Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם,

אני עומד בפני דילמה קשה, אני מחפש רכב נוח לנסיעה (אני נוסע בעיקר נסיעות ארוכות) יחד עם הנאת נסיעה ומספיק כ"ס כשצריך..בהתחלה חשבתי רק על איביזה FR כי כך הלב דורש , אך הבנתי שצמיגים בעלי חתך נמוך ומתלים קשים יעשו לי חיים לא נעימים שהרי אני נוסע בעיקר נסיעות ארוכות כמו שציינתי.

טיילתי היום בין סוכנויות הרכב ואני מתלבט בין 307, C4 ומאזדה 3 כולם עם מנוע בנפח 2L משנת דגם 2006 (הנחות נחמדות).

אשמח לשמוע את דעתכם על הרכבים הללו ואפילו רכבים אחרים אם אתה חושבים על כאלו.

 

תודה רבה מראש, וסופש מקסים לכולם.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם שקלת על איביזה FR והעובדה שמדובר על תיבת הילוכים ידנית ועובדה זו לא הרתיע אותך, לא הייתי פוסל את האימפרזה 2.0R אבל רק בגירסה הידנית! הנתונים של המנוע הזה כל-כך טובים (0-100 בפחות מ-9 שניות) שילדה מאוד מהנה לנהיגה, הנעה כפולה, רמת נוחות גבוהה (בטח בהשוואה לFR ולמאזדה 3)ובנוסף לכך, פרקטיות של רכב משפחתי.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

היתרון הגדול ב307 הוא שאפשר לקנות אותה עם תיבה ידנית. אם התעניינת באיביזה FR, כנראה שזה רלוונטי בשבילך. הנוחות שלה בסדר במהירות נמוכה, טובה בבינעירוני - לא משהו מבריק, אבל בסדר.

השלדה לא ממש מהנה ולא בנויה למשחקים. יותר מדי אחיזה שנפסקת עם פחות מדי התרעה מוקדמת.

ההגה גם הוא דל במשוב אך לפחות קצר ומהיר יחסית.

היא מאובזרת ומרווחת, אבל העמידות שנויה במחלוקת, והעיצוב החדש פשוט גרוטסקי. היא נראית מכונית סוטה.

 

המאזדה כן מהנה לדעתי, והמנוע מכובד, אבל היא אוטומטית בלבד, עם ארבעה הילוכים, לא נחשבת לנוחה ביותר (ברשותי ה1.6 ליסינג, היא דווקא נוחה למדי לטעמי, אבל ה2.0 קשה יותר) וכנראה לא תהיה רחמנית כלפיך בנושא הדלק. המזגן מחורבן.

 

אני חושב שבמקומך הייתי מחכה לפולו GTI שתגיע בקרוב. היא גם תהיה חסכונית יותר, גם מאובזרת, בטוחה, ולא צריכה להיות נוקשה מדי. נופלת בערך בתקציב שלך.

כנראה שהיא לא תתן פייט לקליאו ספורט בנוגע להנאה מנהיגה, אבל אין מה לעשות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

תודה רבה לכם,

 

האימפרזה אכן ידועה כטובה מאוד, אבל היא גדולה מדי בשבילי, אני מחפש רכב קטן יותר, וזה אחד מהשיקולים כנגד המאזדה 3. הרכב הקודם שלי היה 206 והוא היה מעט קטן מדי אז אני מחפש משהו בינהם. לדבי הפולו GTI אכן רכב משובח אבל הוא יקר לי מדי 155K לפי מה שהחברה בסוכנות אומרים.

לגבי התיבה האוטו'-טיפ מול הידנית אני עדיין מתלבט בין שתיהן ושוב השיקול של הנסיעה למרחקים ארוכים עולה... אז מה אני עושה ?

פורסם

כמובן שהאידיאלי למתלבטים זה DSG, אבל מה לעשות...

 

תלוי מהם אותם מרחקים גדולים שאתה עושה. אם אתה עושה אותם בצפון, למשל, אין שום סיבה לקנות תיבה אוטומטית. ידנית עדיפה בכל מובן וכל מצב.

 

אם אתה עושה אותם בגוש דן, זה כבר תלוי - במצב הנורמלי עדיף אוטומטי, אבל לא למישהו שמחפש גם להנות, אם כי, בתמורה להנאה בידנית אתה תסבול מדי פעם.

 

שים לב שה307 מרווחת משמעותית מהמאזדה 3. אני לא בטוח אם חיצונית היא גדולה יותר (כנראה שלא בגלל תצורת ההאצ'בק), אבל היא בהחלט מרגישה גדולה יותר (וזה לא תמיד יתרון, כאמור. אני כנהג יחיד באוטו, לרוב, דווקא מחבב את ההרגשה המכווצת של המאזדה).

 

אני לא חושב שיש לך כלכך הרבה אופציות, למען האמת.

אף אחד בארץ עוד לא נהג על הפולו, כך שזה נאמר בהסתייגות רצינית, וכמו כן קטונתי מלהתיימר לנהל את עניינך הפיננסיים - בקושי את שלי אני מצליח ;) - אולם אם אתה הולך להוציא 140K, והרכב שאתה רוצה עולה 155K, ואין פשרה מתקבלת על הדעת, פשוט הייתי מחכה מעט ובנתיים חוסך את ההפרש הדרוש.

 

אין הגיון בלקנות מכונית ב140K שאתה לא שלם איתה, בטח לא למישהו שמבקש גם להנות ולא רק להגיע.

באמת שהפולו נשמעת תפורה לדרישות שלך, ושוב, זאת בהנחה שלא ינהגו עליה ויתגלה פלופ...

 

בכלל, מאוד קשה למצוא משהו חדש, נחמד ומהנה במחירים שפויים. אתה לא לבד בצרה הזו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אם אין לך בעיה עם ידני אז אפשרי להשיג את ה-C4 וה-307 ידניות אבל רק ב-1.6 אם אני לא טועה, אבל הם לא מהנות כמו מאזדה 3.

 

ואופציה מעניינת בשבילך, סיטרואן C4 VTR מנוע 1.6 ידני ב-125 אלף שח ויש אופציה מעניינת של גג זכוכית.

http://www.smartlease.co.uk/C4_341x202_03.jpg

פורסם

לפי השאלה שלך, אני מבין שאתה מחפש קומפקטית (=האצ'בק משפחתית) ידנית. אם כך, הייתי מציע לך לשקול (בנוסף לאפשרויות שהעלית) את הרנו מגאן 3 דלתות או סיטרואן C4, גם היא עם 3 דלתות. עוד אופציה (אם כי אוטומטית) היא הפוקוס 2.0 גיאה.

אישית, אני יכול לספר על הנסיון שלי על שתי מגאן ידניות, שזהו רכב מהנה מאוד. אמנם שמעתי תלונות רבות על ההגה החשמלי ש"לא מתקשר", אבל לי אישית הוא לחלוטין לא מפריע.

מלבדן, הייתי מרהיב עוז ומציע אופציה קצת שונה: סיטרואן C2 VTS. היא אמנם הרבה יותר קטנה (יותר קטנה אפילו מה206), אבל מובטחת לך הנאה רבה בנהיגה. היא עדיין לא פורסמה רשמית אצל היבואן, אבל ראיתי אותה בתערוכת אוטומוטור, שוחחתי עם אנשי המכירות של לובינסקי, והבנתי שהיא תתחיל להימכר ביוני, פחות או יותר במחיר שאתה דיברת עליו, או אפילו קצת נמוך יותר.

פורסם

אולי כדאי לעשות נסיעת מבחן על הרכבים כדיי לבחור מה מתאים לך..אל תפסול את הFR על הסף, תעשה

עליה (ועל שאר הרכבים שהוצעו) נסעית מבחן תרגיש אותה ואולי תיווכח לגלות שהיא לא כזאת נוקשה

בשבילך.

 

יד שניה- אם אתה נוסע הרבה אז אולי דיזל זה הפתרון בשבילך, גולף TDI יכולה להתאים- מניסיון היא

נוחה מאוד, מאובזרת- שווה לבדוק.

1.8T 8)

פורסם

מהכרות שלי עם מר בחור פותח התרד' , הוא מעוניין ברכב בעל אופי ספוטיבי אך לא רוצה להתפשר על הנוחות , ועדיפות לרכב בעל 4/5 דלתות , וגיר ידני , שנתון הרכב או חדש או מקסימום שנה על הכביש .

 

הוא לא מעוניין ב1.6 מכיוון שהוא מעוניין להרגיש בהבדל משמעותי מה-206 1.4 אוטומניאקית שהיתה לו , ומכאן שרכב ספורט היתה הבחירה הראשונה , אך בגלל שהוא מבצע בעיקר נסיעות ארוכות לדרום (לכל מי שתהה) חשיבות הגב שלו והחשיבות להגיע עירני ולא מותש מהנסיעה עלתה , לכן הוא כרגע מחפש את משפחת המשפחתיות הקטנות בעלות נפח ה-2.0 .

 

לגבי ה-C2 VTS , היא קטנה לו מידי , ונכון לעכשיו היא נמכרת במחיר הכרות של 120K , והמחיר שלה יתייצב בעתיד בסביבות ה-135-140 .

 

גולף TDI לא נכנסת לו בתקציב , כמו כן , גם הפולו GTI , שהתקציב שלו שכתב גם ככה לאחר מתיחה מטורפת .

 

חוץ מזה , איחלתי לבחור בהצלחה .

זה נכון

פורסם

מכונית טובה מאוד בגרסת 2.0 ל', אבל לא בטוח שלא תתקל בכל מיני תקלות חשמל קטנות ומעצבנות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמה דברים:

1. האימפרזה לא נוחה, הנה סיפור..

יש לי סף כאב גבוה מאוד. הייתי עם צלעות שבורות, נהגתי על ה-BMW שלי ועל C5. זה לא הזיז לי.

מהסובארו ירדתי באמצע כמעט עם דמעות מרוב טלטולים ורעידות (רכב בן שנה וחצי בסה"כ).

מבחינתי תת-רמה של נוחות.

2. לא אני אמרתי, אבל היו כאן (נראה לי שזה שמעלי) שטענו שפוקוס ו-C4 (ולכן גם 307) עם 1.6 הן עגלות.

במיוחד עם ציוד+מזגן+עליות.

3. למה חדשה? תנסה לבדוק רכב בן שנה שנתיים, עדיין באחריות יבואן/יצרן, ועשרות אלפים מתחת למחיר של חדש. למשל סיאט לאון טורבו בת שנה/שנתיים.

4. לא נראה לי שיהיה לך מה לפחד מהנוחות באיביזה (יש לי עליה ניסיון, אך לא בנסיעות ארוכות).

אל תשכח שגם האחרות (3, C4 וכו') מגיעות בגירסאות האלה עם חתך נמוך יחסית (אבל לא כמו של האיביזה).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

דווקא יש מה לחשוש מהנוחות של האיביזה. בגרסת FR היא לא מכונית נוחה במיוחד, בטח שלא לנסיעות ארוכות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...