Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה שינוי ואיזה נעליים.

קוראים לו פאריד אבו ריקייב, והוא תושב רמלה אז הוא אכל אותה.

אם היו קוראים לו עו"ד יוסף טנא או משהו כזה, והוא היה נוהג אחרי כמה קוקטייליים במסיבת 4 ביולי אצל השגריר האמריקאי - הוא היה יוצא הרבה הרבה הרבה (הרבה) יותר בזול.

מי אמר דורי קלגסברג ולא קיבל? מיייייייייייי?

פורסם

^הקדמת אותי אישפוז...

רציתי להגיד שזה רק כי הוא ערבי.

לא שזה משנה לי, העונש הזה כבר מתקרב לעונש סביר בעיניי.רק מתקרב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מסתבר שהוא באמת קיבל השחלה יפה, ממעריב:

 

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום עונש של ארבע שנות מאסר בפועל, שנתיים מאסר על תנאי ופסילת רישיון למשך שמונה שנים על פריד אבו-רקייק, שהורשע בנהיגה בזמן פסילה, בנהיגה בשכרות ובנהיגה פרועה תוך סיכון חיי המשתמשים בדרך וחיי שוטרים אשר ניסו לעצרו.

 

מכתב האישום עלה כי בעת שאבו-רקייק נהג תחת השפעת סמים הוא הסיט את רכבו לעבר ניידת משטרה שניסתה לעצרו, על מנת לגרום לה לסטות מנתיב הנסיעה, תוך שהוא עולה עם רכבו על דוקרנים שפיזרו השוטרים. בעקבות כך, התנגש אבו-רקייק ברכב חונה ובנוסף, ניסה להתנגד למעצר.

 

 

"לא צריך לקרות הרע מכל, שהוא הריגת אנשים או פציעתם החמורה כתוצאה מנהיגה איומה, כדי למצות את חומרת סעיפי האישום. מבחן התוצאה במקרה זה אינו לענייננו. אין הציבור יכול לשאת נגע של התנהגות כה פרועה – שייצא מכך בענישה מקלה", כתבה השופטת, ד"ר עדנה קפלן-הגלר, בגזר הדין.

 

היא הוסיפה כי באיזון בין כל הפרטים, הכוללים גם את עברו הפלילי של הנאשם, החליטה להחמיר עמו וגזרה עליו את העונש הכבד. ראוי לציין, כי ברוב המקרים בהם נהרגים אנשים בתאונות דרכים, כתב האישום המוגש כנגד הנהגים הפוגעים הוא בסעיף אישום של גרימת מוות ברשלנות, אשר העונש המקסימלי עליו הוא שלוש שנות מאסר.

No worries 8)

פורסם

מסכים עם אישפוז במאת האחוזים. זה הכל פוליטיקה ושחיתות, אין צדק אמיתי, רק צדק "מלאכותי" למען יראו ויגידו: "וואלה הפעם שחקו אותה והמנוול קיבל באמת את מה שמגיע לו"... כן...וואלה.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

נהגת שודים ו-SaRuK

השלילה לכל החיים זה רק בנוסף לשפיטה על עשרות סעיפים של נסיון לרצח

עבור כל מכונית נוסעת שהייתה ברדיוס של נאמר 20 ק"מ מהמסלול שהוא נסע בו (כלומר 20 ק"מ לכל כיוון מכל נקודה שהוא היה בה)

 

הוא אמור להגיע לכמה מאסרי עולם על זה לא?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אסור לעשות הכללות כל מקרה לגופו!

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

×
×
  • תוכן חדש...