Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מספר הנוסעים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין איך בכלל חשבת שהתכוונתי לבאגז' (תא מטען) אם הייתי מתכוון לזה הייתי רושם את זה..

התכוונתי מאחורי המושבים הקדמיים במרווח של הרגליים של מי שיושב מאחורה, לא שזה הכי בטיחותי אבל לפחות לא בתא מטען :roll:

 

בכל מקרה כל כמה זמן צצה לה השאלה הזאת כל פעם מחדש וכל פעם אף אחד לא מביא תשובה חד משמעית ובטוחה.

אם הייתי חושב שבמשרד התחבורה היה שם מישהו שבאמת היה יודע את התשובה הייתי מזמן מתקשר ושואל אבל אני משער שהם ישר יגידו שזה אסור.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהג המחזיק ברישיון נהיגה מדרגה B (רכב פרטי עד 3.5 טון) רשאי להסיע חוקית ברכב עד 8 נוסעים.

 

אם ברכב אין מספיק מקום (מיני מיינור לדוגמא) אז לא ניתן להכניס 8 נוסעים.

אבל אם זה פולקסווגן טרנספורטר ניתן להסיע עד 8 נוסעים (מחזיק רישיון דרגה B)

כנ"ל לגבי רכב פרטי לכל סוגיו.

אם יש מקום אז אין בעיה.

מספר החגורות אינן משנות דבר מבחינת החווקיות בעיניין!!!

אם יש 3 חגורות מאחור אין מניע להסיע חוקית גם 4 נוסעים מאחור!(בתנאי שהשלושה נוסעים חגורים)

 

 

ירון מאיר

פורסם

אם הבעיה הבטיחותית היא שמישהו לא חגור, אז אפשר להוסיף עוד חגורה ברכב, והכל יהיה חוקי ובטיחותי.

אגב אצלי ברכב (פרטי כמובן) אין הגבלה גם לנוסעים ליד הנהג.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תלוי במספר החגורות שברכב. תלוי ברשיון של הנהג.

נהג 02 רשאי להסיע עד 3500 ק"ג ברכב, חמישה נוסעים, כשיש חמש חגורות ברכב.

נהג 02 רשאי להסיע עד שמונה נוסעים, כשכולם חגורים, כל אחד בחגורה אחת, במשקל כולל של 3500 קילוגרם.

אגב אם אתה כ"כ רוצה תשובה חדה וברורה, פשוט התקשר למשטרת התנועה באיזור מגורייך ושאל אותם.

כך עשיתי אני כשרציתי להתקין כל מיני דברים ברכב שלי ורציתי לדעת האם מותר

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים


×
×
  • תוכן חדש...