Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כבר כיום ניתן לקבל קנס על עישון בנהיגה ע"י התקנה "אי החזקת גלגל ההגה בשתי ידיים" ששווה 250 ש"ח ו-6 נק' כמדומני.

 

אתה בטוח?

חיפשתי בכל האתר של משרד התחבורה, אין שום איזכור על כך שנהיגה עם יד אחת מחייבת בנקודות.

Back to the original - NC again.

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמעשן כבד לשעבר שנסע המון ברכב של ההורים שלו ,אפשר להיסתדר בלי לעשן בדרך,עוצרים פעם בשעה בתחנת אוטובוס,מעשנים סיגריה מחוץ לרכב,מחפשים מה לעשות תוך כדי,אז לוחצים עם הרגל על הגלגלים כדי לראות מה מצב האוויר,מנקים קצת את החלון (מדליקים עוד אחת) קצת את פנסים ,מתיחה או שתיים וחוזרים לדרך .

מלא יתרונות .

 

אבל אני גם יעיד שעשר דקות אחר כך אני כבר חושבתי איפה אני עוצר לסיגריה הבאה.

 

כשהייתי מעשן תוך כדי נהיגה (רכבי קיבוץ ,רכבים של חברים מעשנים ,וטרקטורים )הייתי מאפר בדך כלל בלי להיסתכל למאפרה,מדליק את הסיגריה בלי להיסתכל עליה (המצת משתקף בחלון ,זה כמו תצוגה עילית)ואת הבדל הייתי מכבה במאפרה כך שהוא לא יכול לעוף לי לגב (רעיון מקורי ) .

לא אני לא חושב שזה בסדר גמור ,אבל אני גם לא חושב שזה יותר מסוכן מלחתת באף או משהו כזה.

 

אגב בטרקטורים הייתי יכול הגיע לשלוש חפיסות נובלס ביום

כדי לסבר את האוזן ,זה אומר לרוקן מאפרה פעמיים ביום....

 

ולסיום ,קומפי ,אחרי שנה 6 חודשים ו27 ימים בלי(תנחש באיזה תאריך הפסקתי) ,אני אומר לך ,זה ממש שווה את הסבל של ההתחלה .

 

ולמי ששאל ,האמר מגיע גם להרבה יותר מ90 (הרכב היחיד שאני מכיר שהמחוג עובר את הסקאלה)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לפני שבוע נהרגו בוואדי ערה אמא וילד.

 

זה היה כתוצאה מזה שנהג משאית הוריד את העינים מהכביש כדי להדליק סגריה (זאת על פי הודאתו). לדעתי, מקרה זה בלבד מצדיק החל אישור על עישון בזמן הנהיגה.

נראה לי גם שהעיסוק בעישון מסיח את דעת הנהג מהנעשה בכביש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1. אישית אני חושב שאכן ראוי לחייב שלא לעשן ברכב (בין היתר בשל הטיעונים שהעלה עמית) על אף כי יש בכך פגיעה בחופש של האזרח.

 

2. חושבני שכמה חברות פרימיום יזעקו בקול מחאה בשל "גזילת" האפשרות שלהם לקבל עמלה נאה על שיווק "חבילת העישון" :loco:.

פורסם

כי כשאתה מעשן אתה צריך לפעמים לאפר , להדליק את הסיגריה .... וכו' .. .....

או לגלגל אותה ...;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
האמר מגיע ל90 קמ"ש? :shock:

 

רק בחבילת האבזור הכוללת מיכל דלק מוגדל של 380 ליטר.

 

 

וברצינות שניה - אחד החוקים המטומטמים, אבל יש תחושת דז'ה-וו קלה: נדמה לי שההצעה הדבילית הזו (איסור אישון לרכב עם קטינים) כבר הועלתה בעבר... ממחזרים הצעות כושלות...

 

לדעתי לפני שמתחילים עם השטויות, צריך לאכוף את החוקים הקיימים:

(1) חגירת ילדים ברכב (אם כל כך מודאגים מבטיחות)

(2) איסור העישון בקניונים.

 

מי שרוצה לעשן ברכב - זכותו. לאסור עליו זה אומר נהג עצבני או לחלופין מעשן ומחביא את הסיגריה כשיש משטרה (מעניין איך מחביאים סיגריה בוערת...)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
כמה זמן כבר אורכת נסיעה של מונית מיעד אחד לשני בממוצע?

כ"כ קשה לעמוד בצד הדרך ולעשן, לעצור ליד קיוסק/בית קפה/פיצוציה וללגום משקה עם "מקל העישון"?!

אתה צודק, אבלי בימינו כשנהגי המוניות נלחמים על כל לקוח, לא בטוח שהם יסכימו לעשות הפסקות כל שעה.

בכל מקרה, לדעתי החוק הזה לא הגיוני.

שיאסרו קדום על אכילת לאפות עם שווארה בזמן נהיגה, זה כבר יורתר מסוכן, בגלל כל הטחינה...

פורסם

זוכרים את ההאמר שהתהפך בצה"ל ונהרג חייל? למה זה קרה? בגלל שהוא נהג עם סיגריה והיא נפלה עליו (או שהאפר נפל עליו) הוא הסיט לשנייה את העיניים ואופ הפך את ההאמר.

 

חוק מעולה.

פורסם

חוק מפגר לגמרי ..

מילא עבר חוק האפוד הזוהר (שלדעתי מישהו הרוויח הון תועפות ממנו) אבל לא לעשן באוטו זה כבר מוגזם .. ולא צריך להביא פה דוגמאות בסגנון - הדליק סיגריה והתהפך עם האמר כי זה ממש לא אומר כלום על שאר ה99% הנהגים המעשנים.. באותה הגישה אפשר גם להכריח את כולם להחזיק ציוד צלילה בתא המטען כי איזה אחד דביל בטעות צנח לכינרת או לכל שלולית אחרת ..

בגדול חוק מיותר לגמרי - היה עדיף אם היו מחוקקים חוק כגון בדיקת בלמים כל 4 חודשים (וזה חוק שבאמת ימנע תאונות)!

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

כמדומני שיש קנס על השלכת פסולת מהרכב ואיקבילות לטסט ללא פח ברכב, כך שהטוענים על השלכת בדל הסיגריה מהרכב אין טיעונים רלוונטיים.

 

אומי5

 

הפסקת לעשן לכבוד קראצמיך?

פורסם

אין ספק שזריקת זבל מהרכב בכלל, ובדלי סגריות בפרט הוא מנהג שמגעיל אותי.

בנוסף, אני חושב שהחוק הגיוני, ולאו דווקא בגלל הפן הזה.

אני חושב שסיגריה בוערת עשויה להיות מסיח דעת משמעותי בהרבה מכל התעסקות אחרת(רדיו ודומיו).

למשל, סיגריה בוערת הנשמטת לכיוון ירכי הנהג, מחייבת את הנהג לפעול בעניין מחשש לכוויה , דבר שיסיח את הדעת באופן משמעותי מאד, ומשמעותי יותר מהתעסקות אחרת מכיוון שפה ישנו עניין של כאב פיסי.

פורסם

אגב, אפרופו סיגריה בוערת, נסעתי עם חבר בג'יפ סופה, בשטח, והוא עישן, ובשלב כלשהוא נפלה לו הסיגריה בין הרגליים, הוא התחיל לקפוץ , ועפנו לשיחים, זה אמנם היה במהירות איטית, ובשטח

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...