Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאשפוז - דוקא מהתגובות שלך בנושא שחיטה/נשים/שאר דברים הלכתיים היתי מופתע. רוב הדברים שאמרת לא נטוע במציאות ופשוט טעויות שמפיצים כל מיני אנטי-דתיים/אגודות של בשר=רצח. אם אתה רוצה לשמוע את האמת בנושא ההלכתי אשמח לפרט.

עוד כמה דברים:

כן, בעולם המערבי רוב החנויות סגורות ביום המנוחה חוץ מאוכל ובילויים, ואף אחד בשרשור הזה לא התנגד שמקומות כאלו יהיו פתוחים. מכאן גם לשמר - תעשה כאוות נפשך בשבת, רק לפעמים מבקשים שגם לנו יהיה הזגמנות.

הדת לא כופה עלי - אני בחרתי להיות דתי, אבל אני מצפה בגלל שאני חי במדינת ישראל שיתחשבו בדעתי ולדוגמה לא יקבעו אירועים מוטורים לשבת. אני לא יריב על זה בטירוף, אבל חשוב גם לי להיות שם.

כנ"ל בנושא עבודה - יוליה - תאמיני לי שאני לא חסר שדרה פשוט שכאן במודיעין כל עבודה מזדמנת שיש מחיבים אותך לעבוד גם שישבת. התקשרתי ואמרתי שאני דתי לא אכפת לי לעבוד מתי שירצו ולא שישבת ואמרו שלא, פשוט לא מקבלים מי שלא עובד בשישבת. אפליה דתית או לא? (יש לי תחושה שזה גם לא חוקי, אבל עזבי קטנות...)

 

בכל מקרה, אני מבקש לחדול להביא דוגמאות מחרדים שעושים שמח בטלויזיה. מדובר בחלק קטן, מסכן ודפוק מציבור גדול ומכובד של אנשים שחושבים בעצמם שהחלק הזה מפגר וחסר תועלת. כשאתה רואה הפגנה של 500-1000 חרדים תיקח את זה בפרופורציות. אני לא בא ומאשים כאן חילונים בזה שיש שמאלנים דפוקים שנלחמים במג"ב על הגדר...

 

דבר אחרון - די לעשות הכללות ולדבר דברים ללא ביסוס - כפי שיוליה אמרה כאן לאחד החבר'ה שהחליט שרוב העם לא אוכל קשר - לפני שיודעים לא מדברים...

 

אה, ורוב המסעדות בירושלים כן כשרות, אני נכנס למסעדה בירושלים בביטחון מלא שהיא כשרה (כלומר אני מסתכל על התעודה, אבל לא עם זכוכית מגדלת).

 

***עריכה***

מרוב שכתבתי שכחתי את הדבר הכי חשוב - קראתי לא מזמן בפורום אחר דבר נכון, דעות של אדם הם חלק מעצמו, ולכן כמעט בלתי אפשרי שאדם ישנה את דעתו בגלל שזה גורם לו להרגיש שהוא מאבד חלק מעצמו ממי שהוא בשביל האחר. לא יודע אם אתם מסכימים עם זה אבל בוא נגיד שרוב הסיכויים שלא נצא מהוויכוח הזה עם דעות שונות... ;)

 

שבוע טוב,

צביקה

...Carpe Diem

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה לא חוקי בזה שלא רוצים להעסיק אותך? לא כלכלי להם להעסיק אותך כי אז הם יצטרכו עוד מישהו בשביל הסופ"ש...

 

אתה רוצה דוגמא על מיעוטים בתוך קהילה?

 

כשאתה אומר לישראלי הממוצע "ערבי" - הוא ישר חושב מחבל.

למרות שארגוני הטרור הם חלק קטן מאוד מהאוכלוסיה הערבית בעולם ולרוב המוסלמים והערבים לא איכפת בכלל מישראל וכל המאבק הזה שהולך כאן לא מעניין אותם.

אבל מה.. אנחנו שומעים "ערבי" אנחנו אומרים "מחבל!!"

 

אני שומע חרדי אני רואה בראש שלי בנאדם מטורף שזורק אבנים על רכבים בשבת ושונא את כל החילונים כי הם חוטאים.

עולות לי תמונות מתוך הסרט "אהבה אסורה" למי שמכיר...

למי שלא: בחור חילוני התאהב בבחורה מ100 שערים (או משהו) וכמעט רצחו אותו כמה פעמים במכות במהלך הסרט - משמרת הצניעות לכו תבינו...

(סרט מומלץ אגב)

 

נ.ב.

 

בכלל לא ברור לי כל המנהג העתיק הזה של השידוך... ואיך בכלל הורים נותנים לילדים להתחתן בגיל 14 ו16?!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

1) לא אמרתי שלא חוקי (אמרתי שאולי, וממש לא מזיז לי). כמו כן עוד מישהו זה לא הבעיה שלהם, הרי יש בכל מקרה כמה מוכרים, ובכל מקרה ישלמו אותו מחיר לכמות שעות שמישהו יעבוד, אפילו אם אסכים לעשות רק מעט משמרות בשבוע.

2) WTF? בבקשה אל תשווה למחבלים. האמריקאים עובדים קשה כדי להפריד איסלאם ממעשי טרור, תן להם להסתדר עם זה. ההבדל הוא שהם ערבים וכאן אתה מדבר על העם שלך שאתה חי בתוכו, אז אפשר קצת יותר להתאמץ...

אם זה מה שאתה חושב כשאתה שומע חרדי אתה צריך לעשות סיבוב בעולם האמיתי, אני מתנדב להדריך אותך אצל החרדים שתראה מי הם באמת... ;)

 

שידוך, עוד מילא... זה ממש לא מה שאנשים חושבים שזה. אבל גיל 14-16??? מאיפה אתה מוציא את הדברים האלה??? פשוט לא נכון, שחבל על הזמן.

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

צביקה - לא חסרים סיפורי זוועה של זוגות שנישאו בשידוך שבהם האישה לא הורשתה לצאת מכבלי הנישואין למרות שנאנסה שוב ושוב על ידי בעלה.

 

בכל צד יש חרא, אבל אתה לא מספיק אובייקטיבי כדי לראות את זה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
-

יש לי שאלה אליכם,האם הייתם מעדיפים,שהמדינה שלנו תמחוק לגמרי כל סממן יהודי,ז"א אין בתי כנסת,אין רבנות,ממש אין כלום,נישואים אזרחיים בלבד ובשר טמא בלבד,כלומר ממש חו"ל,האם הייתם מעדיפים שהארץ תראה כך?

?מי אמר את זה

מה שאנחנו מעדיפים זה שכמו בכל מדינה, לכל בן אדם תיתנן הזכות לבחור איזה דרך רוחנית שהוא רוצה, אם זה אתאיסטיות, יהדות, איסלאם או סיינטולוגיה (טוב זה לא..). אני מבין את החשש של הציבור הדתי שהיהדות תיעלם אם לא יאכפו את הדת בחוק, אבל מה לעשות, החיים קשים. אי אפשר להכריח אנשים להאמין במשהו ועל זה אין ויכוח. תנסו לשכנע אותנו. תצליחו, יפה לכם. לא תצליחו? חבל. זהו. ככה זה עובד בכל העולם, ככה זה צריך לעבוד גם כאן.

 

נ.ב. אישפוז אני מסכים איתך מאוד על כך שהתפיסה שהמוסר היהודי הוא טהור ביחס לזה של עמים אחרים בעולם היא מוטעית, אבל האמת שגם אני מעט הופתעתי מהשטחיות של הטיעונים שלך על דיכוי האישה ביהדות וברית מילה וכו'....

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

יוליה, חרא צף אז תמיד רואים אותו... ;)

גם לא חסר סיפורים על רבנים שאנסו תלמידים ונערים רכים בשנים, אבל כמו בכל מקום סטטיסטית יהיה חלק כזה מהאוכלוסיה בדיוק כמו שיש חלק כזה בחילונים, רק ששם סיפו של בעל אונס/מכה לא כזה פופולרי.

בכל מקרה רוב מקרי השידוך עובדים ונראים אחרת ממה שאנשים חושבים, ואין לזה קשר לאם הבעל אונס את אשתו - אז הוא תמיד דפוק לא משנה איך הכירו לו אותה...

את מוזמנת גם לקרוא את הספרים של נעמי רגן כדי לראות לכלוך בעולם החרדי... אבל כמו שאמרתי - אותו דבר קיים רק במקומות אחרים.

יתרון אחד לאנסים/מכים וכו' בעלם החרדי - משמרת הצניעות מפרקת להם את הצורה לפני שזה מגיע למשפט... :D

 

לכל מי שאומר שכופים את הדת - אני עדיין לא הבנתי מה כופים עליכם? לאכול בשר כשר? הרי יש מסעדות לא כשרות? לא לקנות בשבת? הרי יש מרכזים פתוחים...?

 

יום טוב,

צביקה

 

נ.ב.

הדיון הזה נהיה הרבה יותר נחמד באווירה רגועה ומסבירת פנים - ח"ח לכולכם...

...Carpe Diem

פורסם

נו אז מה? הרבה דברים הם לא לשביעות רצון של הרבה אנשים במדינה הקטנה שלנו... שני ישראלים שלוש דעות ;)

מה שאני אומר זה שפתוח, אני רק שואל מה אנשים כאן תמיד אומרים שכופים עליהם פשוט לא הבנתי...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

החרדים מנסים לכפות עלינו, זה שאין להם את הכוח בכנסת לעשות את זה, לא אומר שהכל סבבה ו"הרי יש מרכזים פתוחים...?" - אם לא נלחם שישארו פתוחים, יש מי שיסגור אותם

פורסם

 

1) אפשר לפתוח חנות ביום המנוחה עם אישורים,זה ידוע,אך אסור להפוך את זה לנורמה או חובה לפתוח את החנויות ביום שבת,אם בארה"ב שבת זה יום מנוחה אז מה אנחנו נגיד.

 

2) אני מבין שבגוש דן קשה למצוא מסעדות כשרות,אז אצלנו זה אחרת,אצלנו רוב המסעדות כשרות לכן זה מובן מאליו.

 

3) החבר'ה האלו היו חילוניים ,כמוני,אך עם זיקה לדת ומינימום אמונה,לא צריך להיות דתי עם כיפה כדי להאמין בדת ולשמור כמה דברים בסיסיים.

 

4) יש לי שאלה אליכם,האם הייתם מעדיפים,שהמדינה שלנו תמחוק לגמרי כל סממן יהודי,ז"א אין בתי כנסת,אין רבנות,ממש אין כלום,נישואים אזרחיים בלבד ובשר טמא בלבד,כלומר ממש חו"ל,האם הייתם מעדיפים שהארץ תראה כך?

1) זו לא חובה, זו זכות לפתוח ביום המנוחה.

 

2) זה שרב המסעדות כשרות לא הופך זאת למובן מאליו. אף דתי אמיתי לא לוקח כשרות כמובן מאליו, הוא מוודא שזה כך. אני התגוררתי מספר שנים עם דתיים, גם בצבא וגם באזרחות. אף פעם לא הכרתי אף דתי של דאג לוודא שמה שהוא אוכל עומד בסטנדרטים שלו.

 

3) יופי של דוגמא מצאת של שומרי מצוות. חזיר לא אוכלים אבל אל תרצח ואל תגנוב וכל השאר דווקא הולך. צדיקים אורגינל ומאמינים דגולים החבר'ה שלך.

 

4) בתי כנסת יש בכל העולם וכנ"ל לגבי נישואים דתיים. וכן, אני רוצה נישואים אזרחיים ואיזה אוכל שבא לי לקנות ושכל אחד יחליט מה הוא עושה ומתי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אופיר - אז מה ציפית? שלא ילחמו? זה כמו שאם אתה שמאלני תצפה שכל הימניים יכרעו ברך ולא יאבקו למרות שיש פחות ימין בכנסת. ככה זה בעולם, כל צד מושך לכיוון שלו אבל בסוף יש סטטוס קוו מסוים.

 

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

אני אגיד לך מה יותר גרוע ממסעדה כשרה,מסעדה לא כשרה שמכניסה רק לבנים אשכנזים,התרשמתי לטובה מהמסעדות של גוש-דן יש להם קלאסה אמיתית,גם לא כשרים וגם רק לאשכנזים,הנה אמות המוסר החדשות שלך אדון אישפוז.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3283825,00.html

פורסם

מה הקשר לכתבה הזאת עכשיו? אם אני אביא עכשיו כתבה על רב שמקבל שוחד בשביל לתת תעודת כשרות אז תחשוב אחרת?

פורסם
אני אגיד לך מה יותר גרוע ממסעדה כשרה,מסעדה לא כשרה שמכניסה רק לבנים אשכנזים,התרשמתי לטובה מהמסעדות של גוש-דן יש להם קלאסה אמיתית,גם לא כשרים וגם רק לאשכנזים,הנה אמות המוסר החדשות שלך אדון אישפוז.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3283825,00.html

מה קרה, נגמרו לך הטיעונים בעד העבריינים "שומרי המצוות" ועברת לסיפורי קיפוח עדתי?

אני אגיד לך מה יותר גרוע ממסעדות לא כשרות, אנשים שחושבים שאם הם לא אוכלים חזיר זה בסדר להיות עבריין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...