Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

שורה תחתונה,אני חוטא,אתה כופר,זה שונה לחלוטין,לי יש תקנה.

אני מסתכל על זה קצת אחרת.

 

אתה מודע לעומק המצוות ולקדושתן, לשיטתך, ועדיין בוחר לחטוא ולהתעלם מהן. (בא לך לזיין גם בלי לעבר את זוגתך, למרות שאתה מבין את גודל החטא).

 

ואילו אישפוז, לא מודע לגודל החטא שהוא מבצע והוא לתומו מזיין גם בשביל ההנאה כי לשיטתו זו דרכו של העולם.

 

להבנתי לו יש תקנה כי אינו מבין את גודל החטא ואת עומק המצווה. ואילו אתה המבין בוחר להתעלם במפגיע.

 

לך אין תקנה. רוצה הוכחה... שאל את אורי זוהר.

 

ועוד אנקדוטה מעניינת שברצוני להבהיר בקשר לספר ההיסטורי - התורה.

 

אני בהחלט מאשים, את התורה בכלל ואת משה בפרט, לעצם היותנו בישראל.

40 שנה סובב משה את אבותינו במדבר והגיע לכנען.

 

תן לי שנתיים ומספיק צידה לדרך והייתי מגיע לשוויץ.

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תן לי שנתיים ומספיק צידה לדרך והייתי מגיע לשוויץ.

חי

ענק!!!

 

בקשר ללמה אנחנו כאן?

אנשים כמו המאמינים שמביניכם קראו ספר מסויים: "ה ת ו ר ה"

הם החליטו שכאן זה ישראל, שכאן צריכים להיות היהודים.

הם פעלו ליצירת מדינה כאן!

למה כל אחד הגיע לפה?

חלקנו נולדנו במזרח אירופה (או ההורים שלנו נולדו שם)

ומסתבר שכאן התנאים בכ"ז יותר טובים..

משכורת של 1000 דולר+ או משכורת של 150 דולר?

 

לחלק אחר שלנו יש הורים ציוניים שאוהבים את ישראל\את היהדות \ את הטלאטאביז(?) אז הם היגרו לפה... זה הכל..

 

אגב תדעו שההוא ,שיושב או לא יושב שם למעלה או למטה, היווה מכשול לא קטן לספורט המוטורי כשש"ס אמרו נייט למירוצים בשבת ובגלל זה עיקבו את החוק...

מוטוריקה+דת=לא הולך טוב..

 

בכל מקרה אני חושב שמשה היה בן-אדם טיפש...

לקח לו 40 שנה בשביל להגיע ממצריים לישראל ולפי התורה הוא עשה עיקוף לא קטן - סתם כי בא לו...

ובכלל... אם היה ממשיך קצת מזרחה היינו יושבים עכשיו בקורבטים ובלמבורגינים במקום להתלונן על עלויות הדלק(את האלה בקוויט, קטאר, האמירויות וכו' כבר ראיתם?)

 

נ.ב.

יש לי אמא שמאמינה בחתולים שחורים ושאומרת שאיזה סבתא זפתה לחשה איזה כישוף שגרם להתמוססות של איזה גידול בגוף שלי, אני אישית לא מאמין בזה - מבחינתי יש איותר סיעכויים שהתרסק משהו לא מזוהה ברוזוול..

בכל מקרה אני מאמין במה שמוחשי!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הרמב"ם, הרב קאפח התימני ועדתו, עדת הדרדעים, היו רציונליסטים ולכן שללו על כל מה שעל טבעי, למשל הקבלה.

 

כנ"ל ליבוביץ שהציטוט לקוח מדברי אחד מתלמידיו. מה שהוא אומר בסה"כ זה שהרבה יותר קשה לקיים מצוות לשמן "בעלמא די ברא כרעותה", בלי שדים, מלאכים, ספירות וכד' מאשר להאמין בעל-טבעי שהוא עולם הקבלה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בקשר לסקס , אישפוז בטה, ואיציק 5 טורבו , אין לבעל ואשה שום מניעה בדת היהודית מלעשות סקס לשם הנאה ..רק לשמור נידה , ולהיות נשואים .

בקשר לנידה כשחושבים על זה באספקט הפסיכולוגי , זה דבר שרק נועד להעצים את התשוקה בין בני זוג

שלא באים במגע במשך 10 ימים :-D

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
אתה מודע לעומק המצוות ולקדושתן, לשיטתך, ועדיין בוחר לחטוא ולהתעלם מהן. (בא לך לזיין גם בלי לעבר את זוגתך, למרות שאתה מבין את גודל החטא).

סולי,תאמין לי שאני מבין דבר או שניים,לכל חוטא יש תקנה,הדרך לתקנה היא ההודאה בחטא ואז החרטה ומשם הדרך לתשובה,חוטא מזיק רק לעצמו.

 

וזה לא שבא לי,אני לא מספיק חזק כדי להתגבר על יצרי ולקיים את כל המצוות,זה שמבדיל ביננו לבין הצדיקים,שהם מתגברים על יצרם ומקיימים את כל המצוות.

 

בשונה מחוטא שמזיק רק לעצמו,כופר מטיף לאחרים שהכל שקר,זה שונה,הוא לא מזיק רק לעצמו,אלא בשיטתיות גורם לאחרים לחטוא,ואת זה הוא לא יוכל לתקן,כי בגללו אחרים התרחקו מהדת והחלו לחטוא.

 

אני לא אומר שכופר לא יכול להיות אדם טוב חלילה,פשוט מבחינת הדת מצבו גרוע.

פורסם

איציק , לפי האתר המעניין חופשששש... שהובא לכאן אתמול , אין מערכת מוסרית , אין כפירה , אין חטא

כל אחד יכול לעשות את ככל העולה על רוחו , כל עוד זה בגבול ההיגיון

 

עכשיו תסבירו לי בבקשה מה זה מוסר בגבולות ההיגיון

 

ניקח למשל דוגמא מתוך תוכנית שראיתי על שבט קניבלים באמזונס שניזון מבשר של בני השבט שמתו

 

אז מבחינת ההיגיון המוסרי שלהם , זה בסדר , כי כאשר אין תמיד בנמצא חיות להרוג , הבשר עצמו עשיר בחלבונים וטעמו נפלא דומה לטעם של עוף בשם אמו , אז למה לא לצלות את אבא או אמא אחרי שהם נפטרו , שחלק מתוכם נספג בהוויתם לכאורה

או את בשרם של השבט המתחרה , הרי להם זה הגיוני ביותר

 

 

 

 

זאת הגדולה של התורה העברית , נמסר לך ספר הוראות , ברגע שאתה פועל על פיו

אתה עושה את הדבר הנכון

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

לאיציק 901 - המילה שאתה מחפש היא אפיקורוס - למי שמענין אותו יכול לחקור את המושג להבין מה בדיוק הכוונה.

לכל הענינים בנושא מין - התגובה של החבר'ה כאן מראות על בורות גדולה מאוד בקטע ההלכתי בנושא. תאמינו לי חבר'ה התחתנתי לפני 4 חודשים (ב"ה) אז למדתי את הנושא די היטב, ויש יותר משטויות שצפות כאן בחלל האוויר.

כנ"ל התגובות האלה על משה רבנו, כמה זמן לוקח להגיע מכאן לשוויץ, ומה המשכורת הממוצעת. לפי דעתי תגובות שנובעות או מבורות או משעמום טוטאלי. אף אחד לא חייב להאמין אבל להגיד שאנחנו כאן בלי קשר לדת זה פשוט חרטה - אחרת מה היה רע באוגנדה?

 

דבר אחרון ל-SHELLCASE - מכמות הבדיחות בתגובה שלך אני מאמין שלא היית רציני במיוחד אבל בכל זאת דת+מוטוריקה זה ממש לא מכשול. הבעיה זה שהכל אנשים אוהבים לקבוע בשבת, ואני אישית ממש מתבאס מזה שכל המפגשים למיניהם הם בשבת/ערב שבת, ועכשיו גם תעשה את הספורט המוטורי בשבת? גם אני רוצה להיות שם...

 

ועוד דבר אחרון -- אשפוז - אני שמח שאתה לא שונא, כי זה הכי חשוב. כל השאר זה דעות ומחשבות ועל זה אפשר להתפלסף לנצח...

 

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
אני לא אומר שכופר לא יכול להיות אדם טוב חלילה,פשוט מבחינת הדת מצבו גרוע

אתה מזכיר לי בחור בעבודה שלי שחזר לאחרונה בתשובה..

טוב לא חזר לגמרי , הוא עדיין בתהליכי "התחזקות" , זה לא מפריע לו לזיין לי בשכל על "תראה באיזה עולם אתה חי" ועל "תאמין לי הייתי שם {יעני איפה שכופר שכמוני נמצא כרגע} , והכל שקרים והכל חרטא"

 

זה גם לא מפריע לו לנצל כמעט כל ניצוץ של הזדמנות לדבר בגאווה על זיונים ,מסיבות ,זיונים ואורגיות שהיו לו , ולקבל התקפי חרמנות מסוייגים כמעט על כל דבר שזז , "פייייייי:shock: ...תראה מה זה...:shock2: , תראה איך היא מתלבשת :onfire: ,---- השם ישמור אותה שתחזור בתשובה:mmangel: " {ואז אני יוכל לעבר אותה}.

 

 

כמעט כל שיחה שהיתה לי עם אדם מאמין היתה בה מין סוג של התנשאות , משהו בסגנון "אתה חי בעולם השקר , אני בעולם האמת ,זין עליך נה נה נה נה נההה!"

 

תסביר לי , למה בנאדם לא יכול להתחזק באמונה שלו - ומצדי שיאמין גם בעיזה מקודשת - מבלי לנסות להוכיח לכל השאר "כמה שהם טועים" ?! - זה פתטי.

GOT סחוג?

פורסם

אני אסביר לך,קודם כל בקשר לדיון הנוכחי ,אני לא התחלתי בהטפות לאף אחד ,אלא פשוט השתתפתי בדיון.

 

בקשר לזה שחבר שלך בכל הזדמנות מטיף לך,ישנה אמונה שמי שמצליח להחזיר יהודי בתשובה הרי זה מצווה גדולה,אז חבר שלך מנסה לגרום לך לחזור בתשובה כדי להרוויח מצווה,יש כאלו שעושים זאת בהגזמה וזה ממש מתיש,אני מודה.

 

זה שאחד שומר מצוות, זה לא עושה אותו אדם יותר טוב מבחינה חברית מחברו הכופר,חלילה,אף אחד לא אמר את זה,רק מבחינה דתית מצבו לא טוב (רוב הסיכויים שזה ממש לא איכפת לו).

 

יכול להיות שהרגשת קצת התנשאות מצד חוזרים בתשובה,יתכן שזאת התלהבות יתר שלהם בנסיון להחזיר אותך בתשובה אז זה משתקף כהתנשאות.

פורסם

אותם אלה שמנסים לחזק אחרים , זה באמת מיותר ומראה עד כמה הם כפייתיים , אדם צריך לגלות את הדרך שלו לבדו , לדעתי .

 

לא לכפייה דתית , בשום פנים ואופן לא , יבואו אותם אלה שיגידו שעם ישראל ערבים זה לזה , ואחד משלם על חטאי רעהו ,לכן יש צורך לכפות את הדת על כולם , זה ממש לא מקובל עליי, אנחנו חיים במדינה חופשית, ולאנשים יש בחירה חופשית , ואותם אלה שמדברים על לעגן איסורים דתיים בחוק צריכים לחיות בקהילה מבודדת

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
בקשר לזה שחבר שלך בכל הזדמנות מטיף לך,ישנה אמונה שמי שמצליח להחזיר יהודי בתשובה הרי זה מצווה גדולה,אז חבר שלך מנסה לגרום לך לחזור בתשובה כדי להרוויח מצווה,יש כאלו שעושים זאת בהגזמה וזה ממש מתיש,אני מודה..

 

הוא לא חבר שלי.

 

יש לי מספיק חברים שחזרו בתשובה ו/או דתיים , כמעט עם כולם אני כבר לא בקשר.

 

הוא לא מנסה להחזיר אותי בתשובה , הוא {והוא לא בודד במערכה , אני מכיר מליונים כאלה} חושב/מאמין שהוא עלה על הנוסחה לחיים טובים , מנסה להוכיח לך את צדקתו בצורה ישירה ובלתי ישירה , אבל מצידו שלא תחזור בתשובה בכלל.

GOT סחוג?

פורסם

למה אתה לא בקשר אם אלו שחזרו בתשובה? עלייך לקבל את השונה ממך,לא צריך להחרים מישהו בגלל שבחר בדרך חיים שונה משלך,זה כולל הומוסקסואלים.

 

יכול להיות שהוא ספיציפית מתנהג ככה,לא צריך להכליל.

 

כמו שאיציק אמר,לא צריך לכפות כלום,מי שרוצה להתחזק שיתחזק,לא עושים טובה לאף אחד.

 

עוד דבר בקשר ל"כפיה דתית":

-למכור בשר כשר,זה לא כפיה! רוב העם מעדיף להיכנס בביטחון למסעדה ולדעת שהוא אוכל אוכל כשר,רוב העם רוצה להיכנס לסופר ולקנות בשר כשר,אם לא יהיה סדר רוב העם יפגע מזה,המיעוט שרוצה לקנות בשר לא כשר,יכול למצוא את זה בחנויות של עולים ממזרח אירופה.

 

-לפתוח עסקים בשבת אם זה יהיה נורמה,יהיו המון מובטלים, כי מעסיקים מצידם יעדיפו לקחת מישהו שיעבוד בשבת ונהיה המדינה היחידה בעולם של עבדים שעובדים 7 ימים בשבוע,אני לא יודע מה איתכם אני לא מוכן לעבוד 7 ימים בשבוע!

פורסם

ברוב המקרים האדם שחזר בתשובה הוא זה שמנתק קשר , כביכול משתחרר מחבלי עולם השקר - ועל הדרך מכל החברים הטועים/תועים שלו.

פשוט חטפו חרופה התפזרו בישיבות והאדמה בלעה אותם.

GOT סחוג?

פורסם

חטפו מה...? בקיצור כשמישהו חוזר בתשובה בקיצוניות כפי שתיארת אז הוא "דפוק" קצת לכיוון הלא נכון, ולוקח לאנשים זמן להתאזן. כל תנועת החזרה של חבר'ה שהיו ממש בקצה וחזרו ]תאום להיות "נחמנים" יש לקחת בסימן שאלה ולבדוק כל אחד בנפרד - הם ממש, אבל ממש לא מהווים דוגמה.

 

מסכים עם מה שאיציק אמר כאן על אוכל ובמיוחד עבודה - בשום מקום בעולם לא עובדים 7 ימים רצוף, רק עבדים עובדים ככה.

 

שבת שלום,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
ברוב המקרים האדם שחזר בתשובה הוא זה שמנתק קשר , כביכול משתחרר מחבלי עולם השקר - ועל הדרך מכל החברים הטועים/תועים שלו.

פשוט חטפו חרופה התפזרו בישיבות והאדמה בלעה אותם.

זה נכון , עצוב אבל נכון , הם מכונסים בתוך עולם משלהם ומחכים בשקט לגאולה

יש לי מילה אחת להגיד על אנשים כאלה : QUITERS

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE


×
×
  • תוכן חדש...