Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז רגע - אם אשפוז לא מסכים עם הדעה שלך הוא צריך לסתום את הפה שלו כדי שאתם תוכלו "לחיות יחדיו בשלווה איש תחת גפנו ותחת תאנתו"?

 

הוא מביע את הדיעה שלו - בדיוק כמוך. אל תנסה להשתיק אותו.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא ניסיתי להשתיק אף אחד, ואני לא יודע מאיפה הבנת את זה ממה שאמרתי.

פשוט עצוב לי שיש אנשים שכל כך נהנים מלשנוא אנשים מאמינים, ושזה מגיע לרמות כל כך הזויות שיהודים שונאים כל כך יהודים.

מה שכן לא יזיק לאנשים קצת למתן את דבריהם - בסך הכל אפילו באתר חופש ודומיהם נראה לי שכולם מסכימים שאנחנו עם אחד.

אני יכולתי להגיד את דעתי ומה אני חושב עליו במסמך של כמה דפים טובים, כפי שציינתי יש לי חבר מלומד ומשכיל עם אותם דעות, והוויכוחים בינינו היו אורכים שעות ארוכות - אבל ברוח טובה. הוא חזר בשאלה אז היה לו הרבה "מטען" וקושיות כי אלה שחוזרים בשאלה בדרך כלל יותר "כועסים" ובעלי יותר "מידע פנימי" ובכל זאת הסתדרנו... אז לא צריך הכל להגיד - "אני שונא..." "מגעילים אותי הטקסים שלכם..." ודברים ברוח הזו...

 

הדיון הזה מזכיר לי למה אני לפעמים כל כך לא אוהב את פורום אוף טופיק, לי פשוט מכאיב לראות דברים כאלה מאנשים, במיוחד שבמקום אחר, לא רחוק מכאן, עזרו לי ולאחרים ואני יודע שהם יכולים להיות גם משכילים ונחמדים ועוד...

 

אה, ואם כבר - הוא זה שיכול להשתיק אותי... ;)

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

הקטע המשעשע הוא דווקא לראות שיש מי שמתקרב ליהדות דרך הקבלה, שזו אלילות ממדרגה ראשונה...

מה שמוכיח שבאמת לעבודת אלילים יש הרבה יותר Appeal.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
הקטע המשעשע הוא דווקא לראות שיש מי שמתקרב ליהדות דרך הקבלה, שזו אלילות ממדרגה ראשונה...

מה שמוכיח שבאמת לעבודת אלילים יש הרבה יותר Appeal.

אתה יכול להסביר למה זו אלילות ממדדרגה ראשונה?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

קודם כל מדובר בדעתי האישית בלבד.

 

מישהו כתב בפורום אחר משהו שאני מאוד מסכים איתו והוע דעתי בעניין :

 

שלילתי את הקבלה נובעת בעיקר לא מהבחינה השכלית, אלא אני שולל אותה מבחינה דתית ומידותית. אני רואה בה את הנטיה של האדם שלא להודות בכנות גבולות דעתו, את הנטיה לתת דרור לדמיונותיו ולהעניק להם בחוסר כנות או חוסר רצינות את חותם האמת וחותם הסמכות הדתית (כל אלה בעיתיים מבחינת המידות), את הנטיה לראות בידיעה על סודות שמים וארץ דבר בעל ערך ערכי עליון, את חוסר יראת השמים שלא "לפרוץ בהר" באשר לעיסוק באלוהות, את הנטיה להמיר את תודעת מעמד האדם מול מצוות האל בתודעה הרואה בקיום המצוות חלק של האדם במעשי הבריאה ובעולם האלוהות, דהיינו את הנטיה שלא להודות שיש לתורה ערך במציאות כפי שהיא ובמצוות כפי שהן אלא במקום זה להמתיק את הגלולה הזו ע"י יצירת מציאות חדשה "נסתרת" ומשמעות חדשה "נסתרת" למצוות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

-קבלה לומדים מספר הזוהר בלבד,כל השאר לא תופס.

 

-כל הסרטים של קיאנו ריבס הם בדיחה.

 

-מי שכופר שיכפור,עצם זה שהוא חי במדינה יהודית תחת מדינה שנקראת "ישראל" שמקורה מהתנ"ך מוכיח שיש דברים בגו.

 

-כל מיני אנשים הזויים מחסידיות מוזרות הם לא דוגמא,הם כת כמו הכתות שקמו בארה"ב ,היו עושים אורגיות ומתאבדים,הם לא דוגמא שמשקפת את הדת היהודית.

 

-מי שיש לו סטיה לזיין נשים במחזור שיזיין,הוא שופך את זרעו לשווא כי מראש הוא יודע שבזמן מחזור אין סיכוי לעבר את האישה,זה בדיוק כמו אוננות.

 

-אדם שמתיימר להיות "קדוש" הוא בטוח לא קדוש,כולנו מחרבנים כולנו מסריחים,אנחנו לא מלאכים.

 

-במשך השנים יותר מדי אנשים הגזימו והתחילו לדבר שטויות,משני צדדי המתרס.

פורסם

נשמח לראות את המקור לציטוט.

הרבה אנשים רצינים (על פי התימנים - ביניהם גם הרמב"ם) חשבו שיש בקבלה בעיתיות של עבודה זרה. אני קטונתי מהלחליט מה נכון ומה לא ואני חושב שאנשים שכותבים דברים כמו שנכתב למעלה בעיקר הם כאלה שרואים את כל הבאבא בובה שיש בטלויזיה, או לומדים קבלה מויקיפדיה וחושבים שזה מה שיש בקבלה. אשמח לראות שהציטוט שמעלי הוא של רב מלומד או משהו בסגנון.

אגב, אני חושב שמה שכנתב ממש, אבל ממש לא קשור למציאות של הקבלה, אלא זה הרבה "חרטוטים" שכתובים בצורה מאוד מלומדת ו"מאירה"... אבל זו רק דעתי.

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

התכוונתי שקמו להם כל מיני "קדושים" קיצוניים,שהתחילו להטיף פרשנות שלהם לתורה וגרמו להרבה צרות,מצד שני היו כאלו שהטיפו לכפירה בצורה קיצונית.

פורסם

לידע כללי - אפשר להכנס להריון בזמן מחזור.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אם כבר נכנסים לקטנות,את אומנם אישה ואני גבר,אבל יש לי ידע בסיסי.

 

המחזור החודשי מתחלק לשלבים,התורה אוסרת מגע מיני בשלב הדימום שאורך כשבוע+שבוע אחריו.

 

השלב שהאישה הכי פוריה הוא בשלב הביוץ שקורה כ4 ימים לאחר תום שלב הדימום ונמשך כשבוע,זה אומר שהתורה מתירה מגע מיני בדיוק בשלב שהאישה הכי פוריה,להזכירכם שהחוקים נכתבו בעת העתיקה לפני שהיו רופאים וכו'.

 

אני לא יודע איך האישה אמורה להיכנס להריון אם היא לא מבייצת,היא לא תבייץ רק אחרי שהדימום יפסק!

 

סה"כ התורה מונעת שפיכת זרע לבטלה,ד"א גם הבודיהסטים אוסרים שפיכת זרע לבטלה.

פורסם

תלוי איזה בודהיסטים... אל תדבר על נושאים שאין לך ידע בהם. חוץ מזה - מאיפה לך לדעת בדיוק באיזה שלב של המחזור האישה מפילה את הביצית שלה? אתה לא יודע שלכל כלל יש יוצא מן הכלל?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

קודם כל חשוב לי להבהיר שאני לא שונא חרדים או דתיים. אין לי שום דבר נגדם כבני אדם, אני בסך הכל מרחם עליהם. הם תינוקות שנישבו.

ולעניין:

-מי שכופר שיכפור,עצם זה שהוא חי במדינה יהודית תחת מדינה שנקראת "ישראל" שמקורה מהתנ"ך מוכיח שיש דברים בגו.
שוב פעם אותו טיעון אידיוטי! מה לעזעזל הקשר בין היותי חלק מהלאום היהודי שהוא בעל זיקה לארץ הזו, לבין קיומו או אי קיומו של סבא שקוף בשמיים?
כל מיני אנשים הזויים מחסידיות מוזרות הם לא דוגמא,הם כת כמו הכתות שקמו בארה"ב ,היו עושים אורגיות ומתאבדים,הם לא דוגמא שמשקפת את הדת היהודית.
סליחה, אבל אנשים שכל חייהם סובבים סביב סט חוקים וכללים הקובעים מה לאכול, מתי לזיין ומה לברך אחרי שמחרבנים הם בעיני הזויים ולא משנה אם הם בני כת בטקסס או שבט באמזונס.
מי שיש לו סטיה לזיין נשים במחזור שיזיין,הוא שופך את זרעו לשווא כי מראש הוא יודע שבזמן מחזור אין סיכוי לעבר את האישה,זה בדיוק כמו אוננות.
ומי שמזדיין יומיים אחרי סוף המחזור הוא גם סוטה לדעתך? ובכלל, מי שמקיים יחסי מין שלא במטרה לעבר הוא סוטה? אתה קולט שאנשים עוברים טיפולים פסיכולוגיים של שנים כדי להיפטר מתפיסות מעוותות הרבה פחות של היחסים בין המינים?

בן אדם, זה עצוב מאוד שאתה מתייחס לאחת מהנאות החיים הגדולות ביותר כאל מטלה שהסבא השקוף מהשמים הטיל עליך כדי לעבר נשים ואוסר עליך להנות ממנה בכל זמן אחר. עצוב מאוד. גם העובדה שאתה מתקשה להבחין בין יחסי מין שלא על מנת לעבר לבין אוננות מעידה על כך שככל הנראה מעולם לא קיימת יחסי מין, או שאתה מאונן מוכשר במיוחד.

אדם שמתיימר להיות "קדוש" הוא בטוח לא קדוש,כולנו מחרבנים כולנו מסריחים,אנחנו לא מלאכים.
ספר את זה לכל הבאבות, הרנטגנים, האולטרסאונדים ושאר המקובלים החביבים עליך.
במשך השנים יותר מדי אנשים הגזימו והתחילו לדבר שטויות,משני צדדי המתרס.
למה? בצד אחד ה"שטויות" משתנות עם הזמנים ועם התפתחות הידע והמוסר האנושי. בצד השני מדברים את אותן "שטויות" כבר אלפי שנים בלי לשים לב שהעולם השתנה.
פורסם
גם העובדה שאתה מתקשה להבחין בין יחסי מין שלא על מנת לעבר לבין אוננות מעידה על כך שככל הנראה מעולם לא קיימת יחסי מין, או שאתה מאונן מוכשר במיוחד
-אין צורך לרדת לפסים אישיים ולנחש את חיי המין שלי.

 

-בשונה ממך אני מודה שחטאתי ועדיין חוטא,אך איני מנסה להשלות את עצמי שהכל שקר כדי לחיות עם זה יותר טוב.

 

-תקרא טוב את מה שכתבתי,לא השוואתי בין הסיטאוציות,ברור שלקיים יחסי מין ולאונן זו סיטואציה שונה לחלוטין,ההשוואה שעשיתי היא מבחינת החטא,זה לא משנה באיזו צורה אתה שופך את הזרע לשווא,אם בקיום יחסי מין ללא מטרת התרבות או באוננות במקלחת,מבחינת הדת זו אותו החטא,כי עשית את זה בכוונת תחילה.

 

-אל תכניס לי מילים לפה,לא אמרתי שמי שמקיים יחסי מין ללא מטרת התרבות הוא סוטה,אלא חוטא,אני עושה זאת בעצמי ועל כן גם אני חוטא,התכוונתי שמי שמקיים יחסי מין בתקופת הדימום של האישה מבחינתי זה סוג של סטיה,כנראה שהשפריץ של הדם עושה לו את זה.

 

- קרא לזה לאום,קרא לזה מה שבא לך,מי שקישר את הלאום היהודי לארץ ישראל היא ה-ת-ו-ר-ה.

 

שורה תחתונה,אני חוטא,אתה כופר,זה שונה לחלוטין,לי יש תקנה.

פורסם

אבל איך כל מה שאמרת קשור לאדם לא מאמין?

לפי האמונה שלי אתה תרנגול ואני קיפוד ים, זה אומר לך משהו? , זה בכלל רלוונטי מבחינתך?

GOT סחוג?


×
×
  • תוכן חדש...