Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפגש בחיפה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם לפני חודש היה מפגש מכוניות בצומת big בחיפה והיה אחלה אבל מאז כל יום שישי אני נוסע לשם ואין שם כמעט מכוניות ששווה לראות. אני פונה בזאת לכל אלה שיש להם רכבים משופרים או שיש מה להשוויץ בהם תבואו כדי שהענף הזה יוכל להתפתח פה כמו בתל אביב.

נ.ב: לכל הילדים שבאים למפגשים כדי להרוס אותם אל תבואו אם אתם רוצים להרוס!!!!!!

 

בתודה:badboy2

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי דעתי אתם הצפוניים צריכים להגיע למרכז

כי אתם המיעוט והרוב נמצא במרכז

הגענו פעם אחת כי היה מפגש גדול ומרכזי אבל חוץ מזה אין טעם להגיע לשם.

פורסם
לכל הילדים שבאים למפגשים כדי להרוס אותם אל תבואו אם אתם רוצים להרוס!!!!!!

 

בתודה:badboy2

 

יוסי בלאנו לתשומת לבך :lol:

 

 

 

או:

 

או שיש מה להשוויץ

 

יוסי שלנו יודע לעשות "ביצועים"

פורסם
לכל הילדים שבאים למפגשים כדי להרוס אותם אל תבואו אם אתם רוצים להרוס!!!!!!

 

בתודה:badboy2

 

יוסי בלאנו לתשומת לבך :lol:

 

 

 

או:

 

או שיש מה להשוויץ

 

יוסי שלנו יודע לעשות "ביצועים"

אולי דיי כבר הוא בסה"כ כמעט הרס כמה מכוניות נו באמת מתי תפסיקו אני חושב להוא למד לקח...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NOT

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
ושימו לב שאני לא עושה "ביצועים" כבר שני מפגשים.

 

זה מזכיר תגובה בכנס A.A (אלכוהוליסטים אנונימיים)

"אני כבר שבועיים לא נגעתי בבקבוק..."

 

בן אדם, אתה מכור :!:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

ואתם רשעים ולא מתחשבים ברגשות של אחרים.

 

כולנו ההינו קטנים פעם, ועשינו שטויות.

אז במקרה אותו "תפסו בשעת מעשה",

אבל הוא ביקש סליחה, אז חאלס, תרדו ממנו.

 

לרדת על אנשים שכולם יורדים עליהם ומעמדם נמוך בחברה,

מראה במקרה הטוב על חוסר ביטחון עצמי,

ובמקרה הרע על זין צימוק.

 

 

תחשבו על זה :idea:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

כמו שהנבתי אני הוא המייצג של כל הילדיםה קטנים שמגיעים לעיתים קרובות מידי למפגשים

ועושים "צלחות" ושאר ירקות.

במקום להגיד יפה מאוד שהשכלת והחלטת לא לעשות יותר שטויות, אתם ממשיכים וחוזרים על כל מיני הערות וירידות שונות, אשר ממש אבל ממש לא מתאימות לאנשים שאמורים להיות בוגרים ופיקחים.

הייתי עד עכשיו בחמישה מפגשים. החל מהמפגש הגדול ב-13 ובשאר המפגשים הצפוניים הרגילים. עשיתי שטויות במפגש הגדול ועוד טיפה שטויות בזה שבא אחריו.

 

"לא עשיתי צלחות כבר שני מפגשים" זה באמת ביטוי להתמכרות. אך בהתחשב בעובדה שאני הייתי רק חמישה זה לא.

 

 

 

יוסי_בלנו אשר רואה עד כמה אתם לא בוגרים ומקווה לא לשמוע את שמו עם המילה"צלחת" באותו משפט!

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

 

 

יוסי_בלנו אשר רואה עד כמה אתם לא בוגרים ומקווה לא לשמוע את שמו עם המילה"צלחת" באותו משפט!

 

הרי אני מכריז בזאת, כי ברגע זה הוענק לך הכינוי:

 

יוסף המצליח באלנו. :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
כמו שהנבתי אני הוא המייצג של כל הילדיםה קטנים שמגיעים לעיתים קרובות מידי למפגשים

ועושים "צלחות" ושאר ירקות.

במקום להגיד יפה מאוד שהשכלת והחלטת לא לעשות יותר שטויות, אתם ממשיכים וחוזרים על כל מיני הערות וירידות שונות, אשר ממש אבל ממש לא מתאימות לאנשים שאמורים להיות בוגרים ופיקחים.

הייתי עד עכשיו בחמישה מפגשים. החל מהמפגש הגדול ב-13 ובשאר המפגשים הצפוניים הרגילים. עשיתי שטויות במפגש הגדול ועוד טיפה שטויות בזה שבא אחריו.

 

"לא עשיתי צלחות כבר שני מפגשים" זה באמת ביטוי להתמכרות. אך בהתחשב בעובדה שאני הייתי רק חמישה זה לא.

 

 

 

יוסי_בלנו אשר רואה עד כמה אתם לא בוגרים ומקווה לא לשמוע את שמו עם המילה"צלחת" באותו משפט!

 

 

עשיתי במפגש הגדול צלחות ועוד קצת במפגש אחריו

לפעמים אני לא יכול אני חייב .... לפעמים קצת .... עוד קצת

מפגשים צלחות....

 

 

רצחתי במפגש הגדול כמה בחורות , ועוד קצת במפגש אחריו

לפעמים אני לא יכול אני חייב.... לפעמים קצת.... עוד קצת

 

"כמו שהבנתי אני המייצג של כל הפדופילים המתחילים שמגיעים לעיתים קרובות

לגני שעשועים וחוטפים "ילדות" ושאר ירקות.

 

 

 

:shock:

פורסם

אההההההההה

אתה היתי הילד שעשה צלחות בצפון!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

"יוסי צלחות"

 

 

 

 

צלחות.צלחות.צלחות.צלחות.צלחות

צלחות.צלחות.צלחות.צלחות.צלחות

צלחות.צלחות.צלחות.צלחות.צלחות

צלחות.צלחות.צלחות.צלחות.צלחות :twisted::twisted::twisted:

פורסם
אההההההההה

אתה היתי הילד שעשה צלחות בצפון!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

"יוסי צלחות"

 

 

 

 

צלחות.צלחות.צלחות.צלחות.צלחות

צלחות.צלחות.צלחות.צלחות.צלחות

צלחות.צלחות.צלחות.צלחות.צלחות

צלחות.צלחות.צלחות.צלחות.צלחות :twisted::twisted::twisted:

 

 

לא יודע איך קיבלתי את האסוטיאציה הזו , אבל לפתע נהייתי רעב...

:roll:


×
×
  • תוכן חדש...