Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

הפסקת לעשן לכבוד קראצמיך?

מה זה קראצמיך?

הפכתי את המילה כל הכיוונים ולא הצלחתי להבין.....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חוק מצויין! ככה אני לא אסבול יותר את ריח הסיגריות באוטו אחרי שאבא שלי נוסע :lol: .

וזה גם מעצבן אחרי שאני מבריק את האוטו ויש לו ריח נורא נעים להריח ריח מסריח של סיגריות.

 

ואין מה לעשות כל דבר שעושים תוך כדי נהיגה גם אוכל ושתייה זה מוציא מהריכוז ומסכן באיזו מידה כלשהיא. סתם לא יוציאו את החוק הזה, כמו שכבר כתבו פה מקודם היו תאונות כבר שנגרמו בגלל...סיגריות.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם
אגב, אפרופו סיגריה בוערת, נסעתי עם חבר בג'יפ סופה, בשטח, והוא עישן, ובשלב כלשהוא נפלה לו הסיגריה בין הרגליים, הוא התחיל לקפוץ , ועפנו לשיחים, זה אמנם היה במהירות איטית, ובשטח

צילמתם???

 

לא סתם,

זה חוק גאוני פשוט,

אבל בחיים לא יעבור, בגלל כל נושא זכויות הפרט...בלה בלה

 

באמת יותר מסוכן לאכול שווארמה

כי הכי כיף זה לאכול עם שתי ידיים (אם לא כל הטחינה באמת נשפכת)

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

לא יודע מה אתכם, אבל אני יכול להחזיק את ההגה עם הברבון וככה אני יכול לאכול ביד ימין, לעשן ביד שמאל - בעת ובעונה אחת.

ברצינות - אם החוק המטופש והמגוחך הזה באמת יעבור (למרות שאין לי ספק שהוא לא יעבור), משתמע מכאן שלא רק לעשן יהיה אסור ברכב אלא כל דבר למעשה (שדורש הפעלת ידיים) פרט לנהיגה גרידא. (כלומר החזקת ההגה בשתי הידיים).

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם
לא יודע מה אתכם, אבל אני יכול להחזיק את ההגה עם הברבון וככה אני יכול לאכול ביד ימין, לעשן ביד שמאל - בעת ובעונה אחת.

ברצינות - אם החוק המטופש והמגוחך הזה באמת יעבור (למרות שאין לי ספק שהוא לא יעבור), משתמע מכאן שלא רק לעשן יהיה אסור ברכב אלא כל דבר למעשה (שדורש הפעלת ידיים) פרט לנהיגה גרידא. (כלומר החזקת ההגה בשתי הידיים).

ליאור

משתמע מדבריך שאתה חושב שהחוק באמת הוצע

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
ברצינות - אם החוק המטופש והמגוחך הזה באמת יעבור (למרות שאין לי ספק שהוא לא יעבור), משתמע מכאן שלא רק לעשן יהיה אסור ברכב אלא כל דבר למעשה (שדורש הפעלת ידיים) פרט לנהיגה גרידא.

ליאור

ומה המצב כיום בעניין זה?:drinking:
פורסם
העישון בנהיגה ממש מסוכן, כמויות הסטות המבט מהדרך שמעשן מבצע תוך כדי נהיגה הינן כה רבות, חוסר השליטה בגלגל ההגה, פשוט מתכון בדוק לאסון.

מילים כדורבנות. :mm_yeah:

 

הלוואי וחוק כזה יתקבל.

ההרגל המגונה הזה גרוע לפחות כמו לדבר בסלולארי בזמן נהיגה.

מצד שני, הוא ייאכף בדיוק כמו חוק הסלולארי, משמע כמעט ולא.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
לדעתי לפני שמתחילים עם השטויות, צריך לאכוף את החוקים הקיימים:

(1) חגירת ילדים ברכב (אם כל כך מודאגים מבטיחות)

(2) איסור העישון בקניונים.

 

מסכים לחלוטין עם wil. שיאכפו קודם את איסורי העישון בקניונים. נמאס מהסירחון ומהאנשים שזורקים ***.

שלא לדבר בכלל על חגירת ילדים!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני הייתי בכלל אוסר על עישון בכל מקום,

פחות חולים נטל המדינה

פחות לכלוך וריח מגעיל בכל מקום

פחות שעות עבודה אבודות בגלל הפסקות עישון

חיסכון כספי למעשן

בכלל פחות ופחות

פורסם
אני הייתי בכלל אוסר על עישון בכל מקום,

פחות חולים נטל המדינה

פחות לכלוך וריח מגעיל בכל מקום

פחות שעות עבודה אבודות בגלל הפסקות עישון

חיסכון כספי למעשן

בכלל פחות ופחות

אתה צריך לעשות שיקול כלכלי, מה מכניס יותר למדינה, מיסים מסיגריות, או אי תשלום על מחלות שנבעו מכך...

פורסם
מילים כדורבנות. :mm_yeah:

 

הלוואי וחוק כזה יתקבל.

ההרגל המגונה הזה גרוע לפחות כמו לדבר בסלולארי בזמן נהיגה.

מצד שני, הוא ייאכף בדיוק כמו חוק הסלולארי, משמע כמעט ולא.

 

דניאל

איזה שטויות, זה כמו שיוציאו חוק שאומר שלדניאל אסור לנשק או לחבק את אישתו בפומבי שחס וחלילה מישהו שומר מצוות לא יעלב מזה.

 

ולפי מה שאני שם לב דווקא אוכפים חזק את הדיבור בסלולארי.

פורסם
אתה צריך לעשות שיקול כלכלי, מה מכניס יותר למדינה, מיסים מסיגריות, או אי תשלום על מחלות שנבעו מכך...
אתה יכול להיות בטוח שלחסוך על המחלות יכניס למדינה הרבה יותר כסף מהמיסים שהיא מקבלת עכשיו... סדרי גודל של מיליארדים (תסתכל בקצת סטטיסטיקות אמריקאיות ותבין במה מדובר)

איזה שטויות, זה כמו שיוציאו חוק שאומר שלדניאל אסור לנשק או לחבק את אישתו בפומבי שחס וחלילה מישהו שומר מצוות לא יעלב מזה.

 

WTF? מה הקשר? בתור שומר מצוות אני פשוט לא מבין מה הקשר...? (אם זה בדיחה פנימית אז סליחה...)

 

בכל מקרה - לנושא - נראה כאילו כל המעשנים כאן מתנגדים וכל האלה שלא הם בעד. אם חושבים על זה זה בדיוק כמו סלולרי רק עם יותר סכנות... אתה בלי יד אחת במשך רוב הזמן (כבר אסור על פי חוק) ויותר מזה יש לך את הסכנה של מקל בוער תוך כדי נהיגה... מה הייתם חושבים אם הייתי נוהג תוך כדי להחזיק נר כל הדרך...??

וגם אני זכיתי לטפל במישהו שהשאיר סימן יפה של הראש על השמשה כי נפלה לו הסיגריה בסיבוב (אז הוא החליט להכנס במכונית חונה).

ואל תדאגו לנהגי מוניות - הם כבר יסתדרו, השאלה מה טוב לכולנו (כמו שהאמריקאים קיטרו כשאסרו עישון בבנינים ציבוריים והיום כולם כולל כולם מעשנים בחוץ).

 

my 2c

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

אני לא מעשן ולא סובל סיגריות ועשן אבל אני נגד החוק הזה. אם הוא יעבור זה יהיה פתח לחוקים דבילים אחרים.

 

כמו שאני אוהב לינהוג ולשתות איזה פחית רדבול אחרי יום קשה אני מבין את כל מי שמעשן ורוצה לעשן בדרך הביתה ולהירגע.

 

אי אפשר להעביר חוק על כל דבר שהגרם למישהו להיהרג פעם בשנה.

 

פורסם
ונשאר רק לצוטט:

 

ביצוע: מוקי

מילים: חיים חפר

לחן: שלומי שבן ודני קרק

 

יובל טס לבאר שבע על מאה ארבעים,

נסיעה באמת פראית,

ביקש סיגריה,הפנה את הראש

ונכנס בתוך משאית,

 

אומר את הכל?

אומר שמוקי היה כהרגלו מסטול תחת.

 

צ'מע...אני לא מעשן, אבל אני חושב שיש דברים מסוימים שאי אפשר לכפות על אנשים לעשות.

מכיוון שעישון הוא נושא שקשור בבריאות, הרבה יותר קל להגיד "זה רע". אבל מה אם, נגיד, היו פוסלים גם פעולות שדומות לעישון? למשל....אסור לשתות פחית בזמן נהיגה. הנהג כל הזמן מקרב אותה לפה, לא? מוריד את העיניים מהכביש כדי לפתוח אותה, לא? אסור לשתות גם קפה?

 

בקיצור- זו התעלקות על אנשים. מחפשים עוד גורמים לתאונות כדי שיוכלו להאשים את הציבור.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...