. ספייור נכנס רק אם מישהו למשל התקין downloader של אתרי ווארז.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אישית לא הייתי מתקין על המחשב שלי תוכנה שקוראים לה "נוד"..

מצטרף להמלצות על AVG.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אצל אבא שלי יש נוד32 מקורי

בהתחלה הייתי סקפטי כי כל הממשק נראה מצ'וקמק משהו, אבל ביחד עם אנטי ספיוור טוב המחשב עבד חלק מאוד.

גם בבית שלי אני עובד כאמור עם קספרסקי(קצת כבד אבל אין מה לעשות) למי ששאל איך השגתי את הסריאל, התשובה היא אצל מי שבנה לי את המחשב..:-o

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

אתם מזכירים לי את מוסר ההשכל הזה:

 

 

איש אחד נסע ברכבת, והתחיל לזרוק מלפפונים מהחלון, בא איש אחר ושאל אותו: מה אתה עושה??

"זה מבריח פילים!"

"אבל אין פה פילים!"

"נו, אתה רואה שזה עובד??"

 

לא יודע למה הזכרתם לי את זה.


×
×
  • תוכן חדש...