Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כיום ניתן לקבל קנס על עישון בנהיגה ע"י התקנה "אי החזקת גלגל ההגה בשתי ידיים" ששווה 250 ש"ח ו-6 נק' כמדומני.

העישון בנהיגה ממש מסוכן(אני מעשן בגמילה), כמויות הסטות המבט מהדרך שמעשן מבצע תוך כדי נהיגה הינן כה רבות, חוסר השליטה בגלגל ההגה, פשוט מתכון בדוק לאסון.

פעולות מסוכנות שמעשן בנהיגה מבצע וגם כאלו שקורות מבלי שהתכוון לכך:

(1)עשן אשר סימא את עיניו.

(2)השתנקות.

(3)סיגריה שנפלה לרגליו או על רגליו של הנהג(יש כאלו שגם יתכופפו לחפש אותה).

(4)סיגריה שנדבקה לשפתיים וצרבה את האצבעות.

(5)סיגריה שחזרה פנימה לאחר שזרקת אותה מהחלון(הסיגריה התלבשה לך בדיוק על הגב).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לשני החבר'ה מעליי: (לא אתה עמית, היה שם מישהו אחר)

 

אני מצטער אבל אתה לא מצפה שיהיה אכפת לי מהבריאות של אדם שזורק זבל מהחלון, נכון?

 

וזה דווקא כן צריך לעמוד לסדר היום, כי אם ההורים של אנשים מסויימים נכשלו, מישהו אחר צריך לעשות את העבודה.

מצידי להעלות הצעת חוק שתאסור על אנשים מסויימים להפעיל שיקול דעת.

פורסם

ארז, אתה מערבב פה שני נושאים שונים.

מדברים על עישון בזמן נהיגה, לא על זריקת זבל ובדלים.

 

אני מעשן. וגם מעשן בזמן נהיגה.

אבל אני אף פעם לא זורק בדלים/זבל מהחלון, בשביל זה יש פח ומאפרה.

 

אנשים שזורקים דברים מהחלון, אין לזה קשר אם הם מעשנים או לא, יש לזה קשר לחינוך ולתרבות שלהם בלבד.

לאסור על עישון בזמן נהיגה, לא יכניס תרבות ולא יחליף חינוך.

פורסם

אין מה להשוות את זה עם דיבור בזמן נהיגה, אולי עם דיבור בנייד בזמן נהיגה ולפי דעתי זה יעבור בגץ בלי שום בעיה.. אני מעשן -כן גם בזמן נהיגה אבל אני חושב שכן אפשר להסדר גם ללא סיגריה ומנסיון אני יודע שזה יכול להפריע. אבל רחמים רחמים על נהגי המוניות :) מה הם יעשו?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
אבל רחמים רחמים על נהגי המוניות :) מה הם יעשו?
אתה לא יודע איזה כיף זה להזמין מונית ללא עישון.

כן, אל תצחק, יש דבר כזה.

כשאני מזמין מונית, אני במפורש מציין מונית שהנהג אינו חוטא בעישון בזמנו הפנוי, איזה נעים להכנס לרכב/מונית שריח הסיגריות לא דבוק בהם בכל חלקי הריפוד.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני מבין שזה נעים, אבל בשביל זה יש את האפשרות להזמין מונית ללא עישון.

אבל להעביר כזה חוק, ולפגוע בשאר נהגי מוניות, זאת חוסר הגינות.

 

אתה בתור מעשן לשעבר, צריך לדעת כמה זה קשה לא לעשן ,במיוחד במהלך יום עבודה וכל העצבים שמעורבים בה.

פורסם

אז אדרבא ואדרבא.

להוסיף על כמות העצבים, שגם ככה גורמים לחוסר תשומת-לב, עוד גורם מפריע לנהיגה, נו באמת...

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עישון זה דבר שמעסיק אותך בזמן נהיגה ...... ובנהיגה אתה צריך להיות עסוק רק בלנהוג.נקודה !

כי כשאתה מעשן אתה צריך לפעמים לאפר , להדליק את הסיגריה .... וכו' ..יש הרבה פעולות סביב הטבק היקר הזה .....

חבר שלי עשה תאונה ושללו לו רישיון בגלל שהוא התעסק עם הפלאפון ....... וכן יש מסיחי דעת שהם מסוכנים !

גם מוזיקה בעוצמה לא סבירה ( אני חשוב שאני מתאבד כאן כלפי פורום אודיו .....) בזמן נהיגה היא מסיח דעת כי אינך יכול לשמוע צפירות שבמקרה וצופרים לך ....

כשנוהגים - רק נוהגים ...!

 

ואם סיגריה מרגיעה פה אנשים אז שיעמדו שניה בתחנת דלק ולא ליד המשאבות !! ושיעשנו להם .....

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
תיתפלא, אבל אני בחיים לא זרקתי בדל סיגריה/טישו/חתול דרך החלון בזמן נהיגה...

 

בכל אופן חוק מטומטם שלא יעבור בג"ץ בחיים. זה כמו להגיד שאסור לדבר בזמן נהיגה או לשמוע רדיו או לאכול כי זה מונע מהנהג להיתרכז באופן מלא בנהיגה.

 

 

 

אופק.

תתפלא! לי זה דווקא קרה!

אוטו עם בני-דודינו נסע בנתיב לידי מספר מכוניות לפני, זרק 2 חתלתולים על זוג מכוניות וכמעט גרם להתנגשות ביניהן...

מפחיד...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
אז אדרבא ואדרבא.

להוסיף על כמות העצבים, שגם ככה גורמים לחוסר תשומת-לב, עוד גורם מפריע לנהיגה, נו באמת...

תתאר לעצמך אם חוץ מהעצבים של העבודה, יהיו גם את העצבים של חוסר ניקוטין בגוף.

אני אפילו לא רוצה לחשוב איך תיראה הנהיגה של נהגי המוניות בכזה מקרה.

פורסם
אני לא מבין, אני היחיד שאכפת לו שזורקים זבל מהחלון?
לא, גם אותי זה מעצבן.

במילואים שלי אני מתצפת מגבעה נישאת על כביש שעובר מתחתיי באמצעות משקפת בעלת זום מטורף.

אני חושב שבחיים שלי לא ראיתי כמה זבל ישראלים זורקים מהרכב תוך כדי נסיעה כמו שיצא לי לראות בשבוע האחרון.

פשוט גועל נפש!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תיכף יגידו שגם אסור לחטט באף תוך כדי נהיגה.

אתם יודעים מה? אין לי בעיה לעצור בשוליים, ללבוש אפוד זוהר ולעמוד לעשן פעם בשעתיים-שלוש.

אני משער שזה יעצבן את השוטרים אפילו יותר מעישון.

פורסם
תתפלא! לי זה דווקא קרה!

אוטו עם בני-דודינו נסע בנתיב לידי מספר מכוניות לפני, זרק 2 חתלתולים על זוג מכוניות וכמעט גרם להתנגשות ביניהן...

מפחיד...

 

מדהים איך תמיד הדברים האלו קוראים לך...:wink:

פורסם
תתאר לעצמך אם חוץ מהעצבים של העבודה, יהיו גם את העצבים של חוסר ניקוטין בגוף.

אני אפילו לא רוצה לחשוב איך תיראה הנהיגה של נהגי המוניות בכזה מקרה.

כמה זמן כבר אורכת נסיעה של מונית מיעד אחד לשני בממוצע?

כ"כ קשה לעמוד בצד הדרך ולעשן, לעצור ליד קיוסק/בית קפה/פיצוציה וללגום משקה עם "מקל העישון"?!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...