Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמי היקרה קיבלה מכתב נפלא זה מהמוסד לביטוח לאומי. טוב לדעת כי במדינתנו המפגרת קיים אי של שפיות בדמות הביטוח הלאומי. אה, רגע... :p

 

וכן, הסכום הוא בשקלים...

 

רוני

bituachleumi2.jpg

bituachleumi1.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תיזהר שגניה לא תדפוק לאחותך כפל קנס, בסוף עוד יעקלו לה את המברשת שיניים. :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
בסוף עוד יעקלו לה את המברשת שיניים.

 

ישי מה אתה מזיין את השכל

 

רוני על תקשיב לשטויות האלה

 

אף אחד לא יעקל שום דבר

אף אחד לא יתן כפל קנס

 

 

קודם ישלחו אזהרה

רק אחר כך יהיה כפל קנס

ורק אז יעקלו את המברשת שיניים

 

המדינה עובדת לפי סדר מסויים

פורסם

סתם עברה לי בראש המחשבה שלפקיד ממוצע בארץ יקח איזה חצי שעת עבודה להקליד את זה במסמך, להדפיס ולהכניס למעטפה (שהמשלוח שלה רק עולה איזה 2 שח)

 

 

:screwy:

פורסם

אל תדאג להם - יש להם הסכם עם רשות הדואר כנראה.

משלמים סכום גלובלי לשנה והכל זורם.

פורסם

תשלם להם ב 2 מסטיקים של בזוקה

 

או ב 4 פחיות :wink:

 

אבל הכי חושב

 

מידיית

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

בחיים לא ראיתי כזה דבר!!! חחח....

אם תישלח את זה לפיספוסים אולי תיזכה ברכב חדש...

(ובהרבה בלגאן מהמדינה על הוצאת דיבה...)

מדינה מפגרת יש לנו?!!!

אני לא מבין מה אני עושה פה עדיין.... :puppydog:

פורסם

מאוד מעודד אותי שלביטוח הלאומי יהיה עכשיו מאיפה לשלם לי דמי אבטלה (כן כן, אני כנראה הולך לחתום). רוני, תמסור תודה לאמא שלך.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

צחוק צחוק, אבל לי קרה אותו הדבר ביום של התיאוריה.

 

הגעתי למשרד הרישוי עם קבלה ע"ס 116 ש"ח (אני חושב), ששילמתי יום קודם, ופתאום אני מגלה שהעלו את התעריף ל 117, ממש באותו היום... :roll:

 

אני אומר לכם, בחיים לא ראיתם כזה עדר של בני נוער רץ כל-כך מהר לכיוון הדואר. וכן, שילמתי את השקל שלי, כמו ילד טוב, ואפילו קיבלתי קבלה ע"ס שקל אחד.

 

היה סוריאליסטי.

פורסם

אגב השטות הזאת קוראת כל הזמן עם חשבונות של בזקכרט.

 

וד"א אם אתם משלמים מקדמות לביטוח לאומי כי אתם עצמאים או מעסיקי=ם עוזרת בית ובתקופה מסויימת לא העסקתם עוזרת / או עבדתם בתור עצמאים לא ניתן להעביר בבנק שובר ע"ס 0 שקלים (כמו במע"מ למשל) אלא חובה לשלם שקל אחד אפילו שאתם לא חייבים כלום...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מאוד מעודד אותי שלביטוח הלאומי יהיה עכשיו מאיפה לשלם לי דמי אבטלה (כן כן, אני כנראה הולך לחתום). רוני, תמסור תודה לאמא שלך.

 

אם תביא לי סיבוב על האוטו אני מוכן גם להביא לך את השקל אישית ביד, אם תרצה (שירות עד הבית, יותר נכון - עד האוטו :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...