Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מספר הנוסעים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתפלא - ברכבי אספנות שאין בהם חגורות מותר ליסוע בלעדיהן...

 

אבל ברכב שמגיע במקור עם חגורות בטיחות, מספר המקומות ברכב, הוא כמספר החגורות.

כולם סתם מדברים באויר ממה שהם שמעו או חושבים שהם יודעים.

יש לך הוכחה מתקנות התעבורה למה שאתה כותב???????

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. לא אתה - את.

 

2. תחשוב בהיגיון לגבי חוקי רכב אספנות - עד שנת 69 לא התקינו חגורות בטיחות במושב האחורי ברוב המכוניות. באותן מכוניות חוגר מי שיש לו חגורה, והשאר לא מחוייבים על פי חוק (אני לא יכולה לתת לך תימוכין כתוב - אבל יש כאן כאלו שיכולים לאשש את מה שאני אומרת מנסיונם האישי). בשנתונים מוקדמים יותר, דוגמת שנות ה-30, לא היו ברכבים כלל חגורות בטיחות. ברכבים כאלו אין חובה לחגור משום שלא הגיעו מהיצרן עם חגורות בטיחות. ברכבים מסוג זה, מספר המקומות המותר הוא זה הכתוב ברישיון הרכב.

 

יוליה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
כל מה שאתם כותבים אין לא שום ביסוס מהחוק!

 

יש לי פיג'ו 306 רגילה, כביכול מותר לי להסיע 4 נוסעים +נהג.

אך אם אנני טועה(ולכן ביקשתי לדעת מהו החוק? ולא הדיעות שלכם!), תקנות התעבורה אומרות כי מספר הנוסעים ברכב לא יעלה על מספר המקומות ברכב, בחוק זה ישנה פירצה כי אם אני רוצה להסיע 5 אנשים רזים שיושבים ברכב ללא בעיה ויש להם מקום.

לכן אנא מכם רק אם יש מישהו שיודע לצטט את תקנות התעבורה שיענה, כל השאר אל תנחשו.

תתפלאו ייתכן ולכל רכב פרטי מותר להסיע עד 8 נוסעים.(תראו את כל הדתיים עם כל הילדים מאחור-הם לא מקבלים דוחות מהמשטרה כי המשטרה כנראה יודעת את הפירצה בחוק).

אם אתה לא רוצה דעות, למה לפתוח שרשור ?

תזיז את התחת שלך ותבדוק לבד !

קצת חוצפה לבקש לדעת משהו וכאשר באים לעזור, לדבר לכתוב ככה.

זה שהדתיים מסיעים ככה לא אומר שזה מותר ובטיחותי.

לא יודע מה איתך אבל נהג נורמלי שבטיחות נוסעיו חשובה לו, לא יסיע כמות נוסעים העולה על כמות החגורות בטיחות ברכב. רוצה לקחת אחריות על 8 נוסעים בפיג'ו 306 - בבקשה. במקרה של תאונה אשמח לראות אותך יוצא אשם בהריגה ויושב מאחורי סורג ובריח על רשלנות וקומבינות.

Veni Vidi Vici

פורסם

ויקניג אני מסכים איתך לגמרי.

 

 

פותח השרשור כניראה התבלבל קצת בין פורום לבין מקום העבודה.

הוא שכח שאף אחד פה לא עובד בשבילו, ואין לו זכות בכלל לצעוק על אף אחד ולהגיד לאנשים מה לעשות.

 

מה שהכי מצחיק, זה שכדי להוכיח את טענותיו ב"כתב", הוא מביא ציטוט של מישה בשם דיויד שכתב דברים שמוצאים חן בעיניו.

 

אז גיל, בוא תספר לנו, מי זה דיויד שעל סמך כתיבתו אתה כל כך בטוח בעצמך, עד לרמה של לשים דרישות?

פורסם

ראשית אני לא צועק כאן על אף אחד, ואם זהו הרושם אזי אני מתנצל.

 

מתחילת השרשור ביקשתי אם מישהו יודע את החוק אבל כולם כאן מספרים מעשיות של מה שנראה להם,

בסך הכל רציתי עובדות ולא דיעות.

אם הייתי מוצא את החוק לא הייתי בכלל פותח את השירשור הזה.

 

אז בכל אופן תודה לכל מי שהשיב.

פורסם

בכל רכב יש היתר למספר נוסעים שונה.

 

אם הסעת יותר מנוסע אחד לצד הנהג תקבל קנס של 250 ש"ח.

אם הסעת נוסעים במספר העולה על המצויין ברשיון הרכב תקבל הזמנה לדין.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אז ככה :

 

ע"פ תקנה 178

כל מי שמחזיק רישיון נהיגה לדרגה 02 (רכב פרטי עד 4 טון ) יכול להסיע עד 8 נוסעים.

כל מי שמחזיק רישיון נהיגה לדרגה 03 (משא) יכול להסיע עד 11 נוסעים .

 

ישנם את כל מיני ההיתרים למי שעבר הישתלמות לנהיגת אוטובוס זעיר ציבורי וכ"ו...

 

לגבי הרכב :(כל עוד אין הגבלה כמובן ברישיון הרכב )

כל עוד יש מקום אז ההגבלה היא ברישיון הנהיגה !

יש לציין כי "מקום ברכב" אינו "מושב ברכב".

כלומר ניתן לשבת בספסל האחורי עד 8 נוסעים.-(לא מציאותי )

דרך אגב - באחד ההרצאות ששמעתי - גם כלב ניחשב לנוסע.

 

ירון מאיר

פורסם
אז ככה :

 

ע"פ תקנה 178

כל מי שמחזיק רישיון נהיגה לדרגה 02 (רכב פרטי עד 4 טון ) יכול להסיע עד 8 נוסעים.

כל מי שמחזיק רישיון נהיגה לדרגה 03 (משא) יכול להסיע עד 11 נוסעים .

 

ישנם את כל מיני ההיתרים למי שעבר הישתלמות לנהיגת אוטובוס זעיר ציבורי וכ"ו...

 

לגבי הרכב :(כל עוד אין הגבלה כמובן ברישיון הרכב )

כל עוד יש מקום אז ההגבלה היא ברישיון הנהיגה !

יש לציין כי "מקום ברכב" אינו "מושב ברכב".

כלומר ניתן לשבת בספסל האחורי עד 8 נוסעים.-(לא מציאותי ),(לפחות כעת אני יודע ש- 4 נוסעים מאחור יהיה מותר).

דרך אגב - באחד ההרצאות ששמעתי - גם כלב ניחשב לנוסע.

 

ירון מאיר

כל הכבוד, תודה רבה שציינת את מספר התקנה.

כעת הדברים נראים מהימנים.

פורסם
תתפלא - ברכבי אספנות שאין בהם חגורות מותר ליסוע בלעדיהן...

 

אבל ברכב שמגיע במקור עם חגורות בטיחות, מספר המקומות ברכב, הוא כמספר החגורות.

זה בדיוק מה שכתבתי.
:puzzled:
פורסם

אני אשאל שאלה שכנראה בכלל לא חשובה אבל...

יש לך חבר מיותר שאתה רוצה להרוג או מה?

אתה מכניס בן-אדם לא חגור לרכב שלך...

ואם תהיה תאונה מי ילך לאמא שלו להתנצל אח"כ? אתה?

 

תהיה הגיוני, אם אתה רוצה לקחת איתך עוד כמה חברה תשכור מיניואן, או שתמצא עוד מישהו שינהג..

לא חבל על חיים של בנאדם?

מרפי אוהב לבוא לבקר בדברים האלה..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אני מעלה שרשור מהאוב בעקבות שאלה קשה: (לא מזמן היה אשכול מפורט יותר אבל אני לא מוצא אותו בחיפוש...)

 

הסיפור שלי הוא כזה:

 

לפני כמה שבועות אני ועוד 4 אנשים ניסינו לתפוס מונית.

אחרי ששאלנו מספר מוניות אם הם מסכימים להסיע יותר מארבעה (מוניות רגילות עם 5 מקומות) אז הם סירבו.

אני שואל את עצמי - אם אמרו פה שמותר להסיעכמה אנשים שרק נכנסים לרכב אז למה המוניות סירבו?

 

נ.ב.

למתעניינים: בסוף מצאנו נהג על אוקטביה שהסכים לקחת את כולנו תמורת תוספת שמנה מאוד במחיר...

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

מה זה תוספת שמנה ?

אם על נסיעה של 20 שקל שילמתם 25 עדיין יצאתם בזול.

אאל"ט מעל שני נוסעים, מותר לנהג לגבות תוספת על כל נוסע נוסף. במקרה שלכם הייתם 3 נוסעים "עודפים", כמדומני שמדובר בתוספת של 3 שקלים לנוסע וביחד תוספת 9 שקלים למחיר.

 

מעבר לאמור - מה שחשוב זה שכל הנוסעים יהיו ישובים על המושבים באופן סביר, ולא על הברכיים של מישהו. אם נהגי מונית מסרבים, זה מן הטעם שקצת קשה להם למצוא מקום על המושב לנוסע החמישי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אז אם הבנתי נכון מותר לקחת מאחורה ברכב פרטי אפילו 4 אנשים, בתנאי שכולם ישובים על המושב ו3 מהם חגורים?

האם אתם בטוחים שדבר כזה חוקי? למה לפי ידיעתי מחלקים על זה דוחות, מסיבה זאת אנשים שלוקחים 4 נוטים להחביא אותם מאחורי המושבים :roll:

פורסם
מסיבה זאת אנשים שלוקחים 4 נוטים להחביא אותם מאחורי המושבים :roll:

מאחורי המושבים? אני מאוד מקווה שאתה לא מתכוון לבגאז'.

זה כלכך מסוכן - שאתה אפילו לא מדמיין לעצמך;

בחלק האחורי של הרכב ישנם איזורי קריסה כך במקרה של תאונה הבגאז' יכול להתקפל כמו אקורדיאון כדי לספוג חלק מהמכה. בן-אדם שימצא שם עלול להפצע קשה ואף למות מתאונה שבאופן רגיל אפילו לא יהיו בה פצועים קל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...