Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה יותר ויותר שומעים על "מכוניות היברידיות"

או כמו שהישראלים החליטו להרוס "בן כלאיים"

 

בקיצור אתמול נסעתי ליד ירושלים וראיתי מכונית משונה (בצורה).

תוך כדי התקרבות אני מגלה שזאת טויוטה, PRIUS שם הדגם.

תוך כדי עקיפה ראיתי שכתוב בצד HYBRID

 

מכוניות היברידיות ... מישהו מכיר / שמע / מעוניין?

המהפכה מתקרבת? (יש מצב שאני ישן?)

הנה שתי מכוניות שלא ממש נפוצות בארץ

טויוטה פריוס - 25k דולר

5 דלתות 5 מקומות

הספק כולל 110 כ"ס

הספק מנוע גז 76 כ"ס

הספק מנוע חשמלי 67 כ"ס

 

0-60 (מייל) - 10.2 ש'

 

prius-dash.jpg

 

prius-front.jpg

 

prius-rear.jpg

 

 

 

הונדה אינסייט - 19k דולר

3 דלתות 2 מקומות

הספק כולל 71 כ"ס

הספק מנוע גז 65 כ"ס

הספק מנוע חשמלי 13 כ"ס

 

0-60 (מייל) - 10.7 ש'

 

insight-rear.jpg

 

insight-dash.jpg

 

insight-front.jpg

 

כמו כן יש דגמים שיצרניות הרכב מכריזות שישווקו גם בגרסא היברידית

לדוגמא:

Honda Accord Hybrid

Honda Civic Hybrid

Toyota Camry

דגמים שעתידים להגיע בגרסא היברידית

Chevrolet Malibu

Honda Fit

Hyundai Accent

Nissan Altima

Lexus GS 450h

ועוד...

 

מישהו מתכנן לקנות?

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
בוקר טוב אליהו.
מה אתה רוצה ממנו? היה בדרך לפלוטו (לפי המשפט מתחת לסמלון) וכשחזר ראה מכוניות היברידיות.

עוד מעט יכנס למכולת ויגלה גם שישראל עברה מדולרים לשקלים חדשים...

פורסם
שכחת לציין צריכת דלק.

 

קילומטר לליטר.

 

רק אמריקאים קונים את הדבר האידיוטי הזה וגם הם הפסיקו.

יש ירידה של % 20 במכירות

פלצנות לשמה לקנות את הדבר הזה. צריך לשרוף את כל הרכבים המתועבים הללו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
פלצנות לשמה לקנות את הדבר הזה. צריך לשרוף את כל הרכבים המתועבים הללו.

בואו נגזים...

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

הפריוס תכף יוצאת בגירסה עם מצברים קלים פי שניים ואורך חיים כפול.

 

כמעט כל יצרן אופנועים בעולם מציע אופנועים/קטנועים חשמליים כבר כיום.

 

תרצו או לא תרצו , תוך 20-30 שנה רוב המכוניות יהיו חשמליות לחלוטין או היברידיות (לדעתי)

 

you cant stop the time charly

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
שכחת לציין צריכת דלק.

 

קילומטר לליטר.

 

רק אמריקאים קונים את הדבר האידיוטי הזה וגם הם הפסיקו.

יש ירידה של % 20 במכירות

למה לדבר שטויות סתם?

צריכת הדלק של הפריוס מצוינת ויותר חשוב מזה - הרכב לא מזהם את האויר בתנאים שלהם הוא נועד כמו נסיעה בפקקים.

 

מוטי, בעלים של פריוס 2005.

פורסם
מה אתה רוצה ממנו? היה בדרך לפלוטו (לפי המשפט מתחת לסמלון) וכשחזר ראה מכוניות היברידיות.

עוד מעט יכנס למכולת ויגלה גם שישראל עברה מדולרים לשקלים חדשים...

הוא עוד מעט יגלה גם שגלידה במקדונלדס לא עולה 1.90 אלא 2.90!! :x
פורסם

הפריוס נועדה בעיקר להיות סמל סטטוס לאמריקאים (סליחה מוטי) מאשר פיתרון להתחממות הגלובאלית או לספק צריכת דלק טובה יותר.



כמעט כל מנוע דיזל מודרני, גם במכוניות בגודל דומה לפריוס, יספק צריכת דלק טובה יותר משמעותית (ראה ערך הג'טה החדשה עם מנוע TDI של פולקסווגן. הרבה יותר חסכונית).

וחוסר זיהום האוויר הוא לדעתי גימיק כדי שאותם אמריקאים ירגישו יותר טוב עם עצמם.. ההבדל אינו עד כדי כך משמעותי, מה גם שמלכתחילה רק אחוז קטן מזיהום האוויר שנגרם ע"י האדם מקורו מכלי רכב.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אין הרבה רכבי דיזל בארה"ב.

ניבדוק מה קורה באנגליה:

 

 

http://www.autoexpress.co.uk/roadtest/24767/2/verdict/toyota_prius.html

 

צריכת דלק של פריוס לפי נתוי היצרן שזה אומר רוב הזמן המנוע החשמלי עובד 65 מייל לגלון.

 

רכב אחר של טויוטה עם מנוע דיזל שלא משנה איך לוחצים על הגז הוא עדיין חסכוני 69 מייל לגלון

 

http://www.autoexpress.co.uk/roadtest/24764/2/verdict/toyota_aygo.html

 

רוצים רכב גדול יותר?

גרנדה פונטו 61 מייל לגלון

 

http://www.autoexpress.co.uk/roadtest/64278/2/verdict/fiat_grande_punto.html

 

פיג'ו 207 62 מייל לגלון

 

http://www.autoexpress.co.uk/roadtest/24128/2/verdict/peugeot_207.html

 

סיטרואן 2-C עושה 69 מייל לגלון

http://www.autoexpress.co.uk/roadtest/23285/2/verdict/citroen_c2.html

 

מתי שיוציאו רכבים דיזל\חשמלי הם באמת יהיו חסחוניים.

עכשיו זה סתם בדיחה.

יוצא סרט על הנושא בקרוב:

http://www.apple.com/trailers/sony/whokilledtheelectriccar/

אייל

×
×
  • תוכן חדש...