Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומי5

 

 

התלמוד הבבלי לומד מן הפסוק המדבר בדבר עבודה זרה "שקץ תשקצנו ותעב תתעבנו כי חרם הוא" את הדין כי יש לכנות לעבודה זרה שם גנאי, לדוגמא מקום שנקרא "עין כל" מכונה "עין קוץ" וכד'.

בקרב יהדות אירופה היה נהוג לכנות את חג המולד (קריסטמס) בכינוי "קראצמיך" שבתרגום מאידיש משתמע כ "תגרד לי".

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
WTF? מה הקשר? בתור שומר מצוות אני פשוט לא מבין מה הקשר...? (אם זה בדיחה פנימית אז סליחה...)

צביקה

אתה קטנוני?

נראה לי שכן...

הוא סתם נתן דוגמא לחוק לא הגיוני כדי להעביר פואנטה.

(די ליהיות קטנונים)

 

וחוץ מזה אני מניאק אם 90 אחוז מהאנשים פה נוהגים פה עם שתי ידים כל הזמן.

(עכשיו יצוצו המשתפים של: אני כל הזמן עם שתיים, בלה בלה בלה - אתם ב10 אחוז הנותרים!)

ככה שהקטע לדעתי הוא היסח הדעת ואי אפשר להוציא חוק שלא מאפשר לנהג לחשוב ולהסתכל על דברים אחרים בזמן נהיגה...נגיד להסתכל על כוסיות...

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
לפני שבוע נהרגו בוואדי ערה אמא וילד.

 

זה היה כתוצאה מזה שנהג משאית הוריד את העינים מהכביש כדי להדליק סגריה (זאת על פי הודאתו). לדעתי, מקרה זה בלבד מצדיק החל אישור על עישון בזמן הנהיגה.

נראה לי גם שהעיסוק בעישון מסיח את דעת הנהג מהנעשה בכביש.

זאת בדיוק הבעיה, פופוליזם זול.

אם מישהו מבין הח"כים הנכבדים התבסס על מחקר כלשהו לפני שהעלה את הצעת החוק, מחר אני מפסיק לעשן.

 

וחוץ מזה, כנראה שאף אחד כאן לא נכנס לקישור, כי מדובר שם על עישון רק בנוכחות קטינים ברכב.

מה שהופך את ההצעה להרבה פחות אכזרית, אבל בהחלט הרבה יותר מצחיקה :roll:

אוראל, תמצא לך טרמפ אחר ביום שישי...:lol:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

בעד החוק! לדעתי זה דורש התרכזות מיותרת!

גם ככה אני לא מעשן.

 

אגב, בקשר להשלכת סיגריות מהחלון, אני נכוויתי באיזור העין שאיזה ערס זרק סיגירה דולקת מהאוטו שלו, שנכנס

מהחלון שלי לעין שלי! בזמן שנהגתי..

 

עצרתי אותו כמובן, וזה נגמר לא יפה.

 

אביחי

פורסם

 

... מה הייתם חושבים אם הייתי נוהג תוך כדי להחזיק נר כל הדרך...??

צביקה, אם אתה מחפש חמץ לפני פסח אז אני בטוח שאיזה עסקן ש"ס יפעיל לחץ ויעביר חוק שמותר לחפש חמץ עם נר תוך כדי נהיגה.:-D

תירגע, חביבי, מיתלוצצים ויקטור ...:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זוכרים את ההאמר שהתהפך בצה"ל ונהרג חייל? למה זה קרה? בגלל שהוא נהג עם סיגריה והיא נפלה עליו (או שהאפר נפל עליו) הוא הסיט לשנייה את העיניים ואופ הפך את ההאמר.

 

חוק מעולה.

מתי זה היה?

פורסם
אומי5

 

 

התלמוד הבבלי לומד מן הפסוק המדבר בדבר עבודה זרה "שקץ תשקצנו ותעב תתעבנו כי חרם הוא" את הדין כי יש לכנות לעבודה זרה שם גנאי, לדוגמא מקום שנקרא "עין כל" מכונה "עין קוץ" וכד'.

בקרב יהדות אירופה היה נהוג לכנות את חג המולד (קריסטמס) בכינוי "קראצמיך" שבתרגום מאידיש משתמע כ "תגרד לי".

טוב למדתי עוד משהו...

וכן הפסקתי ב1/1/05

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
ואם אתה בהאמר ועושה את זה? ובדיוק בנתיב לידך, 2 מטר מאחוריך יש מאזדה מיאטה עם הגג פתוח?

מה אז? אתה חושב שאם ב90 קמ"ש תזרוק את הסיגריה בקו ישר בכוח כלפי מטה היא תגיע לרצפה לפני שהמאזדה תגיע אליה? אתה טועה...

 

הדבר הכי מבאס זה להוציא שאריות של סיגריות מהאינטרקולר...........:lol:

STI 2004

 

 

פורסם

בדיוק היום כתוב בעיתון על כך שהעישון הפסיבי גורם לנו (הלא מעשנים) נזק שאפילו אנחנו לא חושבים עליו..חוץ מזה לדעתי החוק הזה יעזור המון.. כמה פעמים רואים אנשים מחפשים אש ברכב.

פורסם
אני מוכן להתערב על מה שאתה רוצה שלאף אחד בפורום, או יותר מזה, אף אחד אפילו לא מכיר מישהו שמכיר מישהו בפורום שפתאום בדל סיגריה נחת לו פתאום ברכב ע"י רכב סמוך\מקביל תוך כדי נהיגה.

לא שאני מצדיק את עצם זריקת הבדל, אבל עדיין, גם אם זה לא בדל סיגריה ואפילו חתיכת נייר או טישיו, אני צנצנת אם יש כאן אחד בפורום שלא עשה זאת לפחות פעמיים תוך כדי נהיגה.

חוץ מזה, לא זה הנושא כאן...

על כמה אתה מוכן להתערב?

תשים כמה שיותר כי אתה עומד להפסיד לי

 

במילים אחרות, לי זה קרה

 

כל פעם שמישהו זורק בדל סיגריה לפני אני דואג שהעיניים שלו יצאו מהמקום, אמנם הסיגריה נכבית מהר אבל אין שום סיבה שאני אסע מעל גיצים או משהו בוער שיכול להגיע לי לצמיג.

לא סתם קיימת מאפרה, ולא סתם קיים הפח זבל (שחייב להיות בכל רכב)

אומנם כל אדם יעשה ברכבו מה שהוא רוצה, אבל כשרוב האנשים עושים בסביבה מה שהם רוצים אז כן יגבילו אותם למען איכות חיים של אחרים.

 

אומנם חוק "מטופש" אבל מבחינתי יעיל כי אני לא מעשן ותסלחו לי אבל בתור אסמטי היתי מעביר חוק נגד עישון בכל מקום עד שסיגריות היו נעלמות מהעולם, אני מתפלא איך לא הגדירו את זה כסוג של סם עד היום

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ולפי מה שאני שם לב דווקא אוכפים חזק את הדיבור בסלולארי.

לצערי, לפי מה שאני רואה זה ההפך.

כל יום נגמרות לי האצבעות על מנת לספור את האנשים שמדברים בטלפון, בלי דיבורית/ספיקר,

במהלך הנהיגה בין אם בכביש המהיר ובין אם בתוך העיר.

כמעט כל הנהגים/ות שלא מאותתים, סוטים מנתיבים בצורה פתאומית או נוסעים על שני נתיבים במקביל

הם לרוב מעשנים או מדברים בטלפון, ממה שאני רואה על הכביש.

הם אפילו לא מנסים להסתיר את העובדה שהם מדברים בטלפון על האוזן, כשהמכשיר פונה לחלון.

 

אה, ואופק, תענה כמו בנאדם. שטויות אחותך. :wink:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

"אוכפים" - מי אוכף? המשטרה או האזרח?

כי על כל בוא נגיד 100 אנשים שמדברים כרגע בנייד תוך כדי נהיגה - אולי אחד חוטף דו"ח.

והציבור? - לא אוכף ולא בטיח. אוכף לרכיבה על סוסים אולי...

Twincharger Stratified Injection

פורסם

דניאל מה אתה ניפגע ממני? משחק אותה ריגשי :wink:

 

אני דווקא רואה שכן אוכפים, כל פעם שראיתי שוטר שם לב שמישהו מדבר בפלאפון מזמן נהיגה הוא עצר אותו.

אתה לא יכול לצפות שכל פעם שמישהו ידבר בפלאפון בזמן נהיגה יצוץ פיתאום שוטר נכון?

 

זה כמו שתגיד שלא אוכפים מהירות (ושנינו יודעים שאוכפים הכי חזק שהם יכולים) כי כולם נוסעים מעל המהירות המותרת.

זה שיש טיפשים בעולם שאפילו לנהוג נורמאלי ובקצת מחשבה תחילה או הגדלת ראש לא אומר שצריך לחוקק נגד זה חוק, צריך לחנך, להסביר וללמד את המשמעויות!

 

אני משתדל לא לדבר בפלאפון בזמן נהיגה אבל מעשן המון, אין מה לעשות אני חולה ב"זעם בכביש" (היה פה שירשור על זה) ואתה לא רוצה ליראות אותי עצבני על הכביש בלי סיגריה שתרגיעה אותי... :twisted:

 

זה על אותו מישקל שיחוקקו חוק שאומר שללא נישואים אסור לקיים יחסי מין כי אז הבנות יכנסו להריון במקום לחנך ולהסביר על אמצעי מניעה והסכנות וכ'ו.

פורסם

כרגיל אופק צודק, סיגריה מרגיעה אנשים עם בעיות עצבים.

כשאני מעשן, אני טוב לב.

לכן עדיף שאני אנהג עם סיגריה בפה.

ככה זה גם להרבה אנשים, ואי אפשר פתאום לבוא, ולאסור עלהם לעשן ברכב הפרטי שלהם.

ו THE-ONE,

אתה רוצה אולי גם להסביר על התאוריה הקיינסיאונית?

(המבחן בכלכלה מתקרב :) )

פורסם

אנשים קצת פספסתם...

החוק לא מדבר על איסור עישון בכל רכב אלא..

רק עם נמצאים ברכב קטינים!!

 

"מתברר שהיצירתיות בהמצאת חוקים חדשים אינה פוסקת ועכשיו: איסור על עישון ברכב בו מצויים קטינים" :shock:

 

מה שגורם אגב לחוק להיות די מטופש- היום ילדים בני 10 מעשנים קופסה ביום...

אם החוק היה איסור עישון גורף ברכב- הייתי יכולה להבין איכשהו את ההגיון

אבל זה באמת השאיר אותי המומה! :shock:

 

ג'וד

CRAZY - JUDE

I'm not your angel

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...