Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מספר הנוסעים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוצע חיפוש אך לא מצאתי דבר!

 

אני לא מדבר על נהג חדש אלא באופן כללי האם מותר לי לקחת ברכב לדוגמא 6 נוסעים?

פורסם

ברישיון הרכב לא כותבים את מספר הנוסעים אלא "רכב פרטי 4 דלתות " וכו'

 

אולי אתה מתכוון בביטוח ששם כתוב מספר הנוסעים "כחוק", אם כן מהו החוק?

פורסם

ברישיון הרכב ישנו סעיף של מס' נוסעים+נהג.

 

אין חוק שמכליל את כל הרכבים.

לכל רכב מיכסה שונה.....

לדוגמא-פאג'רו קינג ארוך 7 מקומות- אפשר להסיע בו 6+נהג.

רכב פרייבייט כמו מאזדה לאנטיס ניתן להסיע 4 נוסעים+נהג.

 

בדר"כ זה הולך ככה:

פרייבט=4 נוסעים+נהג.

מיני ואן ומשפחתיות גדולות(כמו פג'ו 307\מאזדה 5 וכו')=6 נוסעים +נהג.

 

באיזה רכב מדובר שנוכל לעזור לך?

פורסם

כל מה שאתם כותבים אין לא שום ביסוס מהחוק!

 

יש לי פיג'ו 306 רגילה, כביכול מותר לי להסיע 4 נוסעים +נהג.

אך אם אנני טועה(ולכן ביקשתי לדעת מהו החוק? ולא הדיעות שלכם!), תקנות התעבורה אומרות כי מספר הנוסעים ברכב לא יעלה על מספר המקומות ברכב, בחוק זה ישנה פירצה כי אם אני רוצה להסיע 5 אנשים רזים שיושבים ברכב ללא בעיה ויש להם מקום.

לכן אנא מכם רק אם יש מישהו שיודע לצטט את תקנות התעבורה שיענה, כל השאר אל תנחשו.

תתפלאו ייתכן ולכל רכב פרטי מותר להסיע עד 8 נוסעים.(תראו את כל הדתיים עם כל הילדים מאחור-הם לא מקבלים דוחות מהמשטרה כי המשטרה כנראה יודעת את הפירצה בחוק).

פורסם
כל מה שאתם כותבים אין לא שום ביסוס מהחוק!

 

יש לי פיג'ו 306 רגילה, כביכול מותר לי להסיע 4 נוסעים +נהג.

אך אם אנני טועה(ולכן ביקשתי לדעת מהו החוק? ולא הדיעות שלכם!), תקנות התעבורה אומרות כי מספר הנוסעים ברכב לא יעלה על מספר המקומות ברכב, בחוק זה ישנה פירצה כי אם אני רוצה להסיע 5 אנשים רזים שיושבים ברכב ללא בעיה ויש להם מקום.

לכן אנא מכם רק אם יש מישהו שיודע לצטט את תקנות התעבורה שיענה, כל השאר אל תנחשו.

תתפלאו ייתכן ולכל רכב פרטי מותר להסיע עד 8 נוסעים.(תראו את כל הדתיים עם כל הילדים מאחור-הם לא מקבלים דוחות מהמשטרה כי המשטרה כנראה יודעת את הפירצה בחוק).

אחד הדברים הכי מטומטמים ששמעתי אי פעם.

כל 3 אנשים יחלקו חגורת בטיחות אחת?

 

הדתיים מסיעים ככה כי הם, סליחה על המילה, מפגרים. אין להם ערך לחיי אדם כנראה והם לא מבינים את הסכנות.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

לפני שאתה אומר מטומטם אולי תברר!

לחץ על הקישור שלהלן: או המשך לקרוא.

http://community.walla.co.il/?w=/503/2675/10811299

 

 

מאת: דיויד תאריך: 16/4/2006 שעה: 12:19

אז הנה קבל אחת בדוקה.כבר התייחסתי כמה פעמים לסוגיה זו. יש פירצה בחוק. אמר לי מי שהיה בזמנו מנהל אגף הרישוי (הוא רשות הרישוי על פי חוק) שהפרצה מכוונת והיא באה מסיבות פוליטיות למרות שזה לא בטיחותי.

 

ראשית - לענין החגורות.

התקנה (סדרת תקנות 83. לא זוכר איזו מהן ואין לי הספר לפני) קובעת שחובת החגירה חלה על מספר נוסעים כמספר החגורות ברכב. מכאן שחייבים בחגירה מספר נוסעים כמספר החגורות. אם יש נוסעים נוספים - הם פטורים (ותיכף אסביר את הפירצה הזו).

 

לחברת הביטוח >>>א ס ו ר

הסעיף קובע שלא יהיה תוקף לגבי חבות טעונת ביטוח לכל דבר בפוליסה הבא להגביל את ביטוחם של המבוטחים בה על סמך רשימה של נסיבות ואחת מהן היא מספר הנוסעים ברכב.

 

הפירצה באה בלחץ חוגים דתיים. יש להם מליון ילדים בכל משפחה ומטבע הדברים אין לחלקם די כסף לקנות אוטובוס. לכן רשות הרישוי נכנעה ללחץ הפוליטי (אולי אולצה להיכנע) שלא למנוע ממשפחות מרובות ילדים להנות יחד מהרכב המשפחתי ולא להזדקק לנגלות. ראית פעם מה קורה בסוברו ישנה (הלאונה) סטיישן בבני ברק? כל השבט בבגאז’.

אין דו"ח על אי חגירה. חד וחלק. כל בית משפט יפסול את זה כי זו לשון התקנה. ההצעה ל"נהיגה בקלות ראש" או "בחוסר זהירות" תהיה קשה להוכחה בבית משפט בנסיבות האלה. לדעתי - אין צ’אנס להרשעה ולו משום הסיבה שעורך דין טוב יטען (בצדק9 לכוונת המחוקק שהשאירה את הפירצה בכוונה. כל בית משפט יכיר בזה.

 

שנית - לענין מספר הנוסעים המותר ברכב.

גם כאן יש ערפל מכוון מאותן סיבות.

שים לב שבכל כלי הרכב מספר הנוסעים מצויין ברשיון הרכב. במונית מותר להסיע נוסף על כך גם עוד שני ילדים עד גיל 5 אם ליד הנהג יושב אדם אחד בלבד (תקנה 520 או 502. לא זוכר כרגע).

לפני הרבה הרבה שנים גם ברכב פרטי היה רשום מספר הנוסעים המותר. סעיף זה בוטל באותו לחץ פוליטי.

מספר הנוסעים ברכב פרטי מוגדר בתקנות "כמספר המקומות ברכב". אבל אין הגדרה משפטית מה הוא "מקום". במקום שהשכנה שלי קמה - יושבים במקומה 4 אנשים ברווחה. אז מה הוא מקום? במקום שהבת שלה קמה - לא תכניס גפרור.

אין בתקנות חיוב לייחס את מספר המקומות למספר החגורות וההיתר לנוסעים מעל מספר החגורות שלא יחגרו תומך בגישה זו. מכאן יש קושי משפטי להגדיר מקום. יותר מזה, נאמר במפורש בתקנות שבעל רשיון נהיגה לרכב פרטי רשאי להסיע >>>ברכב מסחרי

זה שהדבר ממש ממש ממש לא בטיחותי - אתה ואני יודעים. אבל חוקי. זה מה יש.

חג שמח.

דיויד

פורסם
החוק אומר שפרייבט יכול להסיע מקס' נהג+8 נוסעים במידה והדבר מאופשר ע"פ רשיונות הרכב.

 

סה טו.

 

אור.

תרשה לי לתקן אותך:

בכל רכב, מותר להסיע מספר נוסעים לפי הכתוב ברשיון הרכב, ובהתאם להגבלות של הנהג לפי סוג הרשיון.

מס' הנוסעים המקסימלי המותר להסיע מוגבל בשני קריטריונים: רשיון הרכב ורשיון הנהיגה של הנהג.

לצורך המחשת העניין: לנהג עם רשיון 02 הנוהג בטראנזיט עם 11 מקומות ישיבה מותר להסיע עד 8 נוסעים מלבדו, ולנהג בעל רשיון לרכב ציבורי 06 או 11, מותר להסיע 11 נוסעים, לפי מס' הנוסעים המותר ברשיון הרכב.

 

לרוב, בפרייבטים מותר להסיע 4+נהג, לפי מספר מקומות הישיבה ברכב;

לנו בבית יש סוזוקי ג'ימני, והוא דוגמא לרכב המוגבל בשני נוסעים מאחור, קרי נהג +3.

:puzzled:
פורסם
לפני שאתה אומר מטומטם אולי תברר!

לחץ על הקישור שלהלן: או המשך לקרוא.

http://community.walla.co.il/?w=/503/2675/10811299

 

 

מאת: דיויד תאריך: 16/4/2006 שעה: 12:19

אז הנה קבל אחת בדוקה.כבר התייחסתי כמה פעמים לסוגיה זו. יש פירצה בחוק. אמר לי מי שהיה בזמנו מנהל אגף הרישוי (הוא רשות הרישוי על פי חוק) שהפרצה מכוונת והיא באה מסיבות פוליטיות למרות שזה לא בטיחותי.

 

ראשית - לענין החגורות.

התקנה (סדרת תקנות 83. לא זוכר איזו מהן ואין לי הספר לפני) קובעת שחובת החגירה חלה על מספר נוסעים כמספר החגורות ברכב. מכאן שחייבים בחגירה מספר נוסעים כמספר החגורות. אם יש נוסעים נוספים - הם פטורים (ותיכף אסביר את הפירצה הזו).

 

לחברת הביטוח >>>א ס ו ר

הסעיף קובע שלא יהיה תוקף לגבי חבות טעונת ביטוח לכל דבר בפוליסה הבא להגביל את ביטוחם של המבוטחים בה על סמך רשימה של נסיבות ואחת מהן היא מספר הנוסעים ברכב.

 

הפירצה באה בלחץ חוגים דתיים. יש להם מליון ילדים בכל משפחה ומטבע הדברים אין לחלקם די כסף לקנות אוטובוס. לכן רשות הרישוי נכנעה ללחץ הפוליטי (אולי אולצה להיכנע) שלא למנוע ממשפחות מרובות ילדים להנות יחד מהרכב המשפחתי ולא להזדקק לנגלות. ראית פעם מה קורה בסוברו ישנה (הלאונה) סטיישן בבני ברק? כל השבט בבגאז’.

אין דו"ח על אי חגירה. חד וחלק. כל בית משפט יפסול את זה כי זו לשון התקנה. ההצעה ל"נהיגה בקלות ראש" או "בחוסר זהירות" תהיה קשה להוכחה בבית משפט בנסיבות האלה. לדעתי - אין צ’אנס להרשעה ולו משום הסיבה שעורך דין טוב יטען (בצדק9 לכוונת המחוקק שהשאירה את הפירצה בכוונה. כל בית משפט יכיר בזה.

 

שנית - לענין מספר הנוסעים המותר ברכב.

גם כאן יש ערפל מכוון מאותן סיבות.

שים לב שבכל כלי הרכב מספר הנוסעים מצויין ברשיון הרכב. במונית מותר להסיע נוסף על כך גם עוד שני ילדים עד גיל 5 אם ליד הנהג יושב אדם אחד בלבד (תקנה 520 או 502. לא זוכר כרגע).

לפני הרבה הרבה שנים גם ברכב פרטי היה רשום מספר הנוסעים המותר. סעיף זה בוטל באותו לחץ פוליטי.

מספר הנוסעים ברכב פרטי מוגדר בתקנות "כמספר המקומות ברכב". אבל אין הגדרה משפטית מה הוא "מקום". במקום שהשכנה שלי קמה - יושבים במקומה 4 אנשים ברווחה. אז מה הוא מקום? במקום שהבת שלה קמה - לא תכניס גפרור.

אין בתקנות חיוב לייחס את מספר המקומות למספר החגורות וההיתר לנוסעים מעל מספר החגורות שלא יחגרו תומך בגישה זו. מכאן יש קושי משפטי להגדיר מקום. יותר מזה, נאמר במפורש בתקנות שבעל רשיון נהיגה לרכב פרטי רשאי להסיע >>>ברכב מסחרי

זה שהדבר ממש ממש ממש לא בטיחותי - אתה ואני יודעים. אבל חוקי. זה מה יש.

חג שמח.

דיויד

שום ערפל ושום כתוש.

ברכב שבו מותקנות חגורות בטיחות- חובה לחגור; אם יש 5 חגורות בטיחות, אזי מס' הנוסעים המירבי לא יעלה על חמש- ואם יש 3, אז לא יעלה מס' הנוסעים ברכב על 3.

התקנה ברורה כשמש, ואין על כך עוררין.

:puzzled:
פורסם
תרשה לי לתקן אותך:

בכל רכב, מותר להסיע מספר נוסעים לפי הכתוב ברשיון הרכב, ובהתאם להגבלות של הנהג לפי סוג הרשיון.

מס' הנוסעים המקסימלי המותר להסיע מוגבל בשני קריטריונים: רשיון הרכב ורשיון הנהיגה של הנהג.

לצורך המחשת העניין: לנהג עם רשיון 02 הנוהג בטראנזיט עם 11 מקומות ישיבה מותר להסיע עד 8 נוסעים מלבדו, ולנהג בעל רשיון לרכב ציבורי 06 או 11, מותר להסיע 11 נוסעים, לפי מס' הנוסעים המותר ברשיון הרכב.

 

לרוב, בפרייבטים מותר להסיע 4+נהג, לפי מספר מקומות הישיבה ברכב;

לנו בבית יש סוזוקי ג'ימני, והוא דוגמא לרכב המוגבל בשני נוסעים מאחור, קרי נהג +3.

 

אין הגדרה בחוק ל"מקום" אם במקום ששכנתי השמנה קמה יכולים לשבת 3 אנשים.

אז אם בספסל האחורי ברכב פרטי יש כביכול מקום ל-3 אנשים ואני מכניס שם 4 אנשים והם יושבים כמו שצריך ולא האחד על השני. מותר לי להסיעם.

פורסם
שום ערפל ושום כתוש.

ברכב שבו מותקנות חגורות בטיחות- חובה לחגור; אם יש 5 חגורות בטיחות, אזי מס' הנוסעים המירבי לא יעלה על חמש- ואם יש 3, אז לא יעלה מס' הנוסעים ברכב על 3.

התקנה ברורה כשמש, ואין על כך עוררין.

אתה יכול להפנות אותי לתקנה הזו???????

כנראה שלא!

פורסם

תתפלא - ברכבי אספנות שאין בהם חגורות מותר ליסוע בלעדיהן...

 

אבל ברכב שמגיע במקור עם חגורות בטיחות, מספר המקומות ברכב, הוא כמספר החגורות.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...