Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

מה תגידו על זה? אין לשרים מה לעשות כבר? הם כבר פתרו את כל הבעיות במדינה?

לא יאומן.

 

הכי הזדהיתי עם הפסקה הזאת, ציטוט: "לנו נדמה שהמחוקק הישראלי משועמם, ובמקום לבקר את זרועות הממשלה הוא עסוק בחקיקת חוקים מיותרים".

 

לינק - http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=6586

 

ליאור

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ונשאר רק לצוטט:

 

ביצוע: מוקי

מילים: חיים חפר

לחן: שלומי שבן ודני קרק

 

יובל טס לבאר שבע על מאה ארבעים,

נסיעה באמת פראית,

ביקש סיגריה,הפנה את הראש

ונכנס בתוך משאית,

 

אומר את הכל?

פורסם

למי אכפת מהבריאות שלכם?

 

אכפת לי שזורקים סיגריות מהחלון. (הרבה יותר מהבריאות של אנשים...)

ומהעובדה שמסכנים אחרים בכביש.

פורסם

ומי שמקפיד להשליך את הסיגרה ב"דוך" היישר אל הכביש? ז"א ללא מעוף קשתי אלא פשוט זורק בצמוד לדלת, לא נראה לי שזה גרם למוות של מישהו...

Twincharger Stratified Injection

פורסם

ואם אתה בהאמר ועושה את זה? ובדיוק בנתיב לידך, 2 מטר מאחוריך יש מאזדה מיאטה עם הגג פתוח?

מה אז? אתה חושב שאם ב90 קמ"ש תזרוק את הסיגריה בקו ישר בכוח כלפי מטה היא תגיע לרצפה לפני שהמאזדה תגיע אליה? אתה טועה...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אבל להוציא חוק שאוסר על עישון ברכב, רק כי זריקת בדלים מהחלון מסוכנת זה דבילי, זה כמו לאסור על נהגים לשתות, כדי שלא יצטרכו לצאת להשתין בדרך.

 

הרכב זה רכוש פרטי. כל אחד יכול לעשות בו כרצונו כל עוד זה לא פוגע באחרים.

העובדה שאני מעשן ברכב לא מפריעה לאף אחד, ולאף אחד אין זכות לאסור עליי לעשות זאת.

 

נהגים שזורקים בדלים מהחלון צריכים להיענש כמו על כל עבירה אחרת.

בשביל בדלים יש מאפרות.

פורסם

אני מוכן להתערב על מה שאתה רוצה שלאף אחד בפורום, או יותר מזה, אף אחד אפילו לא מכיר מישהו שמכיר מישהו בפורום שפתאום בדל סיגריה נחת לו פתאום ברכב ע"י רכב סמוך\מקביל תוך כדי נהיגה.

לא שאני מצדיק את עצם זריקת הבדל, אבל עדיין, גם אם זה לא בדל סיגריה ואפילו חתיכת נייר או טישיו, אני צנצנת אם יש כאן אחד בפורום שלא עשה זאת לפחות פעמיים תוך כדי נהיגה.

חוץ מזה, לא זה הנושא כאן...

Twincharger Stratified Injection

פורסם

תיתפלא, אבל אני בחיים לא זרקתי בדל סיגריה/טישו/חתול דרך החלון בזמן נהיגה...

 

בכל אופן חוק מטומטם שלא יעבור בג"ץ בחיים. זה כמו להגיד שאסור לדבר בזמן נהיגה או לשמוע רדיו או לאכול כי זה מונע מהנהג להיתרכז באופן מלא בנהיגה.

 

 

 

אופק.

פורסם
ואם אתה בהאמר ועושה את זה? ובדיוק בנתיב לידך, 2 מטר מאחוריך יש מאזדה מיאטה עם הגג פתוח?

מה אז? אתה חושב שאם ב90 קמ"ש תזרוק את הסיגריה בקו ישר בכוח כלפי מטה היא תגיע לרצפה לפני שהמאזדה תגיע אליה? אתה טועה...

האמר מגיע ל90 קמ"ש? :shock:

 

 

--

מה שיקרה כתוצאה מהחוק זה פקק בשולי הדרך של מעשנים כבדים..

לדעתי החוק הגיוני, אבל אני לא רואה סיבה ליצור עוד מיליון חוקים אחרים יותר אפקטיבים וחכמים!!!

פורסם

אני לא מבין, אני היחיד שאכפת לו שזורקים זבל מהחלון?

 

ישראלים לדוגמא אתם.

 

ולבחור שקורא לעצמו THE ONE, תתפלא, אבל מעולם לא זרקתי מהחלון זבל, אפשר לזרוק את הזבל לתוך שקית באוטו ובסוף הנסיעה לזרוק לפח, וגם אם אין שקית!! שים על הריצפה ליד כסא הנוסע וזרוק לפח בסוף הנסיעה!!

מה זאת אומרת לזרוק מהחלון??? אני לא מבין את המשפט הזה.

תפעיל קצת את המוח, אני יודע שזה קשה.

אם אכן זרקת זבל ואתה עוד אומר את זה בקול, אתה אזרח גרוע ומיותר במדינה.

סליחה על העצבים, אני שונא אנשים ששמים זין. שונא, אם פספסת את המילה.

פורסם
אני לא מבין, אני היחיד שאכפת לו שזורקים זבל מהחלון?

 

ישראלים לדוגמא אתם.

גם לי חשוב שזורקים זבל מהחלון(במיוחד אחרי שלמדתי על איכות הסביבה בארצנו ב-5 יחידות ג'יאוגרפיה).

אבל הרבה יותר חשוב לי החיים של הבני האדם שמעשנים.

זה פוגע להם בבריאות, ומה שעוד מציק לי, זה ניראה כאילו לא אכפת להם.

אבל אני מניח שזה כמו לסוע מהר, זה מסכן יותר את החיים שלך מאשר לסוע במהירות המותרת, אבל עדיין נוסע יותר מהר(היה לי קשה לכתוב את המשפט האחרון).

 

אגב גם אני לא זורק אשפה מהחלון,ועדות לכך שהרכב שלי מלא זבל.

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...