Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנטי וירוס טוב בחינם, איפה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבר'ה, 2007 בפתח. מי משתמש באנטי-וירוסים?!? סתם מייצרים אותם לא ?

 

אני מריץ כבר שנתיים (או יותר) מחשב ללא אנטי-וירוס, שמחובר 16 שעות ביממה באופן רצוף לאינטרנט.

כל מה שאתם זקוקים לו הוא ZONE-ALARM (הגרסה החינמית, בלי השטויות בתשלום),

SPYBOT-SD RESIDENT ולדאוג כמובן שה-FIREWALL המקורי ב-WINDOWS מופעל.

וואללה לא אמרת כלום, טוב שאתה לא מריך עוד כמה תוכנות אנטי...

חוצמזה למה חומת אש של וינדוס אם אתה מריץ עוד פייר וול תוכנה הרבה יותר טוב.

 

השיטה היחידה לחטוף וירוסים בימינו היא ללחוץ באופן מטופש על הודעה חשודה, אבל גם זה נדיר,

וגם זה יתגלה על ידי התוכנות שלעיל ברוב המקרים.

עכשיו היבאת אותה בפאנצ ליין עם המשפט הכי לא קשור למציאות

כנס לפה http://www.seriall.com/key בלי להפעיל כלום וסתכל איך המחשב שלך מיתפחלץ מוירוסים

בכל אופן, מחשב ללא הגנה כל שהיא חוטף וירוס רק מעצם היותו מחובר לאינטרנט אפילו ללא צורך בגלישה לאנשהו.

בכל אופן ההגנה קודם כל צריכה להגיע מחומש אש, חומת אש טובה מכילה גם קוטל מזיקים כל שהו, וכמובן מיצטרף להמלצה על NOD

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ההגנה למחשב, בסדר הזה:

1. SERVICE PACK אחרון למערכת הפעלה, והתקנה של עדכונים כשהם יוצאים (אפשר גם אחרי יומיים-שלושה לראות שאנשים אחרים לא נדפקו)

2. לא ללחוץ OK על חלונות קופצים של התקנת תוכנות זבאלה מאתרים כאלו ואחרים.

3. להתקין תוכנות אך ורק מאתרים מוכרים ולא כל שטות שמישהו שולח לך לינק באימייל.

4. פיירוול מובנה של מע' ההפעלה - מומלץ. אם אין לך כזה (נניח וינדוז2000) אפשר להתקין KERIO או ZONEALARM (הגרסאות הפשוטות, לא צריך את כל התוספים)

5. סריקת SPYBOT אם יש חשש לבעיות או כל כמה חודשים.

6. אנטי-וירוס.

 

אצלי דווקא מותקן נורטון (קורפורייט, פחות ניג'וסים מהגרסה הביתית) ואכן הדבר הזה מאיט את המחשב בערך כמו שגגון מועמס בציוד לקמפינג מאיט את האוטו. אבל שיהיה אנטיוירוס, נו...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם כבר מומלץ הZONE INTERNET SECURITY , גם זכה בערך בכל מבחן השוואתי בסגמנט הזה וגם כולל אנטי וירוס , אנטי ספייור ופיירוול מצוין.

וגם קל על המחשב.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

someone can bring link to the free nod ?thanks

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

ותשובה לשאלה שנשאלה פה בהתחלה.

אנטי וירוס בחינם:

http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Anti-Virus_Utilities/free/

 

יש פה רשימה ארוכה של תוכנות חינם.

לא תוכנות שהורדתם בחינם ממקורות לא חוקיים.

 

הקטע המצחיק פה שאם אתם מורידים תוכנת אנטי וירוס ממקום לא חוקי.

יכול להיות שיש לכם וירוס בתוך האנטי וירוס.

 

אני עכשיו מריץ את זה על המחשב.

תוכנה בחינם של 24 MB .רק צריך להירשם באתר החברה

http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Anti-Virus_Utilities/Comodo_AntiVirus.html

אייל


×
×
  • תוכן חדש...